Tisk, velkoplošná reklama nebo web? Dobře si rozmyslete v jakých médiích budete svoje kampaně / produkty prezentovat.
Podklady pro tiskovou grafiku je dobré mít v co nejlepší kvalitě. Fotografie ve vysokém rozlišení, loga a jednodušší grafiku ve křivkách. Přesné formáty finálních podkladů proberete s dodavatelem.
U většiny formátů pro web platí téměř to samé, co pro grafiku tiskovou. Podklady pro je dobré mít v co nejlepší kvalitě. Finální formáty podkladů proberete s dodavatelem.
Důležité je znát rozměr (rozlišení, šířka, výška), v případě tiskové grafiky její budoucí umístění, množství a pokud víte i požadovanou technologii provedení (u tisku techniky tisku).
Do kdy potřebujete mít grafické podklady připravené?
Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.)
Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.
Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.
Výběr dodavatelů pro oblast "Humpolec, okr. Pelhřimov" v kategorii "grafický design" z naší databáze.
Pojďme to zkusit najít jinak.
Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.
Kontakty provozovatele