UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Marketing na sociálních sítích

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Marketing na sociálních sítích

Kategorie: Marketing na sociálních sítích

18

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

ikona pinZadáním PSČ zjistíte, kolik firem
je ve vašem dosahu.

Co by vás mohlo zajímat o tématu marketing na sociálních sítích?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, kterých se bude kampaň týkat.

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí kampaně dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit počet lidí na webu” dodavateli nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla návštěvnost vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším důležitým bodem je popis vaší celkové marketingové strategie. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit a popsat jaké jiné marketingové aktivity již provádíte. Zaslat ukázky jiných reklamních kanalů nebo historických kreativ je také vhodné.

V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili případnou synergii mezi všemi částmi marketingové komunikace.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Hledám zpracovatele 4 jednoduchých webů na hostingu - design Wordpress

Podrobný popis zadání:
Dobrý den, mám vybrané a připravuji nákup cca 4 layuoutů Wordpress z Envato Market. Mám koupené domény a všechny weby bych chtěl hostovat na jednom z TOP3 českých hostingů - toto si zajistím sám. Hledám člověka, co má s úpravou a implementací webů zkušenosti + doporučí detaily, domyslím SEO atp.. Nebráním se ani další spolupráci na správě webů, kampaní atp. (ale to nyní neřeším) Tedy: já dodám domény, místo na hostingu, design pro Wordpress a Vy implementujete texy, obrázky, struktur, vše nastavíte a plně spustíte. Bude potřeba i tochu domyslet správn texty a atp. Obecně půjde o weby s kláčovým obsahem hlavní stránky a pak cca 3-4 stránky (o nás, kontakty, produkty ..). jde o weby: www.dortyadrotiky.cz = nabídka cukrářských produků, školení a služeb www.freshcup.cz = kavárna www.officecatering.cz = cateringové služby www.nahedorty.cz = specifické dorty možná ještě nový web www.cupandcake.cz

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "marketing na sociálních sítích" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 16:00
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele