UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku
Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Potisk předmětů

Kategorie: Potisk předmětů

Potisk předmětů

Úprava a vektorizace loga

Úprava a vektorizace loga

ikona dodavatele Dodavatel: 14 referencí

Potisk předmětů a textilu

Potisk reklamních předmětů

9

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

ikona pinZadáním PSČ zjistíte, kolik firem
je ve vašem dosahu.

Co by vás mohlo zajímat o tématu potisk předmětů?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Typ reklamních předmětů

Uveďte, o jaké reklamní předměty máte zájem. Jsou to trička, propisky, kšiltovky, USB nebo třeba diáře?

Barvy a design

Nezapomeňte uvést preferované barvy a další detaily poptávaného designu. Máte-li například brand manuál, určitě ho zašlete jako přílohu, ať dodavatel ví, s čím bude pracovat.

Počet kusů

V případě, že poptáváte rovnou i výrobu reklamních předmětů, uveďte počet kusů pro jednotlivé typy předmětů.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví nabídku tak, aby přesně odpovídala vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhů. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Termín dodání

Do kdy potřebujete mít výstupy připravené?

Formát tiskového PDF

Data s podklady zasílejte výlučně ve formátu tiskového PDF (kompozitní PDF/X-4, PDF/X-3, PDF/X-1a). Jen tak může dodavatel zaručit bezproblémové zpracování tiskových dat, skutečně věrné barvy podkladů a oboustrannou spokojenost.

Jak na to: Při ukládání grafikckých podkladů zvolte možnost "Uložit jako..." a soubor uložte ve formátu PDF. Zvolte profil "Press quality" nebo-li tisková kvalita. Dále můžete zvolit umístění ořezových značek (Bleed marks) a velikost spadávky (Trim marks), kterou doporučujeme minimálně 3 mm.

Bezpečností okraj

Bezpečnostní okraj, takzvaný spad, by měl být minimálně 3 mm na každé straně podkladů. Spad je přesah grafiky mimo čistý formát grafiky. Toto je nezbytné pro dokončovací práce, především řezání. Tímto je zabráněno nechtěnému řezu do obrázků, log či textů.

Jak na to: Při tvorbě nové grafiky (nového dokumentu) nezapomeňte navrhnout podklady o minimálně 3mm větší, než je požadovaný finální rozměr.

CMYK barvy dokumentu

Podklady pro tisk musí obsahovat jen tiskové barvy, tzn. CMYK. Barevné prostory typu RGB, LAB nebo Patter jsou pro tisk nepřípustné. Pokud budou tyto barevné profily použity, mohou vznikat barevné odlišnosti od podkladu.

Jak na to: Nejsnadněji převedete Vaše obrázky do profilu CMYK v programu na úpravu fotografií (Adobe Photoshop, Zoner Photo Studio, Corel Draw, GIMP, Picasa atd.). Převod na CMYK profil většinou naleznete v hlavním menu pod záložkou "Obraz" a dále vyberete režim CMYK.

Rozlišení obrázků

Minimální rozlišení obrázků, kreseb a log v podkaldech je 250 dpi. Doporučujeme však použít rozlišení alespoň 300 dpi. To proto, aby nebyly obrázky, kresby a loga rozmazané, neostré či nečitelné. Pokud budou mít obrázky nižší rozlišení, je třeba počítat s horší výslednou kvalitou tisku.

Jak na to: Obrázky a loga doporučujeme použít v co nejvyšším rozlišení, které máte k dispozici.

Síla linek min. 0,2 bodu

Minimální síla linky (pokud ji v dokumentu máte), například rámečku vizitky, letáku nebo linky oddělující jméno, příjmení a údaje, musí být větší než 0,213 bodu. V opačném případě linka nemusí být vytištěna

Jak na to: Sílu linky většinou jednoduše nastavíte kliknutím na příslušnou linku v grafice a následným výběrem síly linky (Stroke nebo také Thickness). Linka nesmí být menší než 0,213 bodu.

Texty v křivkách

Všechny texty v podkaldech musí být převedeny na křivky (convert to curves), aby nedošlo k “rozsypání” textů. To znamená, že by se některé znaky mohly ztratit, nebo u nich vypadnout diakritická znaménka. V případě, že zasíláte podklady ve formátu PSD (Adobe Photoshop), přesvědčte se, že všechny vrstvy jsou sloučeny do jedné jediné.

Jak na to: Jednoduše klepnete na text pravým tlačítkem myši a zvolíte volbu "Vytvořit obrysy" (Curves nebo Convert to curves). Text se následně převede a již jej není možné editovat. Vrstvy ve Photoshopu sloučít tak, že kliknete pravým tlačítkem na některou z vrstev a vyberete možnost "Sloučit do jedné".

Přetisk černé barvy

Černá barva (zejména texty) musí být přetištěná. Přetisk musí být zvolen proto, aby nedošlo k optickému promísení podkladové barvy s barvou nad ní (např. podklad+text). Pokud nejsou použity přetisky, může docházet např. k tomu, že černé texty budou mít bílou konturu (obálku).

Jak na to: Nejdříve vyberete objekt, u kterého chcete přetisknout černou barvu. Následně v panelu "Atributy" (také Vlastnosti nebo Možnosti) vyberete "Přetisk výplně" a "Přetisk tahu".

Podívejte se na ukázkové poptávky

Potisk předmětů a textilu

Podrobný popis zadání:
Dobrý den, ráda bych poptala dodavatele (kvalitních - větší gramáž, biobavlna) plátěných tašek s černým potiskem. Případně černé tašky s bílým potiskem, pokud je možnost. Budeme mít dva druhy motivů a proto bych ráda poptala cenu 50 a 50 Ks či 100 a 100 Ks. Předem moc děkuji.

Potisk cd

Podrobný popis zadání:
Barevný potisk CD, cca 50-100 kusů

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "potisk předmětů" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele