UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Aby to dobře dopadlo
Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Překladatelství

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Překladatelství

Kategorie: Překladatelství

7

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

nová

Stavba rd domu

Stavba rd domu
Stavba rd domu
Stavba rd domu
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Obezdění Verandy

Obezdění Verandy
Obezdění Verandy
Obezdění Verandy
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Přeložení vodárny

Přeložení vodárny
Přeložení vodárny
Přeložení vodárny
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Plastová okna a dveře

Plastová okna a dveře
Plastová okna a dveře
Plastová okna a dveře
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Zasekani překladů a výstavba zdí

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Zednické a obkladačské práce (rekonstrukce bytu...

Zednické a obkladačské práce (rekonstrukce bytu, Praha 6)
Zednické a obkladačské práce (rekonstrukce bytu, Praha 6)
Zednické a obkladačské práce (rekonstrukce bytu, Praha 6)
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Vložení překladů nad 4 dveře již hotových zdí

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Výroba a montáž nábytku na míru

Výroba a montáž nábytku na míru
Výroba a montáž nábytku na míru
Výroba a montáž nábytku na míru
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Venkovni hlinikove zaluzie

Venkovni hlinikove zaluzie
Venkovni hlinikove zaluzie
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Zajištění nadpraží otvoru v nostné zdi.

popis zakázky
celkové hodnocení

Jak se poptává překladatelství?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Základní informace

Datum do kdy potřebujete mít zakázku vypracovanou, rozsah a četnost prací, způsob komunikace mezi vámi a dodavatelem, očekávaná délka a odbornost textů to jsou vše informace, které když v zadání zazní, značně zvyšují Vaši šanci na získání relevantní a přesné nabídky.

Běžné překlady

Běžné (neodborné či soudně neověřené) překlady mají podobně jako překlady informativní tu výhodu, že se dají v celém procesu od zadání až po konečné vyúčtování ‘ošetřit’ elektronickou cestou. Pro jejich zadání není třeba žádných doplňujícíh informací.

Překlady s ověřením soudním tlumočníkem

Překlad ověřený soudním tlumočníkemje dosti specifický, zároveň velmi častý a žádaný druh překladu.

Ke zhotovení soudně ověřeného překladu od Vás bude dodavatel potřebovat originál dokumentu, který chcete přeložit, nebo jeho úředně ověřenou kopii.

Soudně ověřený překlad se vždy předává v listinné formě, není možné celou zakázku vyřídit prostřednictvím e-mailu, jako je tomu v případě překladů běžných. Nedoporučujeme posílat originály, ale pouze ověřené kopie – za případnou ztrátu v průběhu přepravy neneseme odpovědnost.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Jak mohu předat podklady pro překlad a v jaké podobě mohu hotový překlad dostat?

V praxi se běžně použivájí čtyři druhy podkladů:

  • otevřené textové soubory, typicky dokumenty MS Word různých verzí (DOC nebo DOCX), dokumenty RTF, a tam, kde netrváte na specifickém formátování, také TXT
  • jiné elektronické formáty (PDF, grafické soubory jako JPEG, PNG apod., soubory DTP programů, OCR aplikací atd.)
  • listinné dokumenty (jednotlivé dokumenty, publikace, periodika atd.) v tištěné formě
  • audio/video záznamy

Z pracování překladů z otevřeného textového souboru je nejjednodušší. Elektronická forma zaslaná e-mailem může významně urychlit komunikaci jak mezi naším centrem a vámi jako zákazníkem, tak mezi naším centrem a našimi kmenovými překladateli, jimž budeme vaši zakázku zadávat ke zpracování. Kromě toho dostupnost elektronické formy dokumentu, která umožňuje preparaci textu ve výchozím jazyce, dává možnost poměrně přesně a kvalifikovaně odhadnout objem textu překladu v jazyce cílovém a tím postavit spolehlivou cenovou nabídku na celou zakázku. Navíc takové podklady umožňují překladateli psát přímo do podkladového souboru a využít tak jeho formátování, tabulky a další prvky, které má překlad zachovat a které by jinak musel pracně vytvářet.

