Dobrý den,
myčka stará cca 3 roky. topí (ohřívá vodu) pouze na nejkratší program - 30 minut. Na ostatní programy nerozpusít prášek, voda je studená, nádobí mokré. Vypadá to asi na vadné relé, ale nejsem dost zdatný k opravě sám. Děkuji za kontaktování - dohodneme se na termínu opravy.
Martin KADLEC
Kokořínská
Havlíčkův Brod
Pán přijel, “opravil” během 10-i minut, vzal si 800 CZK. Stav po opravě je stejný jako před opravou. Již jsem mu x-krát volal, aby přijel a konečně to opravil. Pán vždy slíbil, že se ozve a přijede – nikdy se tak nestalo.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobře prolhaný zákazník. Neplatí ani cena, ani uvedený čas. Zákazník nebyl přítomen fyzické opravě trvající cca 1,5 hod. Jaksi zapomněl sdělit, že polovinu opravy tvořilo cestovné. 2 cykly zkoušky po opravě prokázaly správnou funkci myčky. Vhodnější by bylo, kdyby objektivně a přesně uvedl, co mu bylo účtováno. Jen tak dál. Budu se asi muset bránit jinou cestou. Doporučuji toto hodnocení smazat. Špína se dá nakydat, jak je to ostatně zažité v této české společnosti, ale slovo druhému se nedá. Musí na to svinstvo přijít sám. Oni už kolegové servisáci vědí, proč k tomuto zákazníkovi nechtějí jezdit !!! Proč je uživatel schovává za číslo a nepodepíše se? Z čeho má strach? Že by ze žaloby na ochranu osobnosti? To je ale "charakter". Spíše lhář a podvodník. Známé přísloví ať si každý dosadí sám. S pozdravem Ing. Oldřich Osmík