UsnadněníStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
·
Přidat svou firmu
·
·
Zadat poptávku

Tvorba webových stránek – Příbram

Firmy s hodnocením od zákazníků
hvezda

Vybrané reference konkrétních zakázek

Téma: Tvorba webových stránek

Kategorie: Tvorba webových stránek

Tvorba E-shopu instalmarket.cz

Tvorba E-shopu instalmarket.cz

ikona dodavatele Dodavatel: 6 referencí
 tvorba webových stránek restaurace Chagalls

tvorba webových stránek restaurace Chagalls

ikona dodavatele Dodavatel: 4 reference
Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek

ikona dodavatele Dodavatel: 1 reference
Tvorba e-shopu, internetový marketing

Tvorba e-shopu, internetový marketing

ikona dodavatele Dodavatel: 4 reference
Tvorba e-shopu www.hsport.cz

Tvorba e-shopu www.hsport.cz

ikona dodavatele Dodavatel: 20 referencí
224

vhodných firem v ČR

registrovaných na tomto portálu.

ikona pinZadáním PSČ zjistíte, kolik firem
je ve vašem dosahu.

Související reference

V kategorii Tvorba webových stránek máme
přes 70 referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.

nová

Vytvoření internetových stránek pro CHS Z heřma...

Vytvoření internetových stránek pro CHS Z heřmaňské skály
Vytvoření internetových stránek pro CHS Z heřmaňské skály
Vytvoření internetových stránek pro CHS Z heřmaňské skály
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Webové stránky

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD ...

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Jednoduchý web

Jednoduchý web
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

WEB

popis zakázky
celkové hodnocení

Co by vás mohlo zajímat o tématu tvorba webových stránek?

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čim lepší Váše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového nebo úpravami stávajícího webu /eshopu dostat. Cheme zpřehlednit navigaci? Zjednodušit košík? Přimět uživatele, aby prošel více článků nebo zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Zadání je důležité

Ať už poptáváte tvorbu rozsáhlého webového portálu nebo jen web o pár stránkách, je dobré zadání poptávky zásadní. Pro správnou volbu nestačí jen napsat: "Sháníme dodavatele na nové webové stránky."

Je třeba vědět, jaké informace přidat do zadání, aby se vám vrátily opravdu relevantní nabídky, podle kterých se budete moci lépe rozhodnout, jak dál, s kým a omezili doplňující dotazy na minimum.

Neměřte úspěch webu dle osobních preferencí

Na závěr přichází čas, kdy je zapotřebí srovnat návrhy jednotlivých konkurentů. Argumenty pro vás by měl poskytnout například výzkum o chování vaši cílové skupiny, s jehož výsledky můžete nabídku konfrontovat (snažíte se vlastně vcítit do role potenciálního zákazníka).

Zásadní a paradoxně poměrně častou chybou je zapojení úvah o vlastní volbě v rámci online prostředí. Místo toho, abyste porovnávali návrhy s tím, co je pro danou cílovou skupinu nejvíce vhodné, porovnáváte návrhy oslovené společnosti s tím, co máte sami rádi. To je ovšem chyba. Pokud nemáte například rádi bulvární tituly typu Blesk nebo Šíp, ještě to neznamená, že vaši zákazníci je neupřednostňují. Osobní názory je třeba v této fázi odbourat.

Jde především o efektivitu a o to, jak se přiblížily návrhy externích firem vaším interním představám o produktu a jeho komunikaci v nadcházejícím období. Při uzavírání smlouvy nezapomeňte nastavit motivační složku. V případě, že dodavatel překoná vaše plány a očekávání, není od věci věnovat jim určitý bonus, který bude pracovníky spolupracující společnosti motivovat ke kvalitnějším výkonům.

Podívejte se na ukázkové poptávky

Tvorba webových stránek

Podrobný popis zadání:
tvorba webových stránek

Poptávka webu

Podrobný popis zadání:
Rezervační systém ubytování

Tak už víte jak na to.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

Výběr dodavatelů pro oblast "Příbram" v kategorii "tvorba webových stránek" z naší databáze.

(zobrazujeme i firmy z jiných regionů, které pracují vzdáleně)

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Do dvou dnů dostanete zdarma 2-5 nabídek.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Nenašli jste, co jste hledali?

Pojďme to zkusit najít jinak.

Co potřebujete vyřešit? Např. rekonstrukce koupelny…
-

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
od 9:00 do 16:00
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele