Termín zahájení - co nejdříve.Více...
Nechci tu dopodrobna líčit celý průběh rekonstrukce, nicméně v okamžiku, kdy bylo jasné, že se nedodrží termín předání a kdy se stavba den ode dne prakticky nehýbala nebo jen šnečími kroky, a hlavně, kdy se k tomupan Olšavský postavil tak, jak se postavil, tak vyprchala i moje trpělivost. Nejhorší na celé situaci vidím především přístup pana Olšavského, který je dle mého soudu naprosto katastrofální. Ten člověk Vám slíbí modré z nebe, jakmile otevře pusu, tak slyšíte jen lži a nic než lži. O kvalitě provedené práce bych tu mohla též spekulovat, předal mi byt se spoustou nekvalitně zakončených prací, které jsem si musela dodatečně doladit. Takže s touto firmou už nikdy víc. A upřímně nechápu to množství pozitivních ohlasů, zde uveřejněných.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den, Osobně bych dopodrobna vylíčil právě průběh, protože ten je v celé záležitosti velmi podstatný, ale ne pro Váš argument, takže chápu, že zde vytahujete pouze vyvrcholení celé akce. Pravdou je, že od začátku probíhalo vše v naprostém pořádku. O čemž svědčí vaše ochota platit zálohy i průběžná vyúčtování hotových prací a fakt, že jste stavbu převzala jako dokončenou. Samozřejmě vyjma finálního vyúčtování na čemž to celé stojí. Celý Váš argument je postaven na mylné představě, že extra práce nevyžaduje extra čas. Vícepráce jsou naprosto běžnou praxí navíc podpořenou zákonem, který schvaluje vícepráce do 10% celkové sumy. A to se bavíme pouze o vícepracích zjištěných během stavby. Vícepráce, které si zákazník vymyslí v průběhu stavby už jsou samostatnou extra akcí, která vyžaduje extra finance a extra čas. Z toho logicky vyplývá, že není možné dodržet předem stanovený termín. Váš dojem ze šnečích kroků ke konci stavby je vzhledem k Vaší pochopitelné neznalosti v oboru rovněž mylný. Nelze srovnávat dojem z průběhu stavby na jejím začátku a následném konci, kdy se dodělávají detaily, které v podstatě nejsou vidět, ale stojí spoustu času. Nemluvě o tom, že jste byla předem upozorněna na zdržení několika dodávek ze stran externích dodavatelů (podlahy, dveře), které jste si mimochodem také měla zajistit sama, ale my jsme to pro Vás v rámci dobrých vztahů extra vyřídili aniž bychom požadovali extra platbu. I v tématu kvality provedené práce si dovolím poupravit Váš trochu zkreslený názor. Byt je proveden v perfektní kvalitě, za kterou Vám ručíme. Kvalitu jste si kontrolovala i se svým doprovodem a stavbu jste převzala, čímž jste s kvalitou práce souhlasila. Drobné nedostatky byly uvedeny v předávacím protokolu se zárukou jejich dokončení. Sama jste si ve svém vzteku zvolila, že si pár zbývajících detailů dokončíte sama i přes naší snahu vše dokončit. Takže Vaše tvrzení, že jste si MUSELA doladit detaily je naprosto zcestné. Také jste jistě zapomněla, že i přes veškeré spory a přesto, že jste se rozhodla nedoplatit nám zbývající částku, jsme k Vám ještě třikrát přijeli a řešili pro Vás reklamace vadných výrobků od dodavatelů. Na naše náklady! Takže když to shrneme, Vy teď máte dokončený byt, který jste nedoplatila a ještě máte tu drzost nám dále škodit. Je asi zbytečné vést tady veřejné spory, každý si udělá svůj obrázek a myslím, že naše předchozí reference nejsou dílem náhody. Skutečnou pravdu jistě najdou naši právní zástupci.