Sg jaro2016 6aa0685ac3aabfcd296f559df67b18e300c8a175ca41eab423e721c585196764
Sg jaro2016 rolldown f04d38e1d91e54d38bfce580b018f8b35ca34cb1e1ae0cacdbae836af90e95c1
Usnadnění Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Kancelářský nábytek – Plzeň

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Kancelářský nábytek

Kategorie: Truhlářství a stolařství

Výroba a montáž kancelářského nábytku

ikona dodavatele Dodavatel: 49 referencí

Kancelářský nábytek

ikona dodavatele Dodavatel: 11 referencí

Výroba kancelářského nábytku

ikona dodavatele Dodavatel: 14 referencí

Výroba a montáž kancelářského nábytku + jednacích stolů

ikona dodavatele Dodavatel: 138 referencí
567

vhodných firem v dosahu

registrovaných na tomto portálu.

Plzeň změnit polohu celá ČR

Nahrává se mapa.
Ajax loader 7792ad55400e765a1c822e1e5abc74382a8555ecb55350f51743e10c2f4bdd64
ikona pin Zadáním PSČ zjistíte, kolik firem
je ve vašem dosahu.
Loaderlite 9034d5d34015e4b05d2c1d1a8dc9f6ec9d59bd96d305eb9e24e24e65c591a645

Dobré reference na téma Kancelářský nábytek pro inspiraci

V kategorii Truhlářství a stolařství máme zhruba 3 tisíce referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.

Kancelářský nábytek

<em>Kancelářský</em> <em>nábytek</em>
Výroba a montáž kancelářského nábytku, nábytku pro posluchárnu, kuchyněk pro kanceláře, nerezových prvků + žebříků, stolových kontsrukcí na míru.

S realizací jsme byli spokojeni jak uživatelé, tak projektanti návrhu. podařilo se nejen zhotovit kvalitní nový nábytek, ale i typově a barevně jej sladit se stávajícími kusy. i přes úskalí, která...

Pravidelné úklidové služby

Pravidelné úklidové služby
…a koupelny, v zasedací místnosti údržba také stolu. 1x za rok umytí oken (oboustranně). Napadne-li Vás nějaká jiná služka, která by mohla být součástí běžného servisu možno též "pod čarou" nacenit. Děkuji za Váš čas věnovaný mojí žádosti, pro případné dotazy...
Všechno vyřešeno k naší spokojenosti.
Kancelářský nábytek, Plzeň

Advokátní kancelář

Advokátní <em>kancelář</em>
Poptávka zněla: designově a prakticky vybavit advokátní kancelář. materiál ltd wodline mokka a wodline creme, abs hrany, kování hettich, hliníkové prosklené dveře, .... v kanceláři je: zásuvkový kontejner, dva samostatné stoly, prosklená skříň, dvě skříně na spisy, jedna...

S firmou pana jiřího musila - nábytek jsem velmi spokojena. ocenila jsem vstřícnost, flebilitu a schopnost vyslyšet přání zákazníka. zhotovený nábytek zcela odpovídá mé představě a návrhu -...

Návrh a realizace multifunkční místnosti

Návrh a realizace multifunkční místnosti
…místnosti. Zakázka začala zpracováním designového návrhu a pokračovala výrobou kuchyňské linky a regálu na šanony a víno. Při navrhování jsme vycházeli z již hotového, jako byla podlaha a výmalba místnosti. Byl kladen důraz na jednoduchost a praktičnost...

Se spoluprací od prvotního zadání vytvoření návrhu až po finální vyhotovení nábytku jsme byli velmi spokojeni. byly dodrženy veškeré termíny i cena. ocenili jsme rychlou a pružnou komunikaci,...

Výroba kancelářského nábytku + SDK příčka

Výroba <em>kancelářského</em> <em>nábytku</em> + SDK příčka
Demontáž + montáž kancelářského nábytku, úprava stávajícího, výroba nového. sdk příčka - zazdění dveřního výklenku.

S realizací jsme spokojeni, dohodnutý termín i cena byla dodržena a celková komunikace byla výborná.

zhotovení kuchyňské linky, pracovní stůl

Zhotovení praktické kuchyňské linky, nižší cenová relace, a velkého stolu do malé zasedací místnosti, kde bylo nutno vyřešit umístění velkého stolu do malého prostoru, tak aby se stůl hodil do interieru již zařízeného.

S realizací projektu jsme byli velmi spokojeni. návrh i řešení zakázky nás překvapilo. jejich nápad v řešení zadané zakázky nás nadchl. návrh byl velmi nápaditý, komunikace bez problémů, řešení...
Další 3 reference

Jak se poptává Kancelářský nábytek?

Náš portál funguje v celé ČR, tj. i pro město Plzeň a okolí. Inspirujte se ukázkami poptávek:

Stěhování domku 2+1 po ČR

Stěhování plánujeme na 28.4.2017 stěhování z obce libochovičky (kladno) do obce stoječín (český rudolec), cca 200km. jedná se o kompletní přestěhování domku o rozloze zhruba 60m2, včetně zabalení a vybalení části věcí. nábytek je možné i v případě nutnosti rozmontovat. kuchyň...

truhlářství, výroba, prodej stolové desky

truhlářství, výroba, prodej <em>stolové</em> desky
Chtěla bych nechat vyrobit novou desku na stůl do zasedací místnosti. v příloze zasílám jak by měla tak nějak vypadat. stůl je dlouho cca 210 cm a široky 80 cm.

Drobné řemeslné práce v kanceláři

Poptáváme řemeslníka na provedení drobných prací v kanceláři, konkrétně: - přivrtání 3 držáků - přivrtání věšáku na kabáty - přimontování zrcadla - odstranění 2 řad kachliček a vymalování této části místnosti.

Kancelářský nábytek

Chtěli bychom vyrobit nábytek do menší kanceláře v praze - libuši. bude se jednat o regály na šanony a úložné skříně. budeme preferovat rychlou realizaci.

Zámečnické služby

Zámečnické služby
Poptáváme po zámečnických službách. jedná se o opravu/výměnu zámečků u kancelářského nábytku dovezeného z holandska. aktuálně jsme se setkali se zápornými reakcemi. v příloze 1. - klíč nemáme, rádi bychom využívali skříňku k uzamykání (výměna vložky), v příloze 2. klíč máme, ale...

Stěhování firmy

…v zasedací místnosti), lednici, 3 policové skříně a pohovku. Počítače, dokumenty atd. si přestěhujeme sami. Kancelář v Praze 5 disponuje větším výtahem a nachází se ve 2. patře. Termín stěhování 30.8.

Výrobu (sololitové) knihovny na míru

Jednoduchá knihovna obklopující šatnu, z bílého nejspíš sololitu. rozměry cca 100cm x 280cm a dvakrát 60 x 280. spodní část hlubší (na šanony), zbytek obyčenjé knižní regály. plus dvě řady polic na stěnu, každá v celkové délce cca 4 metry.

Stěhování

Kancelářský nábytek z Prahy 3 na Prahu 2 (pracovní stoly: cca 10ks, skříně Ikea expedit - cca 7ks, pohovky - cca 7ks, police).
Další 4 poptávky

Další zařazení

Související témata

Co potřebujete vyřešit? Např. Rekonstrukce střechy...
-

Nová poptávka

Předmět zadání*
Popis zadání*
PSČ zakázky*
Telefon*
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
*
Vložit přílohy Vložit přílohy více souborů označíte pomocí Shift nebo Ctrl + kliknutí

Max 25 příloh.
Povinné položky jsou označeny hvězdičkou: *

NEZÁVAZNÁ
A ZDARMA

Další informace

775 910 028

Potřebujete poradit?
Zavolejte nám v
po-pá 9-16h.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Časté otázky:

Které firmy dostanou můj kontakt? Jsou mé kontakty vidět veřejně?

Váš telefon ani e-mail nezveřejňujeme. Ani firmy jej s vaší poptávkou nedostanou, abyste měli kontrolu, kdo se s vámi může spojit. Od firem dostanete nabídku a pokud vás zaujme, jedním kliknutím si s firmou kontakty vyměníte a můžete se domluvit dál např. telefonicky nebo mailem.

Jak budu dostávat nabídky a za jak dlouho přijdou?

Nabídky vám přijdou mailem. Většinou dostanete první nabídku do 48 hodin, často však dorazí již během 24 hodin (v prac. dny). Pokud potřebujete něco urgentně, uveďte to prosím v popisu poptávky.

Co bude s poptávkou po zadání?

Poptávka bude schválena naším administrátorem. Pokud bude něco potřeba, bude vás kontaktovat. Schvalování probíhá v pracovní dny, o víkendu prosíme o strpení.

Proč nevidím schválenou poptávku na hlavní stránce mezi poptávkami?

Po schválení oslovujeme firmy postupně podle hodnocení. Chceme, abyste dostali především nabídky od vybraných firem, které jsou adresně osloveny, ne od firem, které právě přijdou na náš web.

K čemu jsou dobré přílohy?

K přiložení plánů (např. u staveb a rekonstrukcí), náčrtů představ (např. u nábytku), fotek stávajícího stavu (např. foto poškozené střechy) nebo příkladů cílového stavu (jaký zahradní altán si představujete). Čím je zadání konkrétnější, tím konkrétnější jsou i nabídky. Ušetří vám to čas při komunikaci s firmami a zvýší jejich zájem o danou zakázku.