Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Jak to funguje?

NejŘemeslníci pomáhají najít spolehlivé firmy na základě referencí předchozích zákazníků.

  • 1.Zadání poptávky
    Popíšete co potřebujete.

    Nemusíte firmy složitě obvolávat a každému vše vysvětlovat zvlášť. Konkrétní zadání včetně fotek aktuálního stavu nebo plánků Vám ušetří spoustu času.

  • 2.Nabídky
    NejŘemeslníci osloví vhodné firmy.

    Firmy jsou osloveny podle činnosti, vzdálenosti, hodnocení a úspěšnosti z minula tak, abyste co nejrychleji dostali 3-5 nejlepších nabídek.

  • 3.Výběr firmy
    Na základě nabídek a referencí firem si vyberete.

    Pokud je potřeba, můžete si smluvit osobní schůzku nebo je možné doladit zadání a řešení přes zprávy prostřednictvím stránek a e-mailu.

  • 4.Hodnocení
    Jaknato 04 dc2d7f13242ed0c6eb3cc54c5c0c4305f4d05086239d2956869db8fd1ed3a909
    Po skončení práce napíšete hodnocení.

    Firmy jsou motivovány, hodnocení ovlivňuje jejich další pozici v systému.

Šetříme váš čas, nervy i peníze.

Víme, že pořád existuje spousta nekvalitních, nespolehlivých řemeslníků. Dokonce jsou i takové firmy, které vyberou zálohu, rozdělají práci a zmizí. S námi máte možnost se jim vyhnout.

Zadat poptávku

Časté otázky

K poptávkám

  • Platím něco za zprostředkování nabídek?

    Ne. Služba je pro uživatele zcela zdarma.

  • Vidí obeslané firmy můj telefon? Nechci, aby mi firmy volaly, když jsem v práci.

    Ne. Firma dostane Váš kontakt jen v případě, když se vám bude líbit její odpověď (nabídka) na vaši poptávku a její reference. V tom případě klikněte u nabídky na tlačítko “Ukázat kontakty” a dojde ke vzájemné výměně kontaktů. Firma dostane vaše kontakty mailem a vy její okamžitě.

  • Vidím, že poptávka je ve stavu “Aktivní” a byla už schválená, ale na stránkách ji nemohu najít a nechápu proč. Můžete mi to nějak vysvětlit nebo je to chyba?

    Poptávka nemusí být vidět veřejně, je to součástí mechanismu, jak zajistit co nejlepší nabídky. Poptávka je nejdříve odeslána firmám s nejlepším hodnocením a skóre. Cílem je, abyste dostali nabídky od prověřených firem a ne jen od těch, které 'náhodně' zrovna kontrolují naše stránky. Následně ovšem v případě, že nedostanete 5 nabídek (firmy jsou vytížené, nemají zájem o danou zakázku, atp.) se poptávka objeví i na stránkách viditelně a může získat více nabídek, ovšem již od firem, kde tak dobře nemusíme znát jejich kvalitu. Zároveň se aktivně oslovují i další firmy v pořadí podle hodnocení a vzdálenosti.
    Systém je poměrně propracovaný a komplexní a snaží se, abyste dostali nabídky od co možná nejlepších firem a pokud možno rychle.

  • Jak dlouho trvá schválení poptávky?

    V pracovní dny během několika hodin. Často se snažíme se zákazníkem ještě upřesnit zadání, protože víme, že konkrétnější zadání získává více a konkrétnějších nabídek.

  • Dostal jsem nabídku, kde najdu kontakt na firmu? (Proč nevidím kontakty)

    V e-mailu s nabídkou kliknete na odkaz “ukázání kontaktů” nebo na stránce s vaší poptávkou (je třeba být přihlášen) po kliknutí na tlačítko “Ukázat kontakty” u nabídky.

  • Musím si vybrat některou z nabídek?

    Ne. Můžete si stále vybrat kohokoliv mimo systém.
    Nicméně uvítáme, pokud jste od nás alespoň nějakou nabídku dostali (a posloužila např. pro srovnání), když nám na oplátku dáte vědět, jakou firmu jste si vybrali. Jednak tím máme jistotu, že firmy, které vám daly nabídku, nepodvádí a nesnaží se obejít systém (ano, i to se bohužel stává a tyto firmy bývají zpravidla problematické i jinak) a také vám potom můžeme pomoci, pokud náhodou i s “vaší” firmou nastanou komplikace a chtěli byste napsat např. negativní referenci. Zákazníkům, kteří píšou reference, které nejsou z poptávek, nemůžeme věnovat takovou podporu.

  • Jak si vybrat správnou firmu?

    Věnujte pozornost referencím. Čtěte i slovní hodnocení a podívejte se, zda jsou reference na práce podobné té vaší. (některé firmy jsou dobré na menší opravy, ale velká rekonstrukce může být nad jejich síly, někdo umí zedničinu, ale dlažby a obklady mu moc nejdou atd.) Na počtu referencí také záleží, jedna reference a deset referencí má jinou vypovídací schopnost.
    A nejdůležitější nakonec. Vždy mějte písemnou smlouvu o dílu, kde je nadefinován rozsah prací, materiálu, cena, časový harmonogram a sankce za nedodržení dohody.

  • Proč nemám uvádět své kontakty v textu poptávky?

    Systém monitoruje odpovědi firem (které jsou zvány v pořadí podle hodnocení) a dokud si z nabídek nevyberete, postupně zve automaticky další. S přímým kontaktem bychom nevěděli, které firmy reagovaly a v jakém počtu a nebyli bychom schopni proces řídit a sledovat úspěšnost firem.
    Zároveň byste přišli o možnost vidět reference firem a jak s nimi byli zákazníci spokojeni, což je jedna z největších předností našeho systému. Také by se mohlo stát, že vám bude volat spousta firem, což během práce obtěžuje a nebyli bychom schopni ani s tímto problémem nic dělat.
    Na novou nabídku dostanete upozornění na Váš mail. Ve zprávě vždy bude text nabídky, odkaz, přes který budete moci na nabídku reagovat a odkaz na ukázání kontaktů firmy.

K referencím

  • Odkud se reference berou?

    Reference píší zákazníci. Buď se k napsání rozhodnou sami nebo je o to požádá řemeslník, který pro ně pracoval. Poslední možnost je, že ohodnotí práci, která se realizovala na základě poptávky v našem systému.

  • Mohu referencím věřit?

    Protože reference jsou nejdůležitější součástí našeho systému, věnujeme hodně úsilí jejich ověřování. Podvodné reference mažeme, v případě opakovaných problémů firmu blokujeme. Pokud máte podezření na podvodnou referenci, napište nám na info@nejremeslnici.cz.
    Je však důležité si uvědomit, že každý zákazník má jiná očekávání a nároky na kvalitu či chování řemeslníka. Také platí, že i špatný řemeslník mívá nějaké spokojené zákazníky a i ten dobrý někoho naštve. V každém případě je dobré zohlednit počet referencí (jedna je opravdu málo) a přečíst si konkrétní hodnocení.

  • Jak reference ověřujete?

    Automatizovaně i ručně hledáme v referencích různé příznaky podvodu, od jednoduchých, po docela komplikované. Konkrétní detaily prozrazovat nechceme, protože by to usnadnilo podvodníkům zamaskování podvodných referencí. V některých případech požadujeme kvůli ověření po poptávajícím předložení důkazů o jednání s hodnocenou firmou.

  • Co znamená "Popis vyplněn dodavatelem"? To si firma napsala sama?

    Firmy mohou samy své zákazníky požádat o hodnocení konkrétní práce. Funguje to tak, že firma vyplní popis zakázky, případně přidá fotky a tento polotovar odešleme zákazníkovi k vyplnění hodnocení. Vždy platí, že hodnocení píše zákazník.

