Od začátku do konce zcela zdarma!
Abyste dostali nejlepší nabídky, stačí říct, co potřebujete.
Zadat poptávkuStačí povolit zaměření polohy a získáte výsledky z okolí
Výběr dodavatelů pro oblast "Karlovy Vary" v kategorii "reklama a marketing" z naší databáze.
I reklama může být zábavná
Není nic co by nešlo :-)
Intelixente AI zvýší váš open rate a click rate u odeslaných newsletterů.
Buďte vidět, buďte digitální s DotDigital
…Pro ilustraci přikládám technickou zprávu, pohledy a půdorys domu. V případě zájmu o stavbu mohu zaslat kompletní dokumentaci k vytvoření cenové nabídky.
Stavba proběhla bez problému. Případné změny v projektu navrhované stavební firmou se ukázali ku prospěchu věci. Pokud se vyskytly nějaké drobné závady, byly ihned odstraněny v průběhu stavby....
…V příloze sem dávám fotografii pece, styl, který by se nám líbil, a nákres místnosti, kde má být - je v ní prozatím zakreslen krb. Děkuji!.
Jednání s firmou Pikkr začalo dobře, nechali jsme si od nich vyvložkovat komín - i když už zde nás překvapila téměř dvojnásobná cena, než jakou nabízel místní kominík. Zástupce firmy, pan Cvačka...
…Výsledek je patrný na fotografiích.
Urcite doporucujeme dalsim zakaznikum. termin, cena odpovidaly predeslemu navrhu. jedine co nas mrzi je to, ze skrin neni tak hluboka a raminka s vecmi se trou - ne moc - o posuvne dvere, kdyz...
Tvorba poptávky je jednoduchá ale čím více informací uvedete tím konkrétnější nabídky dostanete. K tvorbě poptávky můžete přidat spoustu informací, které jsou užitečné pro to, aby oslovení dodavatelé mohli vypracovat vhodné řešení, který by přesně splnilo vaše požadavky. Čím lepší Vaše poptávka bude, tím lepší a konkrétnější nabídky dostanete.
Zkuste podrobně popsat co od dodavatele v rámci realizace vaší poptávky očekáváte. Čím lépe svoji poptávku popíšete tím kvalitnější nabídky dostanete.
Do kdy potřebujete mít poptávku hotovou? Toto je jedna z nejdůležitějších informací.
Jaká je Vaše představa o ceně? Jaký je Váš rozpočet? Když uvedete svoji představu o ceně za realizaci, dostanete relevantnější nabídky a ušetříte čas svůj i dodavatele. Pokud však cenu nedokážete odhadnout, je lepší ji nezmiňovat. Příliš nízká očekávaná cena může vést k tomu, že dostanete málo nabídek.
A kdyby ne, při zadávání poptávky uvidíte tyto rady stále vedle formuláře.