Poptávám výrobu skříně. Půlka by měla být s výjezdným botníkem, půlka na kabáty. všh 2600x 850x 660. Dále by se případně jednalo ještě o policovou skříňku a 2 skrínky do podhledů.
Bohužel jeden z šuplíčků začal vyskakovat. Reklamace zatím neopravena. Před Vánoci se tu p. Hlůže měl stavit, s tím, že se i sháněl, jaké kování by se měnilo..bohužel se neukázal. Pak jsem to buhžel chvíli nechala být, na mail mi už nereagoval a telefon vůbec nebere.
Co se reakce týká..ano, spokojena jsem byla, než sevyskytl problém. P3an se vůbec nebyl ochotný na skříň podívat, jestli to není třeba právě únava materiálu. Co se doživotního servisu týká, nebyl to ani rok. V ČR snad máme dvouletou záruční lhůtu (na auto dávají prodejci často i vic😉). Oprava bere čas a nepřináší moc peněz, že? ZdravímVíce...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Paní Velebilová se jevila jako velice spokojená zákaznice,které jsem dělal i jinou truhlářskou práci a to konkrétně do kuchyně.Při předání díla vše bezproblémově fungovalo jak má a rozloučili jsme se s úsměvem na líci.Po roce se paní ozvala s tím ,že ji jedna ze zásuvek nějak špatně funguje,Pokládám si otázku,zda-li údajné špatné fungování je zapříčiněno únavou,nebo špatným zacházením,nevím .V této domácnosti nepobývám a ani už ji nehodlám navštívit.Paní si zřejmě myslí že ji třeba budu dělat tak trochu doživotní servis.Už vidím jak si koupím nové auto a po roce přijedu reklamovat třeba špatné fungování čehokoli.Paní Velebilová se vší úctou opravdu ne ,nemám na čele jitrnici.Hlůže