Na jakou Vaši dokončenou zakázku jste nejvíce pyšní?
Na každou, kde je spokojený zákazník.
Jak vypadá váš ideální klient?
Kdo má dobrou náladu a zájem o to probrat nejlepší variantu řešení.
Jakým zakázkám se vyhýbáte?
Kde je už na začátku naštvaný zákazník, kterého typicky někdo napálil a automaticky je pro něj další řemeslník taky “problém”…
Jakou radu byste dali zákazníkovi, který poptává zakázku ve Vašem oboru?
Zajímat se o varianty řešení, mluvit a ptát se.
Na co by zákazníci neměli zapomenout když Vám zasílají poptávku?
Připojit foto, popis, nebo typ daného zařízení, či výrobku. Protože jak říkám existují dva typy řemeslníků… ti, co dorazí, aby odjeli shánět náhradní díl a ti, co si to připraví předem a dorazí připraveni. Jenže pro druhý typ je potřeba, aby znali příkladem:… ne že vypadává jistič, ale že vypadává 3F jistič 16A… a jelikož nikdo není odborníkem na vše, tak bohatě postačí nerozmazaná fotka, kde si může řemeslník dohledat přesně to, co potřebuje ;-)
Pracoval/i jste pro nějakého zajímaveho klienta?
Každý klient/zakázka je jedinečná a zajímavá.
Co Vás nejvíce motivuje na Vaší práci?
Rozmanitost a rád si lidmi při práci povídám.
Co byste vzkázali svým potenciálním zákazníkům?
Kupříkladu u revizí (typicky bytové jednotky) hleděli na “revizáka” nikoliv jako na pracovníka poštovního úřadu, který jen razítkuje, protože přeci revize je už jen formalita… ale na člověka, který se zajímá především o jejich bezpečnost a pustí li si do bytu někoho, kdo jim nabídne nejnižší cenu a cár papíru, tak to nemusí být vždycky výhra. Zároveň taky musím upozornit, že revize nemusí bylo vždy kladná. Někdy se prostě stane, že vyjde záporná a tudíž musí zákazník závady neprodleně odstranit.