Přidat svou firmu

Od začátku do konce zcela zdarma!

Tvorba webových stránek

Oslovíme za vás až
196 vhodných dodavatelů s referencemi.

Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.

Zadat poptávku
Usnadnění

Stačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí

Kolik dodavatelů je ve vašem dosahu?
Zadejte obec, PSČ nebo vyberte region

Registrovaní dodavatelé,
které můžete oslovit napřímo

TÉMATA (informace a inspirace ze 420 témat)
Nic nenalezeno
firem, referencí
Firmy (33 900 osvědčených firem)

- , IČO:

Ověřte si u nás řemeslníka nebo firmu…
-

Výběr dodavatelů v kategorii "tvorba webových stránek" z naší databáze.

JRS-elektro - Jan Řehůřek

Elektroinstalace v plném rozsahu
— 16 referencí
Praha 9-Hrdlořezy
O dodavateli:
Elektroinstalace v plném rozsahu
Montáž a opravy zabezpečovacích a kamerových systémů, alarmy, silnoproudá a slaboproudá elektroinstalace, instalace a správa datových sítí, měření a regulace (MaR), opravy PC a notebooků, instalace SW/HW
Motto:

Flexibilita, osobní přístup, kvalitně odvedená práce tak, bychom se za ní nemuseli stydět

Vladislav Martínek

Tvorba a správa webu
— 5 referencí
Praha 13
O dodavateli:
Webové stránky - tvorba, provoz, údržba.
Ukázkové řešení zdarma. Tvorba webu od 150 Kč/stránku včetně SEO. Hosting od 35 Kč/měsíc. V ceně je email, pravidelné aktualizace obsahu a veškerá technická podpora.
Co vše umíme:
web
4 reference
Motto:

Konstrukční dokonalosti není dosaženo tehdy, když není co přidat, ale tehdy, když není co odebrat.

Bonda, s.r.o.

Tvorba webových stránek HTML5 a šablon
— 3 reference
Praha 3
O dodavateli:
Tvořím webové stránky s moderním vzhledem, podporou mobilních zařízeni a podporou SEO optimalizace.
Vašemu projektu zajistíme PPC kampaně pro stálý přísun klientů.
Zákazníkům nabízíme skvělí servis a odpovídající včasné zhotoveni díla.…
Motto:

Rád dělám webové stránky, vždy do toho dávám maximum zkušenosti. Připravte obsah a jdeme na věc!

Ing. Radim Veselý - webway

Tvorba webových stránek Praha
— 4 reference
Praha 6
O dodavateli:
Tvorba webových stránek pro živnostníky, malé a střední firmy. Součástí dodávky je vždy mobilní verze stránek. Lze dodat i vlastní grafický návrh. Webové stránky jsou dodávány včetně administračního rozhraní.
Co vše umíme:
web
4 reference
design
1 reference

MIRSA Bohemia s.r.o.

web / grafika / tisk / marketing @ Praha
— 1 reference
Praha
O dodavateli:
web / grafika / tisk / marketing @ Praha
Jsme česká společnost s více než dvacetiletou historií. Naším zaměřením jsou tiskové, reklamní, prezentační a grafické služby. Nabízíme:
- grafickou a DTP přípravu firemních tiskovin
- tisk firemních tiskovin
- návrh a tvorbu webových…
Co vše umíme:
Motto:

práce vás baví / přátelský přístup / férové ceny / kompletní služby / dlouholeté působení

Jak to funguje?

  1. Zadáte, co potřebujete
    Dostanete až 4 nabídky od řemeslníků.
  2. Vyberete nejlepší nabídku
    Podle profilu firmy, jejího hodnocení či referencí předchozích zákazníků.
  3. Ohodnotíte práci
    Firmám na vašem hodnocení záleží — bez něj by nedostávaly poptávky.
Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma
Jaké výhody získáte?
Šetříte čas a peníze
Nejlepší nabídky
Ověřené reference

Dozvědět se více

Inspirujte se nejlepšími recenzemi na téma Tvorba webových stránek

Související reference

V kategorii Tvorba webových stránek máme
přes 70 referencí = víme, jaká firma z vašeho okolí je dobrá.

nová

Tvorba E-shopu instalmarket.cz

Tvorba E-shopu instalmarket.cz
Tvorba E-shopu instalmarket.cz
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

tvorba webových stránek restaurace Chagalls

 tvorba webových stránek restaurace Chagalls
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Tvorba webových stránek Proveletrhy s.r.o.

Tvorba webových stránek Proveletrhy s.r.o.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Zhotovení webové firemní prezentace.

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Webové stránky

popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD ...

Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
Vytvoření internetových stránek pro firmu MPPD s.r.o.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Responzivní web + webhosting + e-mailové schránky.

Responzivní web + webhosting + e-mailové schránky.
popis zakázky
celkové hodnocení
nová

Webová vizitka

Webová vizitka
popis zakázky
celkové hodnocení

Na co byste neměli v poptávce zapomenout?

Informace jsou klíčové

Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat řadu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat kreativní řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.

Dobrá poptávka by měla umět stručně vystihnout vaše požadavky a ne zaplavit druhou stranu tunou nepotřebných dat a informací. Uvádějte jen skutečně relevantní fakta.

Kde jsme teď?

Hlavním účelem poptávky je i uvést dodavatele do obrazu. Je zapotřebí nastínit naše dosavadní aktivity, naši pozici na trhu a také uvést všechny důležité benefity produktu nebo služby, které se bude nový web týkat. .

Kam kráčíme?

Přesně a měřitelně si určit, kam se chceme pomocí nového nebo úpravami stávajícího webu /eshopu dostat. Cheme zpřehlednit navigaci? Zjednodušit košík? Přimět uživatele, aby prošel více článků nebo zvýšit povědomí o značce? Pro všechny výše uvedené faktory existují měřitelné výsledky, které bychom si měli umět hlídat.

Cíle je třeba volit realisticky, dosažitelně, měřitelně a specificky. Obecně formulované fráze typu “Chceme zvýšit konverzi webu” agentuře nepomohou, neboť neobsahují klíčovou část - a to o kolik procent by měla konverzi vzrůst.

Jaká je naše strategie?

Dalším zásadním bodem je popis celkové strategie, která má vést k cíli. Zde je třeba specifikovat, co přesně po dodaveteli požadujeme, určit si rozsah aktivit. V případě, že práci dělíme mezi několik specializovaných dodavatelů, musíme popsat, co je úkolem každé z nich, abychom zajistili synergii mezi všemi částmi tvorby webu.

Kdo je naším zákazníkem?

Popis cílové skupiny je dalším důležitým vodítkem pro dodavatele, který podle něj vypracuje své návrhy. Jaká je věková skupina, kterou se chystáte oslovit? Víte něco o jejich životním stylu a spotřebním chování? Máte nějaké relevantní výzkumy z minulosti? To vše byste měli zahrnout do specifikace potenciálních zákazníků.

Jaký je náš rozpočet?

Dobrý dodavatel sestaví rámec aktivit tak, aby přesně odpovídal vašim finančním možnostem. Můžete požadovat i více variant a návrhy doporučených aktivit. Ovšem pokud nedáte alespoň hrubý odhad peněz, jež se chystáte investovat, dodavatel bude pracovat “na slepo”, což bude stát cenný čas všechny strany.

Tak už víte jak na to.

A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.

Zadat poptávku
Nezávazně a zdarma

Potřebujete poradit?

info@nejremeslnici.cz
dnes od 9:00 do 17:30
Momentálně nejsme na telefonu.

Zkuste nám napsat e-mail, nebo zavolat později. Poptávky vyřizujeme i mimo běžnou pracovní dobu a o víkendech.

Kontakty provozovatele