Plnění zakázky zahrnuje tyto hlavní činnosti:
- kompletní výměna plynového vedení, topných těles, ohřevu vody
- kompletní výměna elektroinstalace
- kompletní rekonstrukce koupelny, včetně zařizovacích předmětů, obkladů a dlažeb
- kompletní výměna rozvodů vody a odpadů
- přípravana montáž kuchyňské linky
- výměna nášlapné vrstvy podlahy
- výměna vnitřních dveří
- úklid, odvoz a likvidace vzniklých odpadůVíce...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Naším cílem je vždy v první řadě naprostá spokojenost klienta a zároveň kvalitně odvedená práce bez jakýchkoliv pochybností. Z tohoto důvodu bychom chtěli zareagovat na hodnocení klienta a rádi bychom také objasnili několik zmíněných skutečností viz dále. Každá realizace vždy vychází z položkového rozpočtu, který je tvořen klientovi na míru dle jeho požadavků a z důvodu maximální transparentnosti je vypracován na základě osobní prohlídky práce dle klientem požadovaného rozsahu. Položkový rozpočet je páteří každé realizace, je vždy nejprve schválen klientem a je zároveň přílohou Smlouvy o dílo odsouhlasené oběma stranami. Rozpočet, neobjeví-li se v průběhu realizace práce neočekávaná překážka, či nový požadavek na změnu ze strany objednatele – nikdy nepřekračujeme. V tomto případě, kdy bylo nutné dle požadavku objednatele realizovat nový plynový kotel, bylo pro jeho výměnu potřeba vyvložkovat celý komín ve čtyřpatrovém budově – s touto skutečností se před realizací zakázky nepočítalo. Pro provedení vyvložkování je nutné zajistit služby kominíka, kterých je omezený počet, stejně jako jsou omezené jejich časové možnosti a tuto skutečnost bohužel nejsme schopni z naší strany nijak ovlivnit – klient byl o všech těchto skutečnostech informován, neboť tyto dílčí kroky byly vždy provedeny až po vzájemném odsouhlasení postupu mezi námi a klientem. Stejně jako zaručujeme každému našemu klientovi záruku na veškeré provedené práce, zajišťujeme kompletní servis prováděných prací včetně dodání povinných revizí a dalších případných certifikací, které daná realizace vyžaduje. V tomto případě, stejně jako u objednání třetí strany v případě kominíka, jsme ihned po zkompletování plynového topení zažádali o provedení revize od certifikovaného plynaře. Všechny výše popsané skutečnosti se zároveň řešily během přelomu prosince a ledna, tedy v období Vánočních svátků a z tohoto důvodu byla čekací doba na vyhotovení a předání daných revizí delší, než je doba obvyklá (mimo svátky). Závěrem bychom chtěli zmínit, že naším záměrem není rozporovat komentář ze strany objednatele, protože přes veškeré prodlení, které bohužel během této realizace vzniklo, bylo dílo předáno bez jakýchkoliv vad či nedodělků, klientovi byla zároveň poskytnuta finanční kompenzace (neúčtování revize) a nabídnuta garanční kontrola na naše náklady. Záměrem tohoto shrnutí bylo pouze objasnit vzniklé skutečnosti a osvětlit důvody, které vedly ke klientem zmíněnému navýšení ceny a prodloužení doby rekonstrukce. Přesto nás klientovy výhrady mrzí, protože se vždy a při každé realizaci snažíme především o náš hlavní cíl, kterým je vždy pouze klientova spokojenost, která je pro nás tím nejdůležitějším faktorem v rámci výsledného hodnocení.