Vše co bylo navíc si pan Žák s panem Šipošem velmi důkladně naúčtovali. Bohužel to je to jediné co umí důkladně, peníze co nejdříve, zálohy na práci atp. Nyní máme zničené špalety vrstvou neodborně udělaneho štuku, kterým přejeli přes apu lišty. Spolupráce začala v pohodě slušne jednání.
Coz nich odpadne nezvednou, počítejte s úklidovým servisem po nich. Mě tu nechali na zemi kuřecí kosti z KFC a mastnou strouhanku na novém spotřebiči. Dále se pan žák rozhodl, že mě bude školit, co jsem si měl hlídat při opravě teraca. Podle nej si hlidam p.coviny a nepohlidal jsem si správne nalepene soklu lidmi od teraco. Což byla jeho prace. Když nastoupili bylo jasne, ze se s nimi musí domluvit na postupu, předal jsem tedy kontakty a pan žák s panem Koterou mluvil. Dokonce se i několikrát videli s lidmi od teraco a mohli si vše ukázat a stanovit jasný postup. Vyrazil jsem je přesně v momentě, kdy začal byt pan žák vulgární a myslel, že bude poučovat klienta. Praci hodnotim jako neodborne vedenou, nekvalitní. Ze začátku jsem je posílal i k sestře, aniž by něco změřili poslali ji cenu 55.000 za nějaké štuky místnosti což bylo cca o 25k předražené. Když se sestra omluvila, že je nevybere, napsali ji: to je dobře. Vše mohu doložit fotodokumentaci. Pan Žák bude mít jiste svou verzi jak podle nej apu listu strhaval debil, nicméně ta se jednoduše odlamuje a štuk na ni nepatří. Chtěl jsem vrátit menší část peněz. Odmitl, tak ať si je nechá. Mou povinnosti je informovat o teto velmi špatné zkušenosti ostatní.Více...
Strašné.
K uvedenému hodnocení bych se rád vyjádřil i já, tedy postupně. 1. ÚČTOVÁNÍ - zákazník byl o ceně i způsobu platby předem informován a souhlasil. Materiál jsem čato kupoval z vlastních prostředků a až následně jej dal k úhradě zákazníkovi, platby prací probíhaly etapově jako standardně u každé jiné mé zakázky. 2. ZNIČENÉ ŠPALETY - v galerii jsou přiložené dvě fotografie mé práce před neodborným zásahem zákazníka. Trvám na tom, že moje práce byla odvedena kvalitně a odborně, a navíc zákazníkem bez dalších výtek převzata. 3. ÚKLID - nebyl vůbec v ceně díla rovněž jako neustálé přemisťování věcí ze společných prostor domu, kde práce probíhaly. Zákazník byl na toto několikrát upozorněn. Kostmi z KFC jsme ŽÁDNOU ŠKODU neudělali - pračka byla ještě v původním obalu, ve kterém probíhá převoz, podlaha nebyla položena a vše bychom uklidili následující den za světla (neboť v místnosti nefungovala elektřina), kdyby předtím p. Makalouš již nezačal s nevhodnými zprávami o prasatech, kterými nás s kolegou označil. 4. SOKL - komunikace s p. Koterou proběhla pouze o výšce štuku před nalepením soklu. Ta byla dodržena, ovšem pracovníci této firmy nalepením soklů ušpinili vrstvou lepidla i okolí, což zákazník považoval za naši chybu v komunikaci s touto firmou. Já jsem ale nebyl najat jako stavební dozor, zakázku si jako hotovou přebíral sám zákazník, a proto nelze ručit za práci třetí strany, se kterou nejsem jakkoli spojený. 5. SESTRA - toto do hodnocení zakázky vůbec nepatří. Jedná se o tendenční polopravdy a nehodlám se k tomu vůbec vyjadřovat, a tím se i snižovat na úroveň p. Makalouše. 6. NEVRÁCENÍ PENĚZ - reklamace zákazníka nebyla uznána (viz vysvětlení v bodě 2.), a proto nebyly vráceny ani peníze. 7. JEDNÁNÍ - u pana Makalouše jsme s kolegou skončili dobrovolně poté, co se začala chovat velice nevhodně a povýšeně. Nevyrazil nás. Jako zákazníka jej považuji za problémového a rovněž spolupráci s ním kolegům nedoporučuji. Žák