UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku
Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Www

Kategorie: Www

Tvorba www stránek

Tvorba www stránek

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Tvorba www stránek - prodejna optiky

Tvorba www stránek - prodejna optiky

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Www stránky pro restauraci

Www stránky pro restauraci

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Www stránky - bazar nábytku

Www stránky - bazar nábytku

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Www stránky pro restauraci

Www stránky pro restauraci

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Tvorba 4 www stránek

Tvorba 4 www stránek

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Www stránky - chovateská stanice

Www stránky - chovateská stanice

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí
Tvorba www stránek pro školu ZŠ Kotvrdovice

Tvorba www stránek pro školu ZŠ Kotvrdovice

ikona dodavatele Dodavatel: 20 referencí
Tvorba www stránek pro obec Krásensko

Tvorba www stránek pro obec Krásensko

ikona dodavatele Dodavatel: 20 referencí
Tvorba WWW stránek www.skillstav.cz

Tvorba WWW stránek www.skillstav.cz

ikona dodavatele Dodavatel: 14 referencí
Tvorba www stránek pro výrobce LED světelných zdrojů

Tvorba www stránek pro výrobce LED světelných zdrojů

ikona dodavatele Dodavatel: 20 referencí
97

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

ikona pinZadáním PSČ zjistíte, kolik firem
je ve vašem dosahu.

Související reference

V kategorii Www máme
přes 20 referencí

nová

Www stránky pro restauraci

Www stránky pro restauraci
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Renovace dveří v činžovním domě

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba www stránek pro prodej boxerských ringů ...

Tvorba www stránek pro prodej boxerských ringů a MMA klecí
Tvorba www stránek pro prodej boxerských ringů a MMA klecí
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba WWW stránek

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba WWW stránek http://www.carsolutions.cz

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Náter fasády

Náter fasády
Náter fasády
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.

Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.
Vyčištění dešťového odpadu, náhrada krytu.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Výkopové práce

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Nátěry střech

Nátěry střech
Nátěry střech
Nátěry střech
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Dřevěná vrata venkovní

popis zakázky
celkové hodnocení

Co by vás mohlo zajímat o tématu www?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového webu /eshopu dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro agenturu, která podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Tvorba webových stránek

Podrobný popis zadání:
tvorba webových stránek

Postel z masivu

Podrobný popis zadání:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kolik by stála vyrobit postel z masivu a úložným prostorem podobné této (viz odkazy). Rošt bychom si zakoupily tento: http://www.jysk.cz/4/532/3520323/a/catalog Veškeré strany postele zaoblené. Vysunovací šuplík pod postel dva. Může být kombinace masiv, lamino. http://www.babypostele.cz/www-babypostele-cz/eshop/12-1-DETSKA-POSTEL-90-X-200-CM/0/5/198-POSTEL-Z-MASIVU-VCETNE-ROSTU http://www.babypostele.cz/www-babypostele-cz/eshop/12-1-DETSKA-POSTEL-90-X-200-CM/0/5/98-POSTEL-Z-MASIVU-90-x-200-cm Děkuji za info Maršál

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "www" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 16:00
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele