Přidat svou firmu

Od začátku do konce zcela zdarma!

Počítačová grafika

Oslovíme za vás vhodné dodavatele.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

TÉMATA (informace a inspirace ze 420 témat)
Nic nenalezeno
firem, referencí
Firmy (33 900 osvědčených firem)

- , IČO:

Ověřte si u nás řemeslníka nebo firmu…
-

Výběr dodavatelů v kategorii "počítačová grafika" z naší databáze.

Vladimír Hajník

Tvorba webových stránek Jinočany
Bez referencí
Jinočany, okr. Praha-západ
O dodavateli:
Tvořím responzivní webové stránky, loga firem, vizitky, letáky, bannery, přípravu na tisk, knihařské zpracování a mnoho dalších grafických prací. Cena se pohybuje mezi 250 - 500 Kč / h dle náročnosti práce.

Designmalba - Radoslav Stieranka

Grafické a malířské práce Praha
— 5 referencí
Praha
O dodavateli:
Designova malba obrazů a 3D iluzí do interiérů, exteriérů, airbrush, tapetování, PC grafika, tvorba loga, tvorba a instalace plastického písma a jiných tvarů, hodinový manžel, stavba nábytku,

Sergiy Pylypets

Vývoj software, tvorba webových stránek.
Bez referencí
Rakovník
O dodavateli:
Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály.
Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce.
Co vše umíme:

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Dostanete až 4 nabídky od řemeslníků.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    Podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků.
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Inspirujte se nejlepšími recenzemi na téma Počítačová grafika

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Jaké bude médium?

Tisk, velkoplošná reklama nebo web? Dobře si rozmyslete v jakých médiích budete svoje kampaně / produkty prezentovat.

Grafika pro web

U většiny formátů pro web platí téměř to samé, co pro grafiku tiskovou. Podklady pro je dobré mít v co nejlepší kvalitě. Finální formáty podkladů proberete s dodavatelem.

Specifikace

Poptáváte grafiku pro web, interní systém, mobilní aplikaci? Máte již nějakou produktovou specifikaci, grafický návrh nebo brand manuál?

Časový plán

Do kdy potřebujete mít grafické podklady připravené?

Vaše firemní identita

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.)

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
dnes od 9:00 do 17:30
Martina Vacková

aktuálně vám pomůže

Martina Vacková
 775 876 362