  • Co znamená "Reference vznikla z poptávky"?

    Znamená to, že řemeslníka pro tuto práci vybral zákazník přes naše stránky a díky tomu známe celou historii dané zakázky. Takové reference jsou nejcennější.

  • Mohu ohodnotit jakoukoliv firmu?

    Ano, je možné hodnotit i firmu, která na stránkách zatím není. Jediným předpokladem je, že pro vás firma vykonala konkrétní práci.
    Zjistit, zda u nás firma je, můžete například přes stránku ověření firmy. Pokud firmu najdete, referenci zadejte v jejím profilu přes odkaz “Vložit referenci na tuto firmu”. Ušetříte si tím vyplňování údajů o firmě.
    Pokud jste u nás firmu nenašli, je referenci také možno vložit referenci. Pro identifikaci firmy je nutné vyplnit její jméno a alespoň jeden z trojice údajů - e-mail, telefon, IČ.
    Pokud by se jednalo o negativní referenci, je třeba také mít k dispozici nějaký doklad, který prokáže, že firma pro vás práci prováděla. Více o negativních referencích se dočtete v Pravidlech negativních referencí.

  • Můžu do hodnocení napsat cokoliv?

    Reference by měla obsahovat věcný popis zadání a toho, co se skutečně stalo. Zejména u negativních referencí se občas vlivem emocí objevují invektivy vůči dodavteli, které ovšem nejsou povolené. Je lepší popsat konkrétní problém a jak k němu došlo (štuk a malování proběhly stejný den a další den popraskaly a loupou se), než říkat pan X. je patla.
    Tuto problematiku řeší i podmínky používání našich stránek. Závěrem je také třeba upozornit na fakt, že za svá tvrzení je jejich autor právně zodpovědný. Hodnocená firma může v případě, že se cítí poškozena, řešit případné poškození svého jména soudní cestou. Proto je důležité se držet popisu situace, což, pokud je pravdivé, v soudním sporu obstojí, na rozdíl od tvrzení typu “pozor, jsou to zloději”, které, ač pravdivé, může být úspěšně žalovatelné.

Obecné

  • Jak poznám kvalitního řemeslníka?

    Kvalitního řemeslníka nejlépe poznáte podle doporučení (referencí). Na NejŘemeslnících můžete najít několik tisíc referencí na firmy. Každá obsahuje kromě popisu zakázky i hodnocení zákazníka. Více o referencích najdete výše.

  • Co je to "fušer"?

    Fušer je řemeslník, který neodvádí dobrou práci a má nespokojené zákazníky.

  • Jak konkrétně mám řemeslníka najít?

    Nejsnazší způsob je zadat si poptávku, pak za vás spoustu práce uděláme my a vy si vyberete z nabídek řemeslníků, kteří na poptávku zareagují. Více o poptávkách najdete výše.

  • Zapomněl jsem heslo můžete mi ho poslat?

    Použijte funkci Zapomenuté heslo. E-mailem vám pošleme jednorázový přihlašovací klíč, který vám umožní se jednou přihlásit a nastavit si nové heslo.
    Vaše stávající heslo z bezpečnostních důvodů ani my nemůžeme zjistit.

  • Nepoužívám Facebook? Jak se mám přihlásit?

    Facebook není nutný pro přihlášení nebo registraci do systému. Stačí váš e-mail a heslo.
    Přihlášení Facebookem je pouze ulehčením pro ty, kdo Facebook používají, protože jim dává možnost přihlásit se bez toho, aby si pamatovali další heslo. Navíc pokud na Facebooku přihlášeni jste, jedním kliknutím jste přihlášeni i na NejŘemeslnících. Kdo zkusil již nechce jinak. Bezpečnost údajů je samozřejmě vyřešena.

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Andrea Trávníčková

poptávky

Andrea Trávníčková
602 364 192
Petr Syrovátka

poptávky

Petr Syrovátka
775 910 028
Petra Průdková

fakturace

Petra Průdková
778 468 024

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace