UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Aby to dobře dopadlo
Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Obsahový marketing

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Obsahový marketing

Kategorie: Obsahový marketing

Tvorba webu alteacatering.cz

Tvorba webu alteacatering.cz

ikona dodavatele Dodavatel: 6 referencí
Tvorba webu zámečnictví

Tvorba webu zámečnictví

ikona dodavatele Dodavatel: 6 referencí
4

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

Jak se poptává obsahový marketing?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Základní informace

Vaše časové představy o realizaci, rozsah a četnost prací, způsob komunikace mezi vámi a dodavatelem, očekávaná délka a odbornost textů, to jsou vše informace, které značně zvyšují Vaši šanci na získání relevantní a přesné nabídky, pokud je v zadání uvedete.

Příběh Vaší značky

Jak Vaše značka začínala? Proč jste se do projektu pustili? Jaké aktivity Vás dostaly tam, kde jste teď? To jsou velmi cenné informace pro dodavatele a bude se na ně ptát. Díky tomu má šanci dostat do kampaní a textů duši značky. A text s duší má mnohem větší šanci zaujmout Vaše zákazníky.

Obchodní model

Jak vaše společnost generuje zisk? Pokud to dodavatel nebude vědět , jen těžko vytvoří takový obsah, který bude vaše obchodní cíle plně podporovat.

Analýza konkurence

Kdo jsou Vaši největší obchodní soupeři? V čem jsou Vaše slabiny a naopak Vaše silné stránky? Kde vidíte největěí obchodní příležitosti? Aby Vám copywriter mohl pomoci konkurenci předběhnout, musí vědět, koho předbíhá.

USP produktu

Magické slovo USP znamená "unique selling proposition" je jednoduše řečeno to, v čem je váš produkt skutečně jedinečný. Popište, jaké specifické benefity nabízí zákazníkovi? Bez znalosti USP produktu nemá dodavatel klíčové prodejní argumenty.

Popis cílové skupiny (persony)

Pokud má vytvořený text a kampaně fungovat, nesmí být vytvořený pro vás, ale pro vaše zákazníky. Vy nejlépe znáte jejich očekávání, potřeby, obavy a touhy. Čím lépe poznáte svou cílovou skupinu, tím lépe pro ně dovedete vytvořit nejen texty a články, ale také grafiku, uživatelské rozhraní nebo samotnou službu. Čím více informací bude dodavatel od bás mít, tím trefnější a účinnější váš obsahový marketing bude.

Prodejní argumenty (a čemu se naopak raději vyhnout)

Z vašich zkušeností nejspíše již víte, na co Vaši klienti slyší. Co oni potřebují a vy jim můžete nabídnout, v čem je právě váš produkt pro ně tak jedinečný. Jaká slova je přesvědčí, že právě vy jim budete užiteční.

Nastavení tónu komunikace

Jinak budete mluvit ke třídě patnáctiletých kluků, jinak k realitním makléřům, jinak k maminkám na mateřské. Od poznání cílové skupiny vede cesta nejen k tomu, co zákazníkům říkat, ale také to, jakým jazykem k nim mluvit. Pokud již máte svůj tón komunikace nastaven, nezapomeňte o tom v poptávce napsat.

Další marketingové aktivity

Pokud máte nějaké běžící kampaně či jiné marketingové aktivity (online i offline) copywriter potřebuje vědět, odkud a jak se lidé k jeho textu dostanou. Například u webu bude jinak vypadat podstránka, na kterou se uživatel proklikne po dočtení homepage, a jinak stránka, na kterou ho přivedou PPC.

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "obsahový marketing" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Nová poptávka

Předmět zadání*
Popis zadání*
PSČ zakázky*
Telefon*
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
*
Vložit přílohy Vložit přílohy více souborů označíte pomocí Shift nebo Ctrl + kliknutí

Max 25 příloh.

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou: *

Smluvní podmínky používání portálu NejŘemeslníci

Podmínky TrustYard v2.0 z 4. 10. 2013

Chceme, abyste věděli, jak nakládáme s vašimi osobními údaji.
Je to jednoduché!

Níže jsme to napsali lidskou řečí, ale máme i pořádnou právnickou verzi, vyberte si, co vám vyhovuje víc.

Podmínky zpracování osobních údajů:

  • Jaké údaje sbíráme?
    • To, co nám o sobě řeknete: jméno, příjmení, kontakty, …
    • To co na našem serveru poptáváte / nabízíte - zakázky, poptávky, nabídky, fotky, dokumentaci, …
    • Technické informace - IP adresy, soubory cookies, …
  • Co s nimi děláme?
    • Hlavně data používáme pro základní účely služby - párování poptávek s nabídkami, komunikace a hodnocení. Data také analyzujeme pro zlepšování funkcí portálu.
    • Některé informace zveřejňujeme - profily řemeslníků, hodnocení zakázek, fotky prací.
    • Pro technické záležitosti někdy používáme služby třetích stran a ty tak mají přístup k některým údajům. Třetím stranám dáváme vždy jen nutné minimum dat a kontrolujeme podmínky třetích stran (že jsou u nich data v bezpečí). Například:
      • Pro měření webu používáme Google Analytics, té dáváme informaci o vaší cookie.
      • Chat na našich stránkách je služby Smartsupp, proto jí posíláme základní informaci o tom, kdo v chatu píše.
      • A pár dalších podobných, mohou ubývat i přibývat, zkoušíme různé nástroje.
  • Co s nimi neděláme?
    • Nikomu vaše data neprodáváme.
    • Nespojujeme data z různých zdrojů, abychom se o vás dozvídali víc.
  • Kdo jsme vlastně my?
    • My jsme firma TrustYard s.r.o. (provozovatel portálu Nejřemeslníci.cz). Máme IČ 28960823, e-mail info@nejremeslnici.cz a telefon +420 775 910 028.
  • Jak můžete mít svoje data pod kontrolou?
    • Přesně tak, jak zákon káže. Máte nárok dozvědět se jaké informace o vás máme uložené, můžete je upravit, přenést, omezit nebo úplně odstranit. Ozvěte se nám na kontakty výše, vyřešíme to.

NEZÁVAZNÁ
A ZDARMA

Další informace

775 876 362

Potřebujete poradit?
Zavolejte nám v
po-pá 9-16h.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Časté otázky:

Které firmy dostanou můj kontakt? Jsou mé kontakty vidět veřejně?

Váš telefon ani e-mail nezveřejňujeme. Ani firmy jej s vaší poptávkou nedostanou, abyste měli kontrolu, kdo se s vámi může spojit. Od firem dostanete nabídku a pokud vás zaujme, jedním kliknutím si s firmou kontakty vyměníte a můžete se domluvit dál např. telefonicky nebo mailem.

Jak budu dostávat nabídky a za jak dlouho přijdou?

Nabídky vám přijdou mailem. Většinou dostanete první nabídku do 48 hodin, často však dorazí již během 24 hodin (v prac. dny). Pokud potřebujete něco urgentně, uveďte to prosím v popisu poptávky.

Co bude s poptávkou po zadání?

Poptávka bude schválena naším administrátorem. Pokud bude něco potřeba, bude vás kontaktovat. Schvalování probíhá v pracovní dny, o víkendu prosíme o strpení.

Proč nevidím schválenou poptávku na hlavní stránce mezi poptávkami?

Po schválení oslovujeme firmy postupně podle hodnocení. Chceme, abyste dostali především nabídky od vybraných firem, které jsou adresně osloveny, ne od firem, které právě přijdou na náš web.

K čemu jsou dobré přílohy?

K přiložení plánů (např. u staveb a rekonstrukcí), náčrtů představ (např. u nábytku), fotek stávajícího stavu (např. foto poškozené střechy) nebo příkladů cílového stavu (jaký zahradní altán si představujete). Čím je zadání konkrétnější, tím konkrétnější jsou i nabídky. Ušetří vám to čas při komunikaci s firmami a zvýší jejich zájem o danou zakázku.

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele