UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Aby to dobře dopadlo
Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku
Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Www

Kategorie: Www

Tvorba www stránek

Tvorba www stránek

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Tvorba WWW stránek www.skillstav.cz

Tvorba WWW stránek www.skillstav.cz

ikona dodavatele Dodavatel: 14 referencí
Www stránky - bazar nábytku

Www stránky - bazar nábytku

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Tvorba 4 www stránek

Tvorba 4 www stránek

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Tvorba www stránek pro školu ZŠ Kotvrdovice

Tvorba www stránek pro školu ZŠ Kotvrdovice

ikona dodavatele Dodavatel: 20 referencí
Www stránky - chovateská stanice

Www stránky - chovateská stanice

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Tvorba www stránek pro obec Krásensko

Tvorba www stránek pro obec Krásensko

ikona dodavatele Dodavatel: 20 referencí
Tvorba www stránek - prodejna optiky

Tvorba www stránek - prodejna optiky

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Www stránky pro restauraci

Www stránky pro restauraci

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Www stránky pro restauraci

Www stránky pro restauraci

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Tvorba www stránek pro výrobce LED světelných zdrojů

Tvorba www stránek pro výrobce LED světelných zdrojů

ikona dodavatele Dodavatel: 20 referencí
94

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

V kategorii Www máme
přes 20 referencí

Podívejte se na ty nejlepší!

Www stránky pro restauraci

Www stránky pro restauraci
Www stránky pro restauraci
popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba WWW stránek http://www.carsolutions.cz

popis zakázky
celkové hodnocení

Tvorba WWW stránek

popis zakázky
celkové hodnocení

Nátěry střech

Nátěry střech
Nátěry střech
Nátěry střech
popis zakázky
celkové hodnocení

Náter fasády

Náter fasády
Náter fasády
Náter fasády
popis zakázky
celkové hodnocení

Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.

Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.
Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.
Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.
popis zakázky
celkové hodnocení

Netradiční knihovna

Netradiční knihovna
Netradiční knihovna
popis zakázky
celkové hodnocení

Renovace dveří v činžovním domě

popis zakázky
celkové hodnocení

Dřevěná vrata venkovní

popis zakázky
celkové hodnocení

Výkopové práce

popis zakázky
celkové hodnocení

Jak se poptává www?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového webu /eshopu dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro agenturu, která podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Optimalizaci www stránek

Podrobný popis zadání:
Požadujeme cenovou nabídku na optimalizaci našich www stránek pro vyhledávače. Podrobnosti po zkontaktování.

Postel z masivu

Podrobný popis zadání:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kolik by stála vyrobit postel z masivu a úložným prostorem podobné této (viz odkazy). Rošt bychom si zakoupily tento: http://www.jysk.cz/4/532/3520323/a/catalog Veškeré strany postele zaoblené. Vysunovací šuplík pod postel dva. Může být kombinace masiv, lamino. http://www.babypostele.cz/www-babypostele-cz/eshop/12-1-DETSKA-POSTEL-90-X-200-CM/0/5/198-POSTEL-Z-MASIVU-VCETNE-ROSTU http://www.babypostele.cz/www-babypostele-cz/eshop/12-1-DETSKA-POSTEL-90-X-200-CM/0/5/98-POSTEL-Z-MASIVU-90-x-200-cm Děkuji za info Maršál

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "www" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Nová poptávka

Předmět zadání*
Popis zadání*
PSČ zakázky*
Telefon*
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
*
Vložit přílohy Vložit přílohy více souborů označíte pomocí Shift nebo Ctrl + kliknutí

Max 25 příloh.

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou: *

Smluvní podmínky používání portálu NejŘemeslníci

Podmínky TrustYard v2.0 z 4. 10. 2013

Chceme, abyste věděli, jak nakládáme s vašimi osobními údaji.
Je to jednoduché!

Níže jsme to napsali lidskou řečí, ale máme i pořádnou právnickou verzi, vyberte si, co vám vyhovuje víc.

Podmínky zpracování osobních údajů:

  • Jaké údaje sbíráme?
    • To, co nám o sobě řeknete: jméno, příjmení, kontakty, …
    • To co na našem serveru poptáváte / nabízíte - zakázky, poptávky, nabídky, fotky, dokumentaci, …
    • Technické informace - IP adresy, soubory cookies, …
  • Co s nimi děláme?
    • Hlavně data používáme pro základní účely služby - párování poptávek s nabídkami, komunikace a hodnocení. Data také analyzujeme pro zlepšování funkcí portálu.
    • Některé informace zveřejňujeme - profily řemeslníků, hodnocení zakázek, fotky prací.
    • Pro technické záležitosti někdy používáme služby třetích stran a ty tak mají přístup k některým údajům. Třetím stranám dáváme vždy jen nutné minimum dat a kontrolujeme podmínky třetích stran (že jsou u nich data v bezpečí). Například:
      • Pro měření webu používáme Google Analytics, té dáváme informaci o vaší cookie.
      • Chat na našich stránkách je služby Smartsupp, proto jí posíláme základní informaci o tom, kdo v chatu píše.
      • A pár dalších podobných, mohou ubývat i přibývat, zkoušíme různé nástroje.
  • Co s nimi neděláme?
    • Nikomu vaše data neprodáváme.
    • Nespojujeme data z různých zdrojů, abychom se o vás dozvídali víc.
  • Kdo jsme vlastně my?
    • My jsme firma TrustYard s.r.o. (provozovatel portálu Nejřemeslníci.cz). Máme IČ 28960823, e-mail info@nejremeslnici.cz a telefon +420 775 910 028.
  • Jak můžete mít svoje data pod kontrolou?
    • Přesně tak, jak zákon káže. Máte nárok dozvědět se jaké informace o vás máme uložené, můžete je upravit, přenést, omezit nebo úplně odstranit. Ozvěte se nám na kontakty výše, vyřešíme to.

NEZÁVAZNÁ
A ZDARMA

Další informace

778 468 024

Potřebujete poradit?
Zavolejte nám v
po-pá 9-16h.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Časté otázky:

Které firmy dostanou můj kontakt? Jsou mé kontakty vidět veřejně?

Váš telefon ani e-mail nezveřejňujeme. Ani firmy jej s vaší poptávkou nedostanou, abyste měli kontrolu, kdo se s vámi může spojit. Od firem dostanete nabídku a pokud vás zaujme, jedním kliknutím si s firmou kontakty vyměníte a můžete se domluvit dál např. telefonicky nebo mailem.

Jak budu dostávat nabídky a za jak dlouho přijdou?

Nabídky vám přijdou mailem. Většinou dostanete první nabídku do 48 hodin, často však dorazí již během 24 hodin (v prac. dny). Pokud potřebujete něco urgentně, uveďte to prosím v popisu poptávky.

Co bude s poptávkou po zadání?

Poptávka bude schválena naším administrátorem. Pokud bude něco potřeba, bude vás kontaktovat. Schvalování probíhá v pracovní dny, o víkendu prosíme o strpení.

Proč nevidím schválenou poptávku na hlavní stránce mezi poptávkami?

Po schválení oslovujeme firmy postupně podle hodnocení. Chceme, abyste dostali především nabídky od vybraných firem, které jsou adresně osloveny, ne od firem, které právě přijdou na náš web.

K čemu jsou dobré přílohy?

K přiložení plánů (např. u staveb a rekonstrukcí), náčrtů představ (např. u nábytku), fotek stávajícího stavu (např. foto poškozené střechy) nebo příkladů cílového stavu (jaký zahradní altán si představujete). Čím je zadání konkrétnější, tím konkrétnější jsou i nabídky. Ušetří vám to čas při komunikaci s firmami a zvýší jejich zájem o danou zakázku.

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele