UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Aby to dobře dopadlo
Přihlásit se
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Reklamní agentura – Vsetín

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Reklamní agentura

Kategorie: Reklamní agentura

Jak se poptává reklamní agentura?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Tvorba poptávky

K tvorbě poptávky budete potřebovat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohly vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Účelem prvního bodu briefu je uvést agenturu do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí kampaně dostat. Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky v rámci marketingového výzkumu, které bychom si měli umět hlídat. Prosté porovnání “před a po” kampani nám prozradí, jak efektivně najatá agentura pracovala.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit povědomí o výrobku X” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by mělo povědomí vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Třetím a zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po agentuře požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných agentur, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi marketingového komunikačního mixu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro agenturu, která podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Agentura sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, agentura bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas obě strany.

Doporučení pro ideální grafické a textové podklady

Zadání je důležité

Ať už pro podporu prodeje nebo nastavení PR kampaně je výběr agentury zcela zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen oslovit několik společností, které se zabývají marketingem a reklamou.

Je třeba vědět, jak vypracovat zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.

Tvorba briefu

Před vypracováním samotné poptávky je důleřité si nejdříve interně interně ujasnit, kde jste a kam kráčíte. Na jasně zadanou poptávku dostanete konkrétní a kvalitní nabídky, z nich si následně podle klíčových kritérií můžete jednu vybrat.

Ještě před konečným rozhodnutím je dobré dát dodavateli dostatečný čas a prostor k tomu, aby se vyjádřila k případným nejasnostem v zadání, aby došlo k oboustrannému pochopení. K tvorbě briefu budeme potřebovat celou řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé v tendru mohly vypracovat kreativní řešení, které by přesně splnilo naše požadavky.

Uvádějte jen skutečně relevantní fakta. Určitě je zapotřebí nezapomínat na fakt, že dobrý brief by měl umět stručně vystihnout naše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací.

Neměřte mediální výdaje dle osobních preferencí

Na závěr přichází čas, kdy je zapotřebí srovnat návrhy jednotlivých konkurentů. Argumenty pro vás by měl poskytnout například výzkum o chování vaši cílové skupiny, s jehož výsledky můžete nabídku konfrontovat (snažíte se vlastně vcítit do role potenciálního zákazníka).

Zásadní a paradoxně poměrně častou chybou je zapojení úvah o vlastní volbě v dané kampani. Místo toho, abyste porovnávali návrh s tím, co je pro danou cílovou skupinu nejvíce afinitním médiem (tedy médiem, které oslovuje co největší část vašich potenciálních zákazníků), porovnáváte návrhy oslovené společnosti s tím, co máte sami rádi. To je ovšem chyba. Pokud nemáte například rádi bulvární weby typu Blesk.cz nebo eXtra.cz, ještě to neznamená, že vaši zákazníci je neupřednostňují. Osobní názory je třeba v této fázi odbourat.

Jde především o efektivitu a o to, jak se přiblížily návrhy externích firem vaším interním představám o komunikaci v nadcházejícím období. Při uzavírání poptávky nezapomeňte nastavit motivační složku. V případě, že dodavatel překoná vaše plány a očekávání, není od věci věnovat jim určitý bonus, který bude pracovníky spolupracující společnosti motivovat ke kvalitnějším výkonům.

Hlídejte si výsledky

Nezapomeňte si pečlivě hlídat realizaci celé zadané práce tak, abyste do ní případně mohli mluvit a korigovat její průbeh. Především ale proto, abyste mohli zhodnotit, zda vámi vložené prostředky do komunikace, byly účelnou investicí. Před vypršením smlouvy je vhodné nechat agenturu prezentovat výsledky, otázat se na veškeré sporné body a případně zvážit další spolupráci, případně vyhledání jiné firmy, která se bude o danou část vašich marketingových aktivit starat.

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů pro oblast "Vsetín" v kategorii "reklamní agentura" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. …
-

Nová poptávka

Předmět zadání*
Popis zadání*
PSČ zakázky*
Telefon*
Telefon je třeba pro ověření poptávky. Nebude zveřejněn.
*
Vložit přílohy Vložit přílohy více souborů označíte pomocí Shift nebo Ctrl + kliknutí

Max 25 příloh.

Odesláním poptávky pověřuji portál NejŘemeslníci, aby oslovil firmy s žádostí o vypracování nabídek, a beru na vědomí, že zpracovává mé osobní údaje.

Povinné položky jsou označeny hvězdičkou: *

Smluvní podmínky používání portálu NejŘemeslníci

Podmínky TrustYard v2.0 z 4. 10. 2013

Chceme, abyste věděli, jak nakládáme s vašimi osobními údaji.
Je to jednoduché!

Níže jsme to napsali lidskou řečí, ale máme i pořádnou právnickou verzi, vyberte si, co vám vyhovuje víc.

Podmínky zpracování osobních údajů:

  • Jaké údaje sbíráme?
    • To, co nám o sobě řeknete: jméno, příjmení, kontakty, …
    • To co na našem serveru poptáváte / nabízíte - zakázky, poptávky, nabídky, fotky, dokumentaci, …
    • Technické informace - IP adresy, soubory cookies, …
  • Co s nimi děláme?
    • Hlavně data používáme pro základní účely služby - párování poptávek s nabídkami, komunikace a hodnocení. Data také analyzujeme pro zlepšování funkcí portálu.
    • Některé informace zveřejňujeme - profily řemeslníků, hodnocení zakázek, fotky prací.
    • Pro technické záležitosti někdy používáme služby třetích stran a ty tak mají přístup k některým údajům. Třetím stranám dáváme vždy jen nutné minimum dat a kontrolujeme podmínky třetích stran (že jsou u nich data v bezpečí). Například:
      • Pro měření webu používáme Google Analytics, té dáváme informaci o vaší cookie.
      • Chat na našich stránkách je služby Smartsupp, proto jí posíláme základní informaci o tom, kdo v chatu píše.
      • A pár dalších podobných, mohou ubývat i přibývat, zkoušíme různé nástroje.
  • Co s nimi neděláme?
    • Nikomu vaše data neprodáváme.
    • Nespojujeme data z různých zdrojů, abychom se o vás dozvídali víc.
  • Kdo jsme vlastně my?
    • My jsme firma TrustYard s.r.o. (provozovatel portálu Nejřemeslníci.cz). Máme IČ 28960823, e-mail info@nejremeslnici.cz a telefon +420 775 910 028.
  • Jak můžete mít svoje data pod kontrolou?
    • Přesně tak, jak zákon káže. Máte nárok dozvědět se jaké informace o vás máme uložené, můžete je upravit, přenést, omezit nebo úplně odstranit. Ozvěte se nám na kontakty výše, vyřešíme to.

NEZÁVAZNÁ
A ZDARMA

Další informace

775 876 362

Potřebujete poradit?
Zavolejte nám v
po-pá 9-16h.

Poptávka není závazná, nemusíte si žádnou z nabídek vybrat. A nic u nás neplatíte. Jediné, co od vás očekáváme je komunikace s námi o stavu poptávky.

Snažíme pro vás sehnat ty nejlepší nabídky a abychom společně uspěli, potřebujeme vědět, zda chcete další nabídky, nebo zda a koho jste si již vybrali. Není to nic složitého, stačí jedním kliknutím odpovídat na občasné dotazy mailem.

Těšíme se na spolupráci.

Časté otázky:

Které firmy dostanou můj kontakt? Jsou mé kontakty vidět veřejně?

Váš telefon ani e-mail nezveřejňujeme. Ani firmy jej s vaší poptávkou nedostanou, abyste měli kontrolu, kdo se s vámi může spojit. Od firem dostanete nabídku a pokud vás zaujme, jedním kliknutím si s firmou kontakty vyměníte a můžete se domluvit dál např. telefonicky nebo mailem.

Jak budu dostávat nabídky a za jak dlouho přijdou?

Nabídky vám přijdou mailem. Většinou dostanete první nabídku do 48 hodin, často však dorazí již během 24 hodin (v prac. dny). Pokud potřebujete něco urgentně, uveďte to prosím v popisu poptávky.

Co bude s poptávkou po zadání?

Poptávka bude schválena naším administrátorem. Pokud bude něco potřeba, bude vás kontaktovat. Schvalování probíhá v pracovní dny, o víkendu prosíme o strpení.

Proč nevidím schválenou poptávku na hlavní stránce mezi poptávkami?

Po schválení oslovujeme firmy postupně podle hodnocení. Chceme, abyste dostali především nabídky od vybraných firem, které jsou adresně osloveny, ne od firem, které právě přijdou na náš web.

K čemu jsou dobré přílohy?

K přiložení plánů (např. u staveb a rekonstrukcí), náčrtů představ (např. u nábytku), fotek stávajícího stavu (např. foto poškozené střechy) nebo příkladů cílového stavu (jaký zahradní altán si představujete). Čím je zadání konkrétnější, tím konkrétnější jsou i nabídky. Ušetří vám to čas při komunikaci s firmami a zvýší jejich zájem o danou zakázku.

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele