UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Aby to dobře dopadlo
Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Tisk bannerů – Liberec

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Tisk bannerů

Kategorie: Tisk bannerů

PR mediální kampaň, SEO

PR mediální kampaň, SEO

ikona dodavatele Dodavatel: 3 reference
1

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

Jak se poptává tisk bannerů?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Rozměr dokumentu

Stanovte si jasně finální požadované rozměry tištěného materiálu. Při zasílání podkladů nezapomeňte na bezpečnostní okraj (spad) o který musí být podklady větší než rozměry finálního výsledku.

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Barvy a design

Nezapomeňte uvést preferované barvy a další detaily poptávaného designu. Máte-li například brand manuál, určitě ho zašlete jako přílohu, ať dodavatel ví, s čím bude pracovat.

Počet kusů

Kolikrát potřebujete podklady vytisknout? TIP: S počtem výtisků většinou klesá cena za jeden kus.

Barevnost

Přejete si celobarevný nebo pouze černobílý tisk?

Oboustrannost

Chcete mít materiály vytisknuty oboustranně či pouze jednostranně?

Grafické a textové podklady

Pokud máte již představu jaký text, logo či grafiku chcete v materiálech použít, připojte tyto soubory rovnou k poptávce.

Popis produktu

Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.

Jaký je náš rozpočet?

Jaká je Vaše představa o ceně za realizaci Vaší poptávky, popřípadě rozpočet, který máte vyčleněný.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Formát tiskového PDF

Data s podklady zasílejte výlučně ve formátu tiskového PDF (kompozitní PDF/X-4, PDF/X-3, PDF/X-1a). Jen tak může dodavatel zaručit bezproblémové zpracování tiskových dat, skutečně věrné barvy podkladů a oboustrannou spokojenost.

Jak na to: Při ukládání grafikckých podkladů zvolte možnost "Uložit jako..." a soubor uložte ve formátu PDF. Zvolte profil "Press quality" nebo-li tisková kvalita. Dále můžete zvolit umístění ořezových značek (Bleed marks) a velikost spadávky (Trim marks), kterou doporučujeme minimálně 3 mm.

Bezpečností okraj

Bezpečnostní okraj, takzvaný spad, by měl být minimálně 3 mm na každé straně podkladů. Spad je přesah grafiky mimo čistý formát grafiky. Toto je nezbytné pro dokončovací práce, především řezání. Tímto je zabráněno nechtěnému řezu do obrázků, log či textů.

Jak na to: Při tvorbě nové grafiky (nového dokumentu) nezapomeňte navrhnout podklady o minimálně 3mm větší, než je požadovaný finální rozměr.

CMYK barvy dokumentu

Podklady pro tisk musí obsahovat jen tiskové barvy, tzn. CMYK. Barevné prostory typu RGB, LAB nebo Patter jsou pro tisk nepřípustné. Pokud budou tyto barevné profily použity, mohou vznikat barevné odlišnosti od podkladu.

Jak na to: Nejsnadněji převedete Vaše obrázky do profilu CMYK v programu na úpravu fotografií (Adobe Photoshop, Zoner Photo Studio, Corel Draw, GIMP, Picasa atd.). Převod na CMYK profil většinou naleznete v hlavním menu pod záložkou "Obraz" a dále vyberete režim CMYK.

Rozlišení obrázků

Minimální rozlišení obrázků, kreseb a log v podkaldech je 250 dpi. Doporučujeme však použít rozlišení alespoň 300 dpi. To proto, aby nebyly obrázky, kresby a loga rozmazané, neostré či nečitelné. Pokud budou mít obrázky nižší rozlišení, je třeba počítat s horší výslednou kvalitou tisku.

Jak na to: Obrázky a loga doporučujeme použít v co nejvyšším rozlišení, které máte k dispozici.

Síla linek min. 0,2 bodu

Minimální síla linky (pokud ji v dokumentu máte), například rámečku vizitky, letáku nebo linky oddělující jméno, příjmení a údaje, musí být větší než 0,213 bodu. V opačném případě linka nemusí být vytištěna

Jak na to: Sílu linky většinou jednoduše nastavíte kliknutím na příslušnou linku v grafice a následným výběrem síly linky (Stroke nebo také Thickness). Linka nesmí být menší než 0,213 bodu.

Texty v křivkách

Všechny texty v podkaldech musí být převedeny na křivky (convert to curves), aby nedošlo k “rozsypání” textů. To znamená, že by se některé znaky mohly ztratit, nebo u nich vypadnout diakritická znaménka. V případě, že zasíláte podklady ve formátu PSD (Adobe Photoshop), přesvědčte se, že všechny vrstvy jsou sloučeny do jedné jediné.

Jak na to: Jednoduše klepnete na text pravým tlačítkem myši a zvolíte volbu "Vytvořit obrysy" (Curves nebo Convert to curves). Text se následně převede a již jej není možné editovat. Vrstvy ve Photoshopu sloučít tak, že kliknete pravým tlačítkem na některou z vrstev a vyberete možnost "Sloučit do jedné".

