Chci začít
Uživatel_74025 řešil/a:

Stěhování drobného nábytku

Vybral/a si řemeslníka Stanislav Staněk, který to vyřešil na:
1,0

Tato reference bohužel nemá fotografie.

Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:

Jednalo se o stěhování drobného nábytku z pokoje do nového bytu. Největší kus byla skříň cca 2m vysoká, dále menší poličky a nějaké osobní věci s krabicích. Nic obtížného.

Hodnocení práce zákazníkem:

Stěhování bylo domluveno od 14:00. Stěhovák dorazil 14:25, jakoby nic, neobtěžoval se omluvit své zpoždění. V průběhu stěhování měl nevhodné a hloupé poznámky o kvalitě nábytku, který jsme stěhovali. Také poznamenal, že si tímto stěhováním moc nevydělá, jelikož je toho málo a nebude to dlouho trvat, tudíž dostane méně peněz.

Největší šok však čekal při placení. Už před objednáním služby jsemsi ověřovala cenu po e-mailu. Dokonce dvakrát. V obou případech mi byla potvrzena určitá částka za hodinu stěhování. Majitel však vůbec nezmínil, že se nejedná o konečnou cenu, nýbrž je potřeba přičíst DPH a hodinu na příjezd a odjezd stěhována ze stanoviště. A to i přesto, že jsem se ujišťovala, že za hodinu stěhování od 14:00 do 15:00 zaplatíme konečnou cenu 350Kč. Po provedení služby jsme byli požádáni o 700Kč. Samozřejmě jsme nesouhlasili a debatovali s pracovníkem, jak je to možné a argumentovali, že jsme byli informováni o jiné ceně. Stěhovák odpovídal stylem "To mě nezajímá, to není můj problém, to je problém mého šéfa." Stěhovák však byl zprostředkovatelem mezi majitelem firmy a námi, zákazníky, tudíž jeho přístup nebyl vůbec adekvátní.
Následoval telefonát mezi majitelem a stěhovákem, potom jsem s majitelem po telefonu hovořila i já sama. Snažila jsem se zjistit, proč mě pan majitel nebyl schopný informovat předem o opravdové konečné ceně za stěhování, když jsem se ho předem ptala. Jeho argumenty nebyly absolutně relevantní, požadoval zaplatit dvě hodiny místo domluvené jedné, byl velmi nepříjemný a neochotný. Když jsem se ho zeptala, jakým způsobem budeme řešit to, že stěhovák přijel o téměř půl hodinu pozdě, dostalo se mi odpovědi, že tohle řešit nebudeme, a následně ukončil hovor.

Shrnutí:
Nehorázné chování jak ze strany majitele firmy, tak jeho pracovníka. Nebyl schopný mě předem informovat o reálné ceně se vším všudy, asi se bál, že by přišel o klienta. O toho tímto samozřejmě přišel a tuto referenci budu šířit dále, aby na tak neférové jednání nedoplatili i další lidé.

Potřebujete poradit?