UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Internetový marketing

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Internetový marketing

Kategorie: Internetový marketing

PR mediální kampaň, SEO

PR mediální kampaň, SEO

ikona dodavatele Dodavatel: 3 reference
Tvorba webu pro airsoft tým PHDP

Tvorba webu pro airsoft tým PHDP

ikona dodavatele Dodavatel: 6 referencí
 tvorba webových stránek restaurace Chagalls

tvorba webových stránek restaurace Chagalls

ikona dodavatele Dodavatel: 4 reference
Tvorba e-shopu, internetový marketing

Tvorba e-shopu, internetový marketing

ikona dodavatele Dodavatel: 4 reference
Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek

ikona dodavatele Dodavatel: 1 reference
44

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

ikona pinZadáním PSČ zjistíte, kolik firem
je ve vašem dosahu.

Související reference

nová

Tvorba webu zámečnictví

Tvorba webu zámečnictví
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba E-shopu animalsdream.cz

Tvorba E-shopu animalsdream.cz
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

tvorba webových stránek restaurace Chagalls

 tvorba webových stránek restaurace Chagalls
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba e-shopu, internetový marketing

Tvorba e-shopu, internetový marketing
Tvorba e-shopu, internetový marketing
Tvorba e-shopu, internetový marketing
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

PR mediální kampaň, SEO

PR mediální kampaň, SEO
PR mediální kampaň, SEO
PR mediální kampaň, SEO
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Zhotovení webové firemní prezentace.

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Responzivní web + webhosting.

Responzivní web + webhosting.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Responzivní web + webhosting + e-mailové schránky.

Responzivní web + webhosting + e-mailové schránky.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Responzivní web + webhosting + e-mailové schránky.

Responzivní web + webhosting + e-mailové schránky.
popis zakázky
celkové hodnocení

Co by vás mohlo zajímat o tématu internetový marketing?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí kampaní dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Navýšit konverzní poměr eshopu? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci online měřících nástrojů a analýz, které bychom si měli umět hlídat. Prosté porovnání “před a po” kampani nám prozradí, jak efektivně najatá agentura pracovala.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit povědomí o výrobku X” dodavateli nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by mělo povědomí vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Třetím a zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodavateli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi online marketingového mixu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, agentura bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany. Do kalkulace zahrňte jak Váš zamýšlený rozpočet na samotné kampaně tak i ideálně na jejich správu.

Zadání je důležité

Ať už poptáváte optimalizaci pro vyhledavače (SEO), správu PPC kampaní nebo analýzu webu je dobré zadaní poptávky zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen napsat: "Sháníme dodavatele na internetový marketing."

Je třeba vědět, jaké informace přidat do zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.

Neměřte mediální výdaje dle osobních preferencí

Zásadní a paradoxně poměrně častou chybou je zapojení vlastních osobních preferencí a v kampani. Místo toho, abyste porovnávali návrh s tím, co je pro Vaši cílovou skupinu nejvíce vhodným médiem, porovnáváte návrhy oslovené společnosti s tím, co máte sami rádi. To je ovšem chyba. Pokud nemáte například rádi bulvární weby typu Blesk.cz nebo eXtra.cz, ještě to neznamená, že vaši zákazníci je neupřednostňují. Osobní názory je třeba v této fázi odbourat.

Hlídejte si výsledky

Nezapomeňte si pečlivě hlídat realizaci celé zadané práce tak, především proto, abyste mohli zhodnotit, zda vámi vložené prostředky do komunikace, byly účelnou investicí. Před vypršením smlouvy je vhodné nechat dodavatele prezentovat výsledky, otázat se na veškeré sporné body a případně zvážit další spolupráci.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Tvorba webu

Podrobný popis zadání:
Tvorba webu pro 4 ruzne projekty.

Hledám zpracovatele 4 jednoduchých webů na hostingu - design Wordpress

Podrobný popis zadání:
Dobrý den, mám vybrané a připravuji nákup cca 4 layuoutů Wordpress z Envato Market. Mám koupené domény a všechny weby bych chtěl hostovat na jednom z TOP3 českých hostingů - toto si zajistím sám. Hledám člověka, co má s úpravou a implementací webů zkušenosti + doporučí detaily, domyslím SEO atp.. Nebráním se ani další spolupráci na správě webů, kampaní atp. (ale to nyní neřeším) Tedy: já dodám domény, místo na hostingu, design pro Wordpress a Vy implementujete texy, obrázky, struktur, vše nastavíte a plně spustíte. Bude potřeba i tochu domyslet správn texty a atp. Obecně půjde o weby s kláčovým obsahem hlavní stránky a pak cca 3-4 stránky (o nás, kontakty, produkty ..). jde o weby: www.dortyadrotiky.cz = nabídka cukrářských produků, školení a služeb www.freshcup.cz = kavárna www.officecatering.cz = cateringové služby www.nahedorty.cz = specifické dorty možná ještě nový web www.cupandcake.cz

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů v kategorii "internetový marketing" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 16:00
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele