UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku
Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Webdesign

Kategorie: Webdesign

 tvorba webových stránek restaurace Chagalls

tvorba webových stránek restaurace Chagalls

ikona dodavatele Dodavatel: 4 reference
Tvorba webových stránek pro pekárenskou společnost Pivák, s.r.o.

Tvorba webových stránek pro pekárenskou společnost Pivák, s.r.o.

ikona dodavatele Dodavatel: 4 reference
Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek

ikona dodavatele Dodavatel: 1 reference
83

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

ikona pinZadáním PSČ zjistíte, kolik firem
je ve vašem dosahu.

Související reference

V kategorii Webdesign máme
přes 20 referencí

nová

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD ...

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba webu zámečnictví

Tvorba webu zámečnictví
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba E-shopu animalsdream.cz

Tvorba E-shopu animalsdream.cz
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba webu pro airsoft tým PHDP

Tvorba webu pro airsoft tým PHDP
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba stránek klubu www.kbcpribram.cz

Tvorba stránek klubu www.kbcpribram.cz
Tvorba stránek klubu www.kbcpribram.cz
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba webových stránek Proveletrhy s.r.o.

Tvorba webových stránek Proveletrhy s.r.o.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba nového webu pro kosmetiku,modeláž nehtů ...

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba webových stránek pro firmu NEVX FIRE STO...

Tvorba webových stránek pro firmu NEVX FIRE STOP CZ
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Priprava ppt prezentace z excelovych podkladu

popis zakázky
celkové hodnocení

Co by vás mohlo zajímat o tématu webdesign?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového nebo úpravami stávajícího webu /eshopu dostat. Cheme zpřehlednit navigaci? Zjednodušit košík? Přimět uživatele, aby prošel více článků nebo zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Informace o firmě

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.)

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Tvorba webových stránek

Podrobný popis zadání:
tvorba webových stránek

SEO webu

Podrobný popis zadání:
Analýza webových stránek z hlediska SEO, úprava a optimalizace, zejména regionálního charakteru. Webové stránky estetického salonu, cca 10 až 15 základních klíčových slov nebo spojení.

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "webdesign" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele