Přidat svou firmu

Od začátku do konce zcela zdarma!

Signmaking

Oslovíme za vás vhodné dodavatele.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

TÉMATA (informace a inspirace ze 420 témat)
Nic nenalezeno
firem, referencí
Firmy (33 900 osvědčených firem)

- , IČO:

Ověřte si u nás řemeslníka nebo firmu…
-

Výběr dodavatelů v kategorii "signmaking" z naší databáze.

Jiří MISS

Design Praha
Bez referencí
Praha
O dodavateli:
graficke studio, polepy aut , banery, samolepky,info systemy, vlajky, tisk ,tampon. tisk graficke poradenstvi ,
montaze , doporuceni technologie, a mnoho dalsiho v oblasi reklamy

MOA, s.r.o.

Reklamní polepy Říčany u Prahy
Bez referencí
Říčany u Prahy, okr. Praha-východ
O dodavateli:
Velkoplošný digitální tisk na fólie, plachtoviny a další materiály.
Polepy obchodů, provozoven a vozidel od návrhu až po realizaci.
Grafické návrhy, retuše a sazba.

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Dostanete až 4 nabídky od řemeslníků.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    Podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků.
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Inspirujte se nejlepšími recenzemi na téma Signmaking

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Barvy a design

Nezapomeňte uvést preferované barvy a další detaily poptávaného designu. Máte-li například brand manuál, určitě ho zašlete jako přílohu, ať dodavatel ví, s čím bude pracovat.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy.

Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti?

To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.

Co chceme docílit?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí venkovní reklamy dostat.

Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce?

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme, aby se o nás dozvědělo více lidí.” dodavateli příliš nepomohou.

Popis produktu

Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.

Časový plán

V jakém období a jak dlouho má propagace probíhat, kdy má být nejpozději spuštěna a další časové údaje.

Informace o firmě

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.

Největší konkurenti

Pokud existuje, uveďte Vaši konkurenci, včetně URL a popisu, v čem jsou považováni za konkurenci a jak silnou.

Souhrnné marketingové cíle

Vaše firemní cíle a úlohu, jakou v nich má poptávaná venkovní reklama sehrát (podpůrnou, stěžejní,…)

Jaký je náš rozpočet?

Jaká je Vaše představa o výdajích na tvorbu a případnou realizaci reklamy.

Rozměry a množství

Nezapomeňte uvést počet vyhotovení, a pokud víte i rozměry poptávané reklamní plochy.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
dnes od 9:00 do 15:00
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele