Přidat svou firmu

Od začátku do konce zcela zdarma!

Www

Oslovíme za vás vhodné dodavatele.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

TÉMATA (informace a inspirace ze 420 témat)
Nic nenalezeno
firem, referencí
Firmy (33 900 osvědčených firem)

- , IČO:

Ověřte si u nás řemeslníka nebo firmu…
-

Výběr dodavatelů v kategorii "www" z naší databáze.

ITservis.cz s.r.o

Počítačové sítě Praha
Bez referencí
Praha
O dodavateli:
Prodej a servis výpočetní a telekomunikační techniky
Vývoj a správa databází, telefonních a počítačových sítí
kamerové a zabezpečovací techniky

Video Vacek Production

Fotografie Praha
Bez referencí
Praha
O dodavateli:
Kvalitní produktová videa, reportáže a prezentace na míru. Individuální, osobní přístup.
Video Vacek Production. www.videovacek.cz
Co vše umíme:

Libor Šedivý

Tvorba webových stránek Davle
— 4 reference
Měchenice
O dodavateli:
IT, redakční systémy, webové stránky, www,
Co vše umíme:
www
1 reference

CZI s.r.o.

Zavedení a opravy internetu Praha
Bez referencí
Praha
O dodavateli:
CZI vytváří webové stránky a aplikace podnikům všech velikostí. Poskytujeme bezpečný hosting pro provoz internetových aplikací a www stránek. Tvoříme obsah a řídíme jeho publikaci v on-line prostředí. Pomáháme klientům budovat jejich…
Co vše umíme:

PhDr. Helena Hofmannová

Online marketing Praha
Bez referencí
Praha
O dodavateli:
ubytování studentů v Praze
Co vše umíme:

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Dostanete až 4 nabídky od řemeslníků.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    Podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků.
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Inspirujte se nejlepšími recenzemi na téma Www

Související reference

nová

Www stránky pro restauraci

Www stránky pro restauraci
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba WWW stránek http://www.carsolutions.cz

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba WWW stránek

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Www stránky

Www stránky
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Nátěry střech

Nátěry střech
Nátěry střech
Nátěry střech
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.

Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.
Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Náter fasády

Náter fasády
Náter fasády
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Netradiční knihovna

Netradiční knihovna
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Dřevěná vrata venkovní

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Renovace dveří v činžovním domě

popis zakázky
celkové hodnocení

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového webu /eshopu dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro agenturu, která podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
v pracovní dny po - čt 9:00 - 17:30, pá 9:00 - 15:00
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie (zpracované i pomocí služeb třetích stran). Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.