UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Aby to dobře dopadlo
Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku
Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: EShop

Kategorie: EShop

Tvorba webu

Tvorba webu

ikona dodavatele Dodavatel: 5 referencí
Tvorba eshopu se sportovní výživou Fitness13

Tvorba eshopu se sportovní výživou Fitness13

ikona dodavatele Dodavatel: 20 referencí
Vymena zebrikovych radiatoru 2ks

Vymena zebrikovych radiatoru 2ks

ikona dodavatele Dodavatel: 44 referencí
Nové Webové stránky

Nové Webové stránky

ikona dodavatele Dodavatel: 1 reference

Montáž solárního ohřevu AVENBERG SE 100 na střechu garáže + rozvod

Kancelářský nábytek (nerez, dýha, sklo)

Vymena vchodovych dveri

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.

ikona dodavatele Dodavatel: 5 referencí
Vestavěná šatní skříň

Vestavěná šatní skříň

ikona dodavatele Dodavatel: 69 referencí
Skříň a komoda

Skříň a komoda

ikona dodavatele Dodavatel: 46 referencí
28

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

Tvorba E-shopu instalmarket.cz

Tvorba E-shopu instalmarket.cz
Tvorba E-shopu instalmarket.cz
Tvorba E-shopu instalmarket.cz
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba e-shopu, internetový marketing

Tvorba e-shopu, internetový marketing
Tvorba e-shopu, internetový marketing
Tvorba e-shopu, internetový marketing
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba E-shopu animalsdream.cz

Tvorba E-shopu animalsdream.cz
Tvorba E-shopu animalsdream.cz
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba e-shopu

popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba e-shopu www.hsport.cz

Tvorba e-shopu www.hsport.cz
Tvorba e-shopu www.hsport.cz
Tvorba e-shopu www.hsport.cz
popis zakázky
celkové hodnocení

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD ...

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
popis zakázky
celkové hodnocení

Kuchyňská linka na míru

Kuchyňská linka na míru
Kuchyňská linka na míru
Kuchyňská linka na míru
popis zakázky
celkové hodnocení

Obložení betonového schodiště a nové zábradlí

Obložení betonového schodiště a nové zábradlí
Obložení betonového schodiště a nové zábradlí
Obložení betonového schodiště a nové zábradlí
popis zakázky
celkové hodnocení

Knihovna na míru

Knihovna na míru
Knihovna na míru
Knihovna na míru
popis zakázky
celkové hodnocení

Sádrové omítky novostavby RD

Sádrové omítky novostavby RD
Sádrové omítky novostavby RD
Sádrové omítky novostavby RD
popis zakázky
celkové hodnocení

Jak se poptává eShop?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Účelem prvního bodu briefu je uvést agenturu do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, kterých se bude web / eshop týkat.

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového webu /eshopu dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Třetím a zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro agenturu, která podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Zadání je důležité

Ať už poptáváte tvorbu rozsáhlého webového portálu nebo jen web o pár stránkách, je dobré zadání poptávky zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen napsat: "Sháníme dodavatele na nové webové stránky."

Je třeba vědět, jaké informace přidat do zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.

Neměřte úspěch webu dle osobních preferencí

Na závěr přichází čas, kdy je zapotřebí srovnat návrhy jednotlivých konkurentů. Argumenty pro vás by měl poskytnout například výzkum o chování vaši cílové skupiny, s jehož výsledky můžete nabídku konfrontovat (snažíte se vlastně vcítit do role potenciálního zákazníka).

Zásadní a paradoxně poměrně častou chybou je zapojení úvah o vlastní volbě v rámci online prostředí. Místo toho, abyste porovnávali návrhy s tím, co je pro danou cílovou skupinu nejvíce vhodné, porovnáváte návrhy oslovené společnosti s tím, co máte sami rádi. To je ovšem chyba. Pokud nemáte například rádi bulvární tituly typu Blesk nebo Šíp, ještě to neznamená, že vaši zákazníci je neupřednostňují. Osobní názory je třeba v této fázi odbourat.

Jde především o efektivitu a o to, jak se přiblížily návrhy externích firem vaším interním představám o produktu a jeho komunikaci v nadcházejícím období. Při uzavírání smlouvy nezapomeňte nastavit motivační složku. V případě, že dodavatel překoná vaše plány a očekávání, není od věci věnovat jim určitý bonus, který bude pracovníky spolupracující společnosti motivovat ke kvalitnějším výkonům.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Výroba vestavěného nábytku

Podrobný popis zadání:
Sháním firmu na dodání vestavěného nábytku; konkrétně se jedná o šatní skříň, stolek pod televizi, knihovnu a předsíňovou stěnu. Zajímá mne orientační cena a nejbližší možný termín dodání. Byt v současné době prochází rekonstrukcí; zaměření bude možné za cca. 2 týdny. Požadavky na styl: obecně dávám přednost jednoduchým rovným tvarům bez složitých ozdob. Skříň: představovala bych si něco podobného (popřípadě stejného; vzhledově i velikostí) jako na nákresu v příloze - ale nebráním se ani jiným návrhům. Barevně potřebuji skříň sladit s postelí v barvě břízy. Stolek pod televizi: nízký a širší (maximálně 2 zásuvky na výšku a 3 na šířku) a nad televizi poličku - podobné řešení jako např. zde: http://www.brno-nabytek.cz/obyvaci-stena-komplet-hybris-cerny/. (Rozměry: délka cca. 2500, výška cca. 400, hloubka zásuvek cca. 500 - 600 mm). Někde v prostoru vedle televize bych ještě uvítala poličku na hi-fi věž s prostorem pro cédéčka apod. Knihovna: zatím zcela konkrétní představu nemám a ráda bych se podívala na nějaké návrhy. Obecně se mi líbí knihovny otevřené, ale z praktických důvodů bych dávala přednost nějakým skleněným dvířkům (ne moc nápadným; může být jenom čiré sk...
Přiložené soubory:

VESTAVĚNÁ SKŘÍŇ NA MÍRU

Podrobný popis zadání:
Poptávám vestavěnou skříň na míru na chodbu bytu do prostor o šířce 240cm a hloubce cca 60cm, výška dle dohody, cca 220cm. Interiér skříně klasika na jedné straně police, na druhé polovině prostor na zavěšení věšáků, viz. něco v podobném duchu jako na obrázku níže. Materiál skříně levný, žádné drahé masivní dřevo, barva dřeva buk, tj podobná jako barva parket na fotkách. Podlaha není zcela rovná. Prosím o nabídku na varianty: A) Dveře otevírací se zrcadlem a bez zrcadla (viz. obrázky) B) Dveře šoupací se zrcadlem a bez zrcadla (viz. obrázky)
Přiložené soubory:

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "eShop" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

Nová poptávka

Předmět zadání*
Popis zadání*
PSČ zakázky*
Telefon*
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
*
Vložit přílohy Vložit přílohy více souborů označíte pomocí Shift nebo Ctrl + kliknutí

Max 25 příloh.

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou: *

Smluvní podmínky používání portálu NejŘemeslníci

Podmínky TrustYard v2.0 z 4. 10. 2013

Chceme, abyste věděli, jak nakládáme s vašimi osobními údaji.
Je to jednoduché!

Níže jsme to napsali lidskou řečí, ale máme i pořádnou právnickou verzi, vyberte si, co vám vyhovuje víc.

Podmínky zpracování osobních údajů:

  • Jaké údaje sbíráme?
    • To, co nám o sobě řeknete: jméno, příjmení, kontakty, …
    • To co na našem serveru poptáváte / nabízíte - zakázky, poptávky, nabídky, fotky, dokumentaci, …
    • Technické informace - IP adresy, soubory cookies, …
  • Co s nimi děláme?
    • Hlavně data používáme pro základní účely služby - párování poptávek s nabídkami, komunikace a hodnocení. Data také analyzujeme pro zlepšování funkcí portálu.
    • Některé informace zveřejňujeme - profily řemeslníků, hodnocení zakázek, fotky prací.
    • Pro technické záležitosti někdy používáme služby třetích stran a ty tak mají přístup k některým údajům. Třetím stranám dáváme vždy jen nutné minimum dat a kontrolujeme podmínky třetích stran (že jsou u nich data v bezpečí). Například:
      • Pro měření webu používáme Google Analytics, té dáváme informaci o vaší cookie.
      • Chat na našich stránkách je služby Smartsupp, proto jí posíláme základní informaci o tom, kdo v chatu píše.
      • A pár dalších podobných, mohou ubývat i přibývat, zkoušíme různé nástroje.
  • Co s nimi neděláme?
    • Nikomu vaše data neprodáváme.
    • Nespojujeme data z různých zdrojů, abychom se o vás dozvídali víc.
  • Kdo jsme vlastně my?
    • My jsme firma TrustYard s.r.o. (provozovatel portálu Nejřemeslníci.cz). Máme IČ 28960823, e-mail info@nejremeslnici.cz a telefon +420 775 910 028.
  • Jak můžete mít svoje data pod kontrolou?
    • Přesně tak, jak zákon káže. Máte nárok dozvědět se jaké informace o vás máme uložené, můžete je upravit, přenést, omezit nebo úplně odstranit. Ozvěte se nám na kontakty výše, vyřešíme to.

NEZÁVAZNÁ
A ZDARMA

Další informace

775 876 362

Potřebujete poradit?
Zavolejte nám v
po-pá 9-16h.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Časté otázky:

Které firmy dostanou můj kontakt? Jsou mé kontakty vidět veřejně?

Váš telefon ani e-mail nezveřejňujeme. Ani firmy jej s vaší poptávkou nedostanou, abyste měli kontrolu, kdo se s vámi může spojit. Od firem dostanete nabídku a pokud vás zaujme, jedním kliknutím si s firmou kontakty vyměníte a můžete se domluvit dál např. telefonicky nebo mailem.

Jak budu dostávat nabídky a za jak dlouho přijdou?

Nabídky vám přijdou mailem. Většinou dostanete první nabídku do 48 hodin, často však dorazí již během 24 hodin (v prac. dny). Pokud potřebujete něco urgentně, uveďte to prosím v popisu poptávky.

Co bude s poptávkou po zadání?

Poptávka bude schválena naším administrátorem. Pokud bude něco potřeba, bude vás kontaktovat. Schvalování probíhá v pracovní dny, o víkendu prosíme o strpení.

Proč nevidím schválenou poptávku na hlavní stránce mezi poptávkami?

Po schválení oslovujeme firmy postupně podle hodnocení. Chceme, abyste dostali především nabídky od vybraných firem, které jsou adresně osloveny, ne od firem, které právě přijdou na náš web.

K čemu jsou dobré přílohy?

K přiložení plánů (např. u staveb a rekonstrukcí), náčrtů představ (např. u nábytku), fotek stávajícího stavu (např. foto poškozené střechy) nebo příkladů cílového stavu (jaký zahradní altán si představujete). Čím je zadání konkrétnější, tím konkrétnější jsou i nabídky. Ušetří vám to čas při komunikaci s firmami a zvýší jejich zájem o danou zakázku.

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele