UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Aby to dobře dopadlo
Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Vývoj aplikací – Zlín

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Vývoj aplikací

Kategorie: Vývoj aplikací

Mobilní aplikace pro server

7

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

Inspirujte se referencemi od ostatních zákazníků

Aplikace okrasne sterky,8m2

Aplikace okrasne sterky,8m2
Aplikace okrasne sterky,8m2
Aplikace okrasne sterky,8m2
popis zakázky
celkové hodnocení

Malíři pokojů

popis zakázky
celkové hodnocení

Zapojení plynového sporáku

popis zakázky
celkové hodnocení

Malířské práce byt 68m2, omítky

popis zakázky
celkové hodnocení

Jak se poptává vývoj aplikací?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Zadání je důležité

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. Ať už poptáváte tvorbu rozsáhlého firemního řešení portálu nebo jen pár řádkový program, je dobré zadání poptávky zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen napsat: "Sháníme dodavatele na nový účetní software."

Je třeba vědět, jaké informace přidat do zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.

Očekávané funkce

Snažte se co nejvíce popsat, co od nové aplikace očekáváte. Sepište si všechny funkce, které požadujete, a snažte se k nim doplnit co nejvíce podrobností.

Existující podklady

Máte-li již vypracovanou nějakou produktovou specifikaci, grafické podklady nebo detaily napojení na další systémy, nezapomeňte je k poptávce připojit.

Proč to děláme?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, co vás motivuje k poptávce nové aplikace, a také uvést všechny případné důležité benefity produktu nebo služby, které se bude aplikace týkat. .

Jaká je naše strategie?

Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby softwaru.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Půjde o interní aplikaci, nebo se bude software nabízet dále k prodeji?Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Časový plán

Jaká je Vaše představa o termínu dodání finálního produktu? Do kdy potřebujete mít sotware hotový? Počítejte i s tím, že je nutné mít časovou rezervu na vaše testování a následné zapracování zpětné vazby.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Betonová stěrka za kuchyňskou linku

Podrobný popis zadání:
Dobrý den, poptávám realizaci betové stěrky za kuchyňskou linku v rozměrech 3,3 x 0,55 m2. Linka je již usazená, jednalo by se tedy o aplikaci mezi horní a dolní skříňky. Termín realizace co nejdříve. Lucie
Přiložené soubory:

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů pro oblast "Zlín" v kategorii "vývoj aplikací" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Nová poptávka

Předmět zadání*
Popis zadání*
PSČ zakázky*
Telefon*
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
*
Vložit přílohy Vložit přílohy více souborů označíte pomocí Shift nebo Ctrl + kliknutí

Max 25 příloh.

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou: *

Smluvní podmínky používání portálu NejŘemeslníci

Podmínky TrustYard v2.0 z 4. 10. 2013

Chceme, abyste věděli, jak nakládáme s vašimi osobními údaji.
Je to jednoduché!

Níže jsme to napsali lidskou řečí, ale máme i pořádnou právnickou verzi, vyberte si, co vám vyhovuje víc.

Podmínky zpracování osobních údajů:

  • Jaké údaje sbíráme?
    • To, co nám o sobě řeknete: jméno, příjmení, kontakty, …
    • To co na našem serveru poptáváte / nabízíte - zakázky, poptávky, nabídky, fotky, dokumentaci, …
    • Technické informace - IP adresy, soubory cookies, …
  • Co s nimi děláme?
    • Hlavně data používáme pro základní účely služby - párování poptávek s nabídkami, komunikace a hodnocení. Data také analyzujeme pro zlepšování funkcí portálu.
    • Některé informace zveřejňujeme - profily řemeslníků, hodnocení zakázek, fotky prací.
    • Pro technické záležitosti někdy používáme služby třetích stran a ty tak mají přístup k některým údajům. Třetím stranám dáváme vždy jen nutné minimum dat a kontrolujeme podmínky třetích stran (že jsou u nich data v bezpečí). Například:
      • Pro měření webu používáme Google Analytics, té dáváme informaci o vaší cookie.
      • Chat na našich stránkách je služby Smartsupp, proto jí posíláme základní informaci o tom, kdo v chatu píše.
      • A pár dalších podobných, mohou ubývat i přibývat, zkoušíme různé nástroje.
  • Co s nimi neděláme?
    • Nikomu vaše data neprodáváme.
    • Nespojujeme data z různých zdrojů, abychom se o vás dozvídali víc.
  • Kdo jsme vlastně my?
    • My jsme firma TrustYard s.r.o. (provozovatel portálu Nejřemeslníci.cz). Máme IČ 28960823, e-mail info@nejremeslnici.cz a telefon +420 775 910 028.
  • Jak můžete mít svoje data pod kontrolou?
    • Přesně tak, jak zákon káže. Máte nárok dozvědět se jaké informace o vás máme uložené, můžete je upravit, přenést, omezit nebo úplně odstranit. Ozvěte se nám na kontakty výše, vyřešíme to.

NEZÁVAZNÁ
A ZDARMA

Další informace

775 910 028

Potřebujete poradit?
Zavolejte nám v
po-pá 9-16h.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Časté otázky:

Které firmy dostanou můj kontakt? Jsou mé kontakty vidět veřejně?

Váš telefon ani e-mail nezveřejňujeme. Ani firmy jej s vaší poptávkou nedostanou, abyste měli kontrolu, kdo se s vámi může spojit. Od firem dostanete nabídku a pokud vás zaujme, jedním kliknutím si s firmou kontakty vyměníte a můžete se domluvit dál např. telefonicky nebo mailem.

Jak budu dostávat nabídky a za jak dlouho přijdou?

Nabídky vám přijdou mailem. Většinou dostanete první nabídku do 48 hodin, často však dorazí již během 24 hodin (v prac. dny). Pokud potřebujete něco urgentně, uveďte to prosím v popisu poptávky.

Co bude s poptávkou po zadání?

Poptávka bude schválena naším administrátorem. Pokud bude něco potřeba, bude vás kontaktovat. Schvalování probíhá v pracovní dny, o víkendu prosíme o strpení.

Proč nevidím schválenou poptávku na hlavní stránce mezi poptávkami?

Po schválení oslovujeme firmy postupně podle hodnocení. Chceme, abyste dostali především nabídky od vybraných firem, které jsou adresně osloveny, ne od firem, které právě přijdou na náš web.

K čemu jsou dobré přílohy?

K přiložení plánů (např. u staveb a rekonstrukcí), náčrtů představ (např. u nábytku), fotek stávajícího stavu (např. foto poškozené střechy) nebo příkladů cílového stavu (jaký zahradní altán si představujete). Čím je zadání konkrétnější, tím konkrétnější jsou i nabídky. Ušetří vám to čas při komunikaci s firmami a zvýší jejich zájem o danou zakázku.

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele