Spodní část plotu budou tvořit podhrabové desky PD 1-250 A výšky 300 mm, přírodní barvy (Presbeton), sloupky jekl Zn, plotová pole z recyklátu hnědé PPL2 výška 1500 mm.
Délka plotu 16,5 m + branka 1 m + plotovky do pojezdových vrat výšky 1800 mm, délky 5,9 m.
Termín zhotovení září/říjen (do 31. 10.)
Kvalita provedení neodpovídá ceně(byla neustále měněna). Při realizaci byly poddimezovány sloupky v závislosti na délce plotových polí, nebyla provedena montáž dilatačních prvků pro plastové plotovky, zejména na vstupní brance. Dosud nejsou vyřízené reklamace.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Vážený pane K., děkuji za referenci. Už to skoro vypadalo, že si hodnocení píšeme sami. Velmi mne mrzí Vaše nespokojenost. Na druhou stranu není na světě člověk ten, jenž by se zavděčil lidem všem. I mne může se něco nepovést, ale vždy se snažíme dát situaci do pořádku. To ale není tento případ ! Ano, s cenou se hýbalo - z Vaší strany. Odmítl jste mi zaplatit dohodnutou částku (ve chvíli, kdy byl plot namontovaný) s odůvodněním, že jste na internetovém e-shopu našel materiál cca o 10% - 15% levněji, než jsem Vám jej prodal já. To je pravda. Je to i logické. Pokud ale mám pro materiál dojet, naložit a přivést jej ( v tomto případě cca 600kg plotovek, cca 700kg podhrabových desek, železné jekly zanedbatelné váhy ale dlouhé 3m ), musím si na něj dát přirážku, na benzin a čas člověka, protože jinak bych na tom prodělal a dotoval dopravu ze svého. Tímto se nějak netajím a přijde mi to oka.) Jedna z prvních referencí na mé konání je dokonce o tom, že se zákazník divil, že jsme si za realizaci neřekli více peněz, než bylo dohodnuto, ačkoli nám udal jiný materiál, než na který jsme narazili. Druhak, ze zásady nenakupuji přes e-schopy, nýbrž přes kamenné obchody (některé mají i e-schop), kde mám jistotu v řešení možných reklamací. Jsem možná stará škola, ale umím si představit, že dnes nějaké sro funguje, za rok existovat nemusí a já ručím za materiál, který Vám namontuji a následné řešení jde za mnou. Proto vybírám kamenné, renomované obchody, kde je jistota fair jednání. Co se týče reklamací. Už cca 2 měsíce mi neberete telefon ( 2x jsem se u Vás i stavoval osobně). Přijal jste mne (po napsání této reference) s tím, že jste mi nebral telefon neboť jste byl v nemocnici a nechcete se se mnou o ničem bavit. Reklamace že si opravíte sám. Ačkoli jste mi ani na místě nebyl schopen popsat, co je vlastně špatně. Vyřešení reklamace jste odmítl a poslal jste mne doslova do oněch míst. Moc nechápu, co jsem Vám provedl. Asi jsem i rád, že to nechápu. Kolegové také nechápali. Protože plot jste si chválil, když jste jej přebíral a vše bylo oka. Nevím, jestli mohu, ale rád bych sem nahrál fotky námi udělaného plotu, který i prezentuji zákazníkům(formou fotek), jako ukázkovou zakázku. Je totiž dobře udělaný jak technologicky, tak kvalitativně. Plastové plotovky se v létě budou vždy kroutit, je to jejich technická specifikace a daň za absolutní trvanlivost. To ale víte Vy lépe, než-li já, neboť máte technickou vysokou školu a sám jste si tento typ plastového materiálu vybral v rámci zadání zakázky. Nicméně u Vás jsem žádné zkroucené plotovky neviděl. Co se týká sloupků, na které jste narážel. Daní sloupky mají nosnost několika násobně vyšší, než kolik nesou. Ve Vašem případě nesou sloupky Jekl 60mmx40mm pole o hmotnosti cca 70kg. Jsou také doporučeny a distribuovány výrobcem dané technologie. Závěrem jsem Vám ale vděčný, protože od Vaší zakázky se všemi zákazníky sepisuji celkovou smlouvu o provedení díla, kde je vše přesně specifikované, sepsané a dané. Sice je mi to v začátku jednání krajně nepřirozené, ale zákazníci to rádi akceptují ( pojmenované termíny, ceny, materiál, etc.) a ve finále to i berou jako výhodu. Takže ještě jednou děkuji. To že si stěžujete na nedodělané reklamace, ačkoli mi neberete telefon, když k Vám přijedu tak mne pošlete do pr...le a řeknete mi, že si vše opravíte sám. Vlastně jste nikdy neřekl co přesně chcete opravovat. Přijde mi to nefér. Věřím ale, že poučení u Vás přetavím v lepší a kvalitnější vztahy se zákazníky do budoucna a věřte mi, že si odnesu maximum. S pozdravem O. Š. P.s. Pokud budete chtít, hoďte mi do mailu nebo sms několik termínů a fotografií, co je špatně. Pokud je tam chyba, ihned ji vyřeším.