Pokud máte podklady k dispozici v elektronické formě jako sken, je třeba celý text překladu psát od začátku, nelze využít formátování podkladu atd. To znamená, že kromě práce překladatele je třeba počítat i s elementární grafickou úpravou, která se nejspíše odrazí ve finální ceně.

Pro překlad listinných podkladů je jejich nejrychlejším způsobem doručení naskenování a předání e-mailem překladatelskému centru dříve, než budete mít možnost je donést v jejich fyzické formě. U skenů je však třeba dbát na úplnost a čitelnost dokumentů, zejména pokud jsou např. opatřeny razítky či podpisy (například u skenů PDF je 300 dpi na hranici použitelnosti; u jedno- až dvoustranných skenů je pak 600 dpi optimálním kompromisem mezi kvalitou a velikostí souboru; u vícestranných dokumentů doporučujeme rozdělit skenování po několika stránkách).

Podklady v podobě audio/video záznamu podléhají složitějšímu postupu zpracování. Nejprve jse třeba pořídit přepis (transkript) ve zdrojovém jazyce, a teprve pak je možno zadat text k překladu.

Jak by měl vypadat můj vlastní text, který chci přeložit?

Pokud jste autorem textu nebo můžete podobu textu předávaného v elektronické podobě nějak ovlivnit, máte ve svých rukách mnohé: můžete významně urychlit zpracování překladu a v neposlední řadě i jeho cenu.

Tím, že odevzdáte text finální, nebudete v něm v průběhu překladu dělat žádné změny, že jej předáte překladateli s korektním formátováním, že do něj nebudete umísťovat zbytečné grafické prvky atd.

Je pravdou, že rychlost zhotovení a kvalita překladu jsou v nepřímé úměře?

U překladů rozhodně neplatí, že čím rychlejší, tím lepší. Kvalita, lépe řečeno dokonalost, a termín dodání jsou do určité míry veličiny nepřímo úměrné. Je nerealistické se domnívat, že například překlad dvaceti normostran právnického textu zadaný v pět hodin odpoledne s požadavkem na dodání do rána druhého dne je reálné.

Zejména odborné překlady vyžadují stoprocentní soustředění, několikerou kontrolu, ověřování ve slovnících i v internetových vyhledávačích; navíc mohou obsahovat i zvláštní požadavky na formátování (převody tabulek, grafů, schémat atd.), které se mohou v různých verzích editorů chovat různě a jejich adaptace je činností náročnou, pokud nikoli na odbornost překladatele, pak na jeho čas zcela jistě.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Stavba příčky, sádrokartonového stropu + omítky

Podrobný popis zadání:
Poptávám stavbu příčky 280cm šířka x 300cm výška z porobetonu 12,5cm šířky, v příčce budou umístěny dveře o šířce 80cm. materiál včetně překladu nad dveře, lepidla a malty na založení už mám nakoupený. Dále sádrokartonové podhledy o rozměrech 392cm x 280cm. Strop bude na delší straně rozdělený postavenou příčkou. Na podhledy zatím materiál nemám, pokud máte možnost rád jej od Vás odkoupím. Na závěr poptávám i fajnové omítky. Pokud máte o zakázku zájem, zašlete mi prosím Váš odhad ceny za kterou by mohly být výše uvedené práce vykonány. Také prosím napište jak dlouho by mohli práce trvat a kdy nejdřív byste mohl zakázku začít plnit. Na provedené práce nespěchám, ale jelikož v domě bydlíme, bylo by dobré mít to hotové co nejdříve.
Přiložené soubory:

Dveřní překlad nosný.

Podrobný popis zadání:
Nahradit aktuální překlad pro 80cm dveře za překlad pro otvor 160cm. U druhých dveří posunutí překladu cca o jeho výšku výš, šířka dveří 120cm. Zděný dům, komurkový systém.
Přiložené soubory:

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "překladatelství" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Nová poptávka

Předmět zadání*
Popis zadání*
PSČ zakázky*
Telefon*
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
*
Vložit přílohy Vložit přílohy více souborů označíte pomocí Shift nebo Ctrl + kliknutí

Max 25 příloh.

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou: *

Smluvní podmínky používání portálu NejŘemeslníci

Podmínky TrustYard v2.0 z 4. 10. 2013

Chceme, abyste věděli, jak nakládáme s vašimi osobními údaji.
Je to jednoduché!

Níže jsme to napsali lidskou řečí, ale máme i pořádnou právnickou verzi, vyberte si, co vám vyhovuje víc.

Podmínky zpracování osobních údajů:

  • Jaké údaje sbíráme?
    • To, co nám o sobě řeknete: jméno, příjmení, kontakty, …
    • To co na našem serveru poptáváte / nabízíte - zakázky, poptávky, nabídky, fotky, dokumentaci, …
    • Technické informace - IP adresy, soubory cookies, …
  • Co s nimi děláme?
    • Hlavně data používáme pro základní účely služby - párování poptávek s nabídkami, komunikace a hodnocení. Data také analyzujeme pro zlepšování funkcí portálu.
    • Některé informace zveřejňujeme - profily řemeslníků, hodnocení zakázek, fotky prací.
    • Pro technické záležitosti někdy používáme služby třetích stran a ty tak mají přístup k některým údajům. Třetím stranám dáváme vždy jen nutné minimum dat a kontrolujeme podmínky třetích stran (že jsou u nich data v bezpečí). Například:
      • Pro měření webu používáme Google Analytics, té dáváme informaci o vaší cookie.
      • Chat na našich stránkách je služby Smartsupp, proto jí posíláme základní informaci o tom, kdo v chatu píše.
      • A pár dalších podobných, mohou ubývat i přibývat, zkoušíme různé nástroje.
  • Co s nimi neděláme?
    • Nikomu vaše data neprodáváme.
    • Nespojujeme data z různých zdrojů, abychom se o vás dozvídali víc.
  • Kdo jsme vlastně my?
    • My jsme firma TrustYard s.r.o. (provozovatel portálu Nejřemeslníci.cz). Máme IČ 28960823, e-mail info@nejremeslnici.cz a telefon +420 775 910 028.
  • Jak můžete mít svoje data pod kontrolou?
    • Přesně tak, jak zákon káže. Máte nárok dozvědět se jaké informace o vás máme uložené, můžete je upravit, přenést, omezit nebo úplně odstranit. Ozvěte se nám na kontakty výše, vyřešíme to.

NEZÁVAZNÁ
A ZDARMA

Další informace

775 876 362

Potřebujete poradit?
Zavolejte nám v
po-pá 9-16h.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Časté otázky:

Které firmy dostanou můj kontakt? Jsou mé kontakty vidět veřejně?

Váš telefon ani e-mail nezveřejňujeme. Ani firmy jej s vaší poptávkou nedostanou, abyste měli kontrolu, kdo se s vámi může spojit. Od firem dostanete nabídku a pokud vás zaujme, jedním kliknutím si s firmou kontakty vyměníte a můžete se domluvit dál např. telefonicky nebo mailem.

Jak budu dostávat nabídky a za jak dlouho přijdou?

Nabídky vám přijdou mailem. Většinou dostanete první nabídku do 48 hodin, často však dorazí již během 24 hodin (v prac. dny). Pokud potřebujete něco urgentně, uveďte to prosím v popisu poptávky.

Co bude s poptávkou po zadání?

Poptávka bude schválena naším administrátorem. Pokud bude něco potřeba, bude vás kontaktovat. Schvalování probíhá v pracovní dny, o víkendu prosíme o strpení.

Proč nevidím schválenou poptávku na hlavní stránce mezi poptávkami?

Po schválení oslovujeme firmy postupně podle hodnocení. Chceme, abyste dostali především nabídky od vybraných firem, které jsou adresně osloveny, ne od firem, které právě přijdou na náš web.

K čemu jsou dobré přílohy?

K přiložení plánů (např. u staveb a rekonstrukcí), náčrtů představ (např. u nábytku), fotek stávajícího stavu (např. foto poškozené střechy) nebo příkladů cílového stavu (jaký zahradní altán si představujete). Čím je zadání konkrétnější, tím konkrétnější jsou i nabídky. Ušetří vám to čas při komunikaci s firmami a zvýší jejich zájem o danou zakázku.

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele