Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
9x dvoukridle okno jako v prilozenem obrazku. Velikost - 1500 x 920 mm. Jedna se o stary, kamenny dum. Zadam o radu, jestli dvoj nebo troj-sklo a jaky typ ramu zvolit. Dekuji
Hodnocení práce zákazníkem:
V minulosti mě na základě mé poptávky přes portál kontaktoval pan Roman Halwiger z Kladna. Po delší době jsme se dohodli na instalaci oken a dveří, k níž došlo v červenci 2015.
Zaplatili jsme za celou objednávku, ale dohodli jsme se na instalaci jednoho kusu dveří (a pár dalších maličkostí) až později v roce (do vánoc 2015/16). Do dnešního dnevšak, přes
veškeré výzvy a domluvy, k instalaci nedošlo!
Poprvé jsme pana Halwigera vyzvali k dodání dveří koncem října 2015. Jeho odpověď zněla, že až po novém roce, jelikož toho prý výrobce tehdy měl hodně. Moc velkou radost jsme z toho neměli, protože stávající dveře jsou naprosto nevyhovující, ale neměli jsme jinou možnost, než
souhlasit. Pan Halwiger delší dobu nedokázal specifikovat přesný termín dodání. Nakonec v lednu 2016 přiznal, že jeho dodavatel zkrachoval a že dveře budou až najde náhradu. S takovým otevřeným koncem jsme nemohli souhlasit! Nakonec jsme se dohodli (dle jeho vlastního návrhu),
že buďto dodá dveře nebo vrátí peníze a to do začátku března 2016.
Začátkem minulého týdne jsem pana Halwigera musela telefonicky vyzvat, aby potvrdil datum dodání. Řekl, že minimálně ještě další dva týdny, protože jde o barvu, což oproti býlé vždy trvá o něco déle.....
Nakonec konverzaci ukončil výrokem, že nám vrátí peníze, načež jsem si vyžádala písemné vyrovnání a návrh termínu vrácení peněz. Pan Halwiger prohlásil, že to provede na druhý den, až bude mít čas.
Od té doby se neozval a peníze také nevrátil.
Takové chování je podle mě naprosto nepřípustné a nekorektní.
Zaplatili jsme za celou objednávku, ale dohodli jsme se na instalaci jednoho kusu dveří (a pár dalších maličkostí) až později v roce (do vánoc 2015/16). Do dnešního dnevšak, přes
veškeré výzvy a domluvy, k instalaci nedošlo!
Poprvé jsme pana Halwigera vyzvali k dodání dveří koncem října 2015. Jeho odpověď zněla, že až po novém roce, jelikož toho prý výrobce tehdy měl hodně. Moc velkou radost jsme z toho neměli, protože stávající dveře jsou naprosto nevyhovující, ale neměli jsme jinou možnost, než
souhlasit. Pan Halwiger delší dobu nedokázal specifikovat přesný termín dodání. Nakonec v lednu 2016 přiznal, že jeho dodavatel zkrachoval a že dveře budou až najde náhradu. S takovým otevřeným koncem jsme nemohli souhlasit! Nakonec jsme se dohodli (dle jeho vlastního návrhu),
že buďto dodá dveře nebo vrátí peníze a to do začátku března 2016.
Začátkem minulého týdne jsem pana Halwigera musela telefonicky vyzvat, aby potvrdil datum dodání. Řekl, že minimálně ještě další dva týdny, protože jde o barvu, což oproti býlé vždy trvá o něco déle.....
Nakonec konverzaci ukončil výrokem, že nám vrátí peníze, načež jsem si vyžádala písemné vyrovnání a návrh termínu vrácení peněz. Pan Halwiger prohlásil, že to provede na druhý den, až bude mít čas.
Od té doby se neozval a peníze také nevrátil.
Takové chování je podle mě naprosto nepřípustné a nekorektní.
Ověřené hodnocení
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.