Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Miele - Novotronic - W 1622
Hodnocení práce zákazníkem:
Cítím se rozpačitě z několika důvodů...
Pan Čajko v nabídce, která přišla přes tento web, psal, že v příloze je ceník a ať si prohlédnu jeho web, ale příloha žádná nebyla a odkaz na "jeho web" také ne. Vzhledem k podzní noční hodině jsem odepsala, že zítra zavolám s domluvíme se. Když jsem tak učinila, pan Čajko mi sdělil, ženáhradní díl má objednaný - cenu žádnou nenabídl ani teď! Protože jsem si nebyla jista, zda jsem ceník hledala dobře, akceptovala jsem to a domluvili jsme termín. Dodržel ho.
Sledovala jsem jeho práci, protože u předchozí pračky Philco jsem si manžetu dvířek vyměňovala dvakrát sama.
Byla jsem rozpačitá z toho, že mi vytkl, že jsem vypustila a vyčistila filtr.
Když jsem viděla, jak pračku obchází a hledá, za co ještě drží víko, měla jsem pocit, že tenhle typ vidí poprvé. Pak zkoušel vypáčit šroubovákem nejen víko, ale i další díly. Trnula jsem, co přitom rupne. A taky že jo. Divil se, když jsem mu ukazovala, že z předního panelu něco odstřelilo... To, co "odstřelilo" bylo těsnění. Pánovi jsem ho dala do ruky, ale nevěděl, kam patří. Zato já dávala pozor, kam si ho položil.
Podivoval se, že manžeta, kterou donesl, je oproti původní výrazně tužší. A měl pravdu.
Když trošku čistil hranu vany, na ktrou se manžeta nasazuje, tvrdil, že tu máme tvrdou vodu. A to tedy opravdu nemáme, a to vím bezpečně, protože s tím mám zkušenost z jiné české lokality. Tady mi vodním kamenem nezarůstá ani po 10 letech varná konev a také vím, v jakém stavu byl po 20 letech používání vana předchozí pračky.
Když pořád dokola točil bubnem, zeptala jsem se, co tam hledá. Pravil, že ložisko. Ale sakra, to je v pořádku, řekla jsem.
Hlídala jsem, aby tam dal to těsnění. "Nevím, kde je, no, nevím, kde je," řekl a chystal se přední panel nasadit bez něj. Trvala jsem na tom, že ho musí najít. Nakonec zalovil na dně pláště pračky a tu věc vyndal. Jak se tam dostala, nevím. A znovu tápal, kam patří. Tak jsem mu to ukázala.
Jak pračkou šoupal, úplně zlikvidoval jednu antivibrační podložku pod nohou pračky. Poučil mě, že si mám pořídit jakýsi vozík, na kterém pračka stojí a který má zabržďovací kolečka.
Řekl si o 950 za gumu (účet k ní nemám) a 900 za práci - aby ne, když mu to trvalo hodinu. :-)
Když odešel a pračku jsem dávala na místo, tak v ní při náklonu něco lítá po dně pláště... Docela by mě zajímalo co. Lepší verzí by byla zapomenutá podložka matičky. )))))))
Tiše doufám, že dnes, až pračku prubnu, opravdu nepoteče.
Antivibrační podložky neprodávají po jedné, takže jsem musela koupit čtyři za 130,-. I s nimi tedy oprava za 2 tisíce.
Za mě tohoto machra příště NE.Více...
Pan Čajko v nabídce, která přišla přes tento web, psal, že v příloze je ceník a ať si prohlédnu jeho web, ale příloha žádná nebyla a odkaz na "jeho web" také ne. Vzhledem k podzní noční hodině jsem odepsala, že zítra zavolám s domluvíme se. Když jsem tak učinila, pan Čajko mi sdělil, ženáhradní díl má objednaný - cenu žádnou nenabídl ani teď! Protože jsem si nebyla jista, zda jsem ceník hledala dobře, akceptovala jsem to a domluvili jsme termín. Dodržel ho.
Sledovala jsem jeho práci, protože u předchozí pračky Philco jsem si manžetu dvířek vyměňovala dvakrát sama.
Byla jsem rozpačitá z toho, že mi vytkl, že jsem vypustila a vyčistila filtr.
Když jsem viděla, jak pračku obchází a hledá, za co ještě drží víko, měla jsem pocit, že tenhle typ vidí poprvé. Pak zkoušel vypáčit šroubovákem nejen víko, ale i další díly. Trnula jsem, co přitom rupne. A taky že jo. Divil se, když jsem mu ukazovala, že z předního panelu něco odstřelilo... To, co "odstřelilo" bylo těsnění. Pánovi jsem ho dala do ruky, ale nevěděl, kam patří. Zato já dávala pozor, kam si ho položil.
Podivoval se, že manžeta, kterou donesl, je oproti původní výrazně tužší. A měl pravdu.
Když trošku čistil hranu vany, na ktrou se manžeta nasazuje, tvrdil, že tu máme tvrdou vodu. A to tedy opravdu nemáme, a to vím bezpečně, protože s tím mám zkušenost z jiné české lokality. Tady mi vodním kamenem nezarůstá ani po 10 letech varná konev a také vím, v jakém stavu byl po 20 letech používání vana předchozí pračky.
Když pořád dokola točil bubnem, zeptala jsem se, co tam hledá. Pravil, že ložisko. Ale sakra, to je v pořádku, řekla jsem.
Hlídala jsem, aby tam dal to těsnění. "Nevím, kde je, no, nevím, kde je," řekl a chystal se přední panel nasadit bez něj. Trvala jsem na tom, že ho musí najít. Nakonec zalovil na dně pláště pračky a tu věc vyndal. Jak se tam dostala, nevím. A znovu tápal, kam patří. Tak jsem mu to ukázala.
Jak pračkou šoupal, úplně zlikvidoval jednu antivibrační podložku pod nohou pračky. Poučil mě, že si mám pořídit jakýsi vozík, na kterém pračka stojí a který má zabržďovací kolečka.
Řekl si o 950 za gumu (účet k ní nemám) a 900 za práci - aby ne, když mu to trvalo hodinu. :-)
Když odešel a pračku jsem dávala na místo, tak v ní při náklonu něco lítá po dně pláště... Docela by mě zajímalo co. Lepší verzí by byla zapomenutá podložka matičky. )))))))
Tiše doufám, že dnes, až pračku prubnu, opravdu nepoteče.
Antivibrační podložky neprodávají po jedné, takže jsem musela koupit čtyři za 130,-. I s nimi tedy oprava za 2 tisíce.
Za mě tohoto machra příště NE.Více...
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Komentář dodavatele k hodnocení:
Vážená paní Hradecká. Velice mně mrzí Vaše komentáře a hodnocení. Pokud se službou nejste spokojena - celou záležitost můžete reklamovat. Kontaktujte mně telefonicky nebo přes portál Nej Řemeslníci. Děkuji Sergej Čajko