UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku
Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Reklamní cedule

Kategorie: Reklamní cedule

Reklamní cedule

Reklamní cedule

ikona dodavatele Dodavatel: 2 reference

Reklamní cedule / Dodatková tabulka dopravní značky

Reklamní cedule

Reklamní cedule

Venkovní reklama na nove pobocce

Kovaná reklamní konzole/ výstrč

Vybavení prodejny, kompletní zavedení firmy

Vybavení prodejny, kompletní zavedení firmy

ikona dodavatele Dodavatel: 26 referencí
Nájezd pro vozíčkáře, venkovní sezení -

Nájezd pro vozíčkáře, venkovní sezení -

ikona dodavatele Dodavatel: 37 referencí
Stěhování a realizace - DANESI s.r.o.

Stěhování a realizace - DANESI s.r.o.

ikona dodavatele Dodavatel: 7 referencí

Výroba prodejního pultu

13

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

ikona pinZadáním PSČ zjistíte, kolik firem
je ve vašem dosahu.

Co by vás mohlo zajímat o tématu reklamní cedule?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Barvy a design

Nezapomeňte uvést preferované barvy a další detaily poptávaného designu. Máte-li například brand manuál, určitě ho zašlete jako přílohu, ať dodavatel ví, s čím bude pracovat.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy.

Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti?

To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.

Co chceme docílit?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí venkovní reklamy dostat.

Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce?

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme, aby se o nás dozvědělo více lidí.” dodavateli příliš nepomohou.

Popis produktu

Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.

Grafické a textové podklady

Pokud máte již představu jaký text, logo či grafiku chcete v materiálech použít, připojte tyto soubory rovnou k poptávce.

Časový plán

V jakém období a jak dlouho má propagace probíhat, kdy má být nejpozději spuštěna a další časové údaje.

Informace o firmě

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.

Největší konkurenti

Pokud existuje, uveďte Vaši konkurenci, včetně URL a popisu, v čem jsou považováni za konkurenci a jak silnou.

Jaký je náš rozpočet?

Jaká je Vaše představa o výdajích na tvorbu a případnou realizaci reklamy.

Rozměry, množství a materiál

Nezapomeňte uvést preferovaný materiál, počet vyhotovení, a pokud víte i rozměry poptávané reklamní plochy.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Reklamní polep

Podrobný popis zadání:
Potřebujeme udělat reklamní polep na ceduli 60x40
Přiložené soubory:

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "reklamní cedule" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele