Přidat svou firmu

Od začátku do konce zcela zdarma!

Světelná reklama

Oslovíme za vás vhodné dodavatele.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

TÉMATA (informace a inspirace ze 420 témat)
Nic nenalezeno
firem, referencí
Firmy (33 900 osvědčených firem)

- , IČO:

Ověřte si u nás řemeslníka nebo firmu…
-

Výběr dodavatelů v kategorii "světelná reklama" z naší databáze.

ISA Praha a.s.

Auto Praha
Bez referencí
Praha 8
O dodavateli:
Návrh, vývoj a výroba světelných a nesvětelných reklamních log, tabulí, pylonů.
Realizujeme zakázky pro velké i malé zákazníky ( Škoda auto, Shell, Bageterie boulevard, ABB, obchodní centra Letňany, Eden, McDonald, Peugeot,....)
Jsme…
Co vše umíme:
Motto:

Kvalita a zodpovědnost vůči zákazníkovi, kterou držíme více než 25 let.

Ledix

Vypínač Praha
Bez referencí
Praha
O dodavateli:
Zakázková výroba LED osvětlení a světelné reklamy. Prodej, servis, poradenství v oblasti LED aplikací. Veřejné osvětlení
Co vše umíme:

ASTRON print

Tapety Praha
Bez referencí
Praha 9 - Letňany
O dodavateli:
Výroba světelné reklamy, LED moduly, signage, signtech, hliníkové rámy a stojany, kovové a plastové konstrukce, textilní a PVC bannery, potisk FOREX a DIBOND desek, vlajek, velkoformátový tisk, POS-POP materiály.
Co vše umíme:
pvc podlahy

Luboš Bouček

Zámečnictví Kralupy nad Vltavou
Bez referencí
Kralupy nad Vltavou, okr. Praha-západ
O dodavateli:
Nabízím tvorbu výrobní dokumentace, vývoj jednoúčelových strojů, automatizaci výrobních operací. Zajištění výroby. Zámečnickou výrobu. Výrobu světelných reklam.

Rudolf Tengler - LEDaplikace

Návrh interiéru Praha
Bez referencí
Libeň
O dodavateli:
Zakázková výroba LED světelných zdrojů a prodej příslušenství pro LED technologie.
Co vše umíme:

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Dostanete až 4 nabídky od řemeslníků.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    Podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků.
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Inspirujte se nejlepšími recenzemi na téma Světelná reklama

Související reference

nová

Kontrola elektrické přípojky do přípravy pro vý...

Kontrola elektrické přípojky do přípravy pro výstrč - venkovní světelná reklama
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Revize elektroinstalace + instalace LED osvětlení

Revize elektroinstalace + instalace LED osvětlení
Revize elektroinstalace + instalace LED osvětlení
Revize elektroinstalace + instalace LED osvětlení
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Výroba světelné reklamy

popis zakázky
celkové hodnocení

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete, tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Barvy a design

Nezapomeňte uvést preferované barvy a další detaily poptávaného designu. Máte-li například brand manuál, určitě ho zašlete jako přílohu, ať dodavatel ví, s čím bude pracovat.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro našeho potencionálního dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy.

Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti?

To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků. Každá informace kterou o svých zákaznících víte je velmi cenná.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude týkat následující kampaň.

Co chceme docílit?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí venkovní reklamy dostat.

Chceme zlepšit vnímání značky nebo produktu, změnit jeho pozici na trhu, uvést nový výrobek, nebo ten stávající inovovat? Zvýšit povědomí o značce?

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme, aby se o nás dozvědělo více lidí.” dodavateli příliš nepomohou.

Popis produktu

Co nejpřesnější popište svůj produkt k propagaci. Na jaký obor či téma se specializujete? Snažte se uvést jeho silné a slabé stránky, konkurenční výhody, největší překážky atd.

Časový plán

V jakém období a jak dlouho má propagace probíhat, kdy má být nejpozději spuštěna a další časové údaje.

Informace o firmě

Nebojte se uvést detaily o vaši firmě jako jsou firmení hodnoty a kultura, podíl na trhu, konkurenční výhody, cenová strategie vůči konkurenci, komunikační strategie, váš tón komunikace atd.

Největší konkurenti

Pokud existuje, uveďte Vaši konkurenci, včetně URL a popisu, v čem jsou považováni za konkurenci a jak silnou.

Souhrnné marketingové cíle

Vaše firemní cíle a úlohu, jakou v nich má poptávaná venkovní reklama sehrát (podpůrnou, stěžejní,…)

Jaký je náš rozpočet?

Jaká je Vaše představa o výdajích na tvorbu a případnou realizaci reklamy.

Rozměry a množství

Nezapomeňte uvést počet vyhotovení, a pokud víte i rozměry poptávané reklamní plochy.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
dnes od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele