poptávám úklid po malířích. Byt 4+1, cca 100 m2, jedná se o mytí podlah, mytí oken, mytí 4 dveri, mytí kuchynske linky cca 3m, mytí sektorove stěny cca 4 metry . Realizace přiští tyden.
Přijeli 3 pracovníci (jeden byl synek paní majitelky), co tam dělali půl dne nevím, nestál jsem jim za zády. Vykonali stěží polovinu dohodnuté práce, a vyinkasovali 2500 Kč, s tím že to druhý den "určitě" přijdou dodělat.
Druhý den napsali SMS, že je bolí záda,a že nepřijdou. Už jsem je neviděl.
Tuto firmu bych si příště domů nepustil, nenechte se zmást profesionálními WWW stránkami!
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Velice mě potěšila dnešní reference pana Kaliny. Jeho poptávka se zcela odlišovala od reality, kterou pan Kalina požadoval uklidit. Na základě jeho poptávky jsme nachystali nabídku s cenovou relací, která je předběžná za ÚKLID PO MALÍŘÍCH. Při prohlédnutí uvedených prostor v RD pana Kaliny jsme zjistili, že pod malbou malířů se skrývá fasadní barva, kterou jakási zednická parta -kamarádi p. Kaliny, zaneřádila veškeré podlahy prostor - kapky všude, šlápance roznesené po všech podlahách. Fasádní barvu jsme z podlahy jedné 40 m místnosti sundavali 4 hodiny skrabáním na kolenou a po centimetrech s jednou rukou s kartáčem a s druhou škrabkou. Pan Kalina sám uznal, že je to pěkně odvedená práce, včetně umytí kuchyně po této prasecky odvedené práci zedníků a též jsme umyli všechny dveře, futra, parapety, provedli čištění sprchového koutu a toalety po zednících. Uvádím, že DŘEVĚNÉ podlahy, které p. Kalina chtěl po tzv. malířích umýt, byly ve stavu,kdy potřebovali čistící stroj, ale ten by podlahy zkroutil a jinak byl zapotřebí výbrus, jak byly zaneřáděné. Na podlaze 40 m byl lak, proto bylo třeba podlahu ručně vyčistit. Za cenu dojednanou jsme měli uklízet po MALÍŘÍCH, ne fasádní barvu, která byla rozšlapána a nakapána ve všech prostorech bytu v RD pana Kaliny. Při jeho vyjádření k neskutečně znečištěným prostorům bytu nám bylo sděleno, že se zde vyřádili zedníci, elektrikáři, zedníci-malíři fasádní barvou, které prý vyhodil bez placení. Už toto vypovídá samo za sebe, že když klien neplatí, že řemeslníci nechtějí pracovat. Přesto jsme se do práce dali a 1/3 práce jsme odvedli. Cenu jsme zákonitě navýšili dle náročnosti práce v prostorech, bohužel p. Kalinu to nezajímalo. Dal nám dojednanou sumu a o další se chtěl bavit až další den, kdy jsme z naší dobré vůle, za 1/3 ceny měli dodělat zbylé podlahy. Záda nás tou dobou už po 6 ti hodinách bolely všechny. Jsem ráda že p. Kalina zmínil i mého syna, který je ve firmě v zácviku a s klientem jeho formátu měl možnost se setkat. Syn je do budoucna poučen, že klient, který dojedná cenu po telefonu bez toho, aby PRAVDIVĚ informoval firmu, která pro něho bude provádět jakékoliv práce, není klientem pro kterého by měl svou činnost vytvářet. O klientovi vždy hovoříme jen pěkně a popravdě nikdy jsme nikoho nepohanili. Jsem za tuto referenci vděčná, protože vím, že díky této referenci budu i já poučena, pro koho své záda příště ohnu a pro koho ne. S tímto bych se chtěla rozloučit a informovat další, kteří v dobré víře pocitu dobře odvedené práce a samozřejmě poctivého výdělku budou pracovat pro p. Kalinu, ať si předem řádně na všem domluví nejlépe přímo na místě, aby přesně věděli za jakou práci dostanou zaplaceno. S pozdravem Hanzelínová, Maxxslužby