Přidat svou firmu

Od začátku do konce zcela zdarma!

Mediální agentura

Oslovíme za vás vhodné dodavatele.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

TÉMATA (informace a inspirace ze 420 témat)
Nic nenalezeno
firem, referencí
Firmy (33 900 osvědčených firem)

- , IČO:

Ověřte si u nás řemeslníka nebo firmu…
-

Výběr dodavatelů v kategorii "mediální agentura" z naší databáze.

Jana Cuřínová

Reklamní agentura Praha
— 2 reference
Praha
O dodavateli:
Komunikační marketingová agentura specializující se na tvorbu, publikaci PR článků/tiskových zpráv. Zajištění publikace na kvalitních zpravodajských mediích a life magazínech. Zviditelně Vaší firmy, mediální zastoupení na internetu, SEO,…
Co vše umíme:
web
1 reference
Zobrazit další
SEO
1 reference
Bez referencí
Praha
O dodavateli:
Nabízíme kompletní servis v oblasti event marketingu,self promotion,PR s . Pořádáme společenské a event. akce, zajišťujeme hostesky a promotéry, catering a ostatní služby včetně v oblasti grafických návrhů, výroby tiskovin a reklamních…
Co vše umíme:

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Dostanete až 4 nabídky od řemeslníků.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    Podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků.
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Inspirujte se nejlepšími recenzemi na téma Mediální agentura

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Tvorba poptávky

K tvorbě poptávky budete potřebovat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovené agentury v tendru mohli vypracovat kreativní řešení, které by přesně splnilo naše požadavky. Čim lepší váše zadaní bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout naše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Účelem prvního bodu briefu je uvést agenturu do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí kampaně dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat. Prosté porovnání “před a po” kampani nám prozradí, jak efektivně najatá agentura pracovala.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit povědomí o výrobku X” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by mělo povědomí vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Třetím a zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po agentuře požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných agentur, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi marketingového komunikačního mixu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro agenturu, která podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Agentura sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, agentura bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Podobná témata

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
dnes od 9:00 do 17:30
Pomůžete nám zlepšovat naši službu?
Rádi bychom použili cookies k průběžnému zlepšování webu a cílení jeho propagace.
Pro podrobnější informace doporučujeme přečíst
Podmínky zpracování osobních údajů