Přetisk černé barvy

Černá barva (zejména texty) musí být přetištěná. Přetisk musí být zvolen proto, aby nedošlo k optickému promísení podkladové barvy s barvou nad ní (např. podklad+text). Pokud nejsou použity přetisky, může docházet např. k tomu, že černé texty budou mít bílou konturu (obálku).

Jak na to: Nejdříve vyberete objekt, u kterého chcete přetisknout černou barvu. Následně v panelu "Atributy" (také Vlastnosti nebo Možnosti) vyberete "Přetisk výplně" a "Přetisk tahu".

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů pro oblast "Liberec" v kategorii "tisk bannerů" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

Nová poptávka

Předmět zadání*
Popis zadání*
PSČ zakázky*
Telefon*
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
*
Vložit přílohy Vložit přílohy více souborů označíte pomocí Shift nebo Ctrl + kliknutí

Max 25 příloh.

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou: *

Smluvní podmínky používání portálu NejŘemeslníci

Podmínky TrustYard v2.0 z 4. 10. 2013

Chceme, abyste věděli, jak nakládáme s vašimi osobními údaji.
Je to jednoduché!

Níže jsme to napsali lidskou řečí, ale máme i pořádnou právnickou verzi, vyberte si, co vám vyhovuje víc.

Podmínky zpracování osobních údajů:

  • Jaké údaje sbíráme?
    • To, co nám o sobě řeknete: jméno, příjmení, kontakty, …
    • To co na našem serveru poptáváte / nabízíte - zakázky, poptávky, nabídky, fotky, dokumentaci, …
    • Technické informace - IP adresy, soubory cookies, …
  • Co s nimi děláme?
    • Hlavně data používáme pro základní účely služby - párování poptávek s nabídkami, komunikace a hodnocení. Data také analyzujeme pro zlepšování funkcí portálu.
    • Některé informace zveřejňujeme - profily řemeslníků, hodnocení zakázek, fotky prací.
    • Pro technické záležitosti někdy používáme služby třetích stran a ty tak mají přístup k některým údajům. Třetím stranám dáváme vždy jen nutné minimum dat a kontrolujeme podmínky třetích stran (že jsou u nich data v bezpečí). Například:
      • Pro měření webu používáme Google Analytics, té dáváme informaci o vaší cookie.
      • Chat na našich stránkách je služby Smartsupp, proto jí posíláme základní informaci o tom, kdo v chatu píše.
      • A pár dalších podobných, mohou ubývat i přibývat, zkoušíme různé nástroje.
  • Co s nimi neděláme?
    • Nikomu vaše data neprodáváme.
    • Nespojujeme data z různých zdrojů, abychom se o vás dozvídali víc.
  • Kdo jsme vlastně my?
    • My jsme firma TrustYard s.r.o. (provozovatel portálu Nejřemeslníci.cz). Máme IČ 28960823, e-mail info@nejremeslnici.cz a telefon +420 775 910 028.
  • Jak můžete mít svoje data pod kontrolou?
    • Přesně tak, jak zákon káže. Máte nárok dozvědět se jaké informace o vás máme uložené, můžete je upravit, přenést, omezit nebo úplně odstranit. Ozvěte se nám na kontakty výše, vyřešíme to.

NEZÁVAZNÁ
A ZDARMA

Další informace

778 428 513

Potřebujete poradit?
Zavolejte nám v
po-pá 9-16h.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Časté otázky:

Které firmy dostanou můj kontakt? Jsou mé kontakty vidět veřejně?

Váš telefon ani e-mail nezveřejňujeme. Ani firmy jej s vaší poptávkou nedostanou, abyste měli kontrolu, kdo se s vámi může spojit. Od firem dostanete nabídku a pokud vás zaujme, jedním kliknutím si s firmou kontakty vyměníte a můžete se domluvit dál např. telefonicky nebo mailem.

Jak budu dostávat nabídky a za jak dlouho přijdou?

Nabídky vám přijdou mailem. Většinou dostanete první nabídku do 48 hodin, často však dorazí již během 24 hodin (v prac. dny). Pokud potřebujete něco urgentně, uveďte to prosím v popisu poptávky.

Co bude s poptávkou po zadání?

Poptávka bude schválena naším administrátorem. Pokud bude něco potřeba, bude vás kontaktovat. Schvalování probíhá v pracovní dny, o víkendu prosíme o strpení.

Proč nevidím schválenou poptávku na hlavní stránce mezi poptávkami?

Po schválení oslovujeme firmy postupně podle hodnocení. Chceme, abyste dostali především nabídky od vybraných firem, které jsou adresně osloveny, ne od firem, které právě přijdou na náš web.

K čemu jsou dobré přílohy?

K přiložení plánů (např. u staveb a rekonstrukcí), náčrtů představ (např. u nábytku), fotek stávajícího stavu (např. foto poškozené střechy) nebo příkladů cílového stavu (jaký zahradní altán si představujete). Čím je zadání konkrétnější, tím konkrétnější jsou i nabídky. Ušetří vám to čas při komunikaci s firmami a zvýší jejich zájem o danou zakázku.