Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Montáž nábytku z Aska a zavěšení zrcadla z Ikey

Popis zadání

1. MONTÁŽ + ZAVĚŠENÍ POLIC - nábytek ArteM LINEA z Aska:
závěsná police 300x200x55cm (JEDNU ČÁST TÉTO POLICE POTŘEBUJI ROZŘÍZNOU A ODÝHOVAT DO BARVY BÁBYTKU), 2 police na stěnu 180x16x20cm, TV nástavec se soklovou deskou 180x27,5x55cm; soklová deska 120x27,5x53 cm (POTŘEBUJI ROZŘÍZNOUT A HRANY ODÝHOVAT DO BARVY), TV prvek se zásuvkami 120x27,5x55cm, závěsná skříňka 120x32x36cm a závěsná skříňka 60x144x36cm.


2. ZAVĚŠENÍ ZRCADLA NA OBLOŽKOVOU ZÁRUBEŇ (posuvné dveře; zrcadlo SONGE IKEA, váha 14,3kg, rozměry - š. 92cm, v. 131 cm, hloubka 4cm).

TERMÍN REALIZACE: 14. 6. 2011

Firma za cenu 1500-2000 slíbila odvoz nábytku z centrálního skladu Aska na Praze 10, montáž, úpravu a odýhování dvou kusů polic, zavěšení nábytku a zavěšení zrcadla (vše max. za 3-4 hodiny práce).

Očekávala jsem dobře odvedenou práci podle telefonické dohody, očekávala jsem, že řemeslníci přijdou na sjednaný den i čas, a zakázka bude vyřízena k oboustranné spokojenosti během jednoho dne. Očekávala jsem, že pánové budou mít na převoz nábytku z MFD desek, který byl složený ve dvaceti menších, ale těžkých krabicích, alespoň rudl (nakonec jsem si 12 krabic do bytu odtahala sama - jsem 11 měsíců po komplikovaném císařském řezu).

Předpokládala jsem, že mi nebudou řemeslníci chodit po bytě ve venkovní obuvi a uklidí po sobě, jak inzerují. Nestalo se. Obalový materiál včetně nepořádku po vyvrtaných dírách jsem si odnášela a uklízela sama. Při práci pan Kebrt používal mojí izolepu a nůžky, které zničil.

Firmu Houseman (alias CRESSWELL s.r.o., Praha 9 - Prosek) jsem si k realizaci vybrala z důvodu:
1. doporučení na portálu NejŘemeslníci.cz (přestože narozdíl od jiných firem měli pouze 2 reference, kladné),
2. rozsahu prací, které uváděli na webových stránkách, že je poskytují (působili podle svých webových stránek univerzálním a korektním dojmem, měli bezplatnou telefonní linku 800 499 408 pro objednávku i informace),
3. ceny - od třetí hodiny práce zdarma, sleva pro matky samoživitelky 25%, v ceně zahrnut i pomocný materiál (hmoždinky, skoby...).

Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Absolutní K A T A S T R O F A a N E S P O K O J E N O S T!!! Nedodělaná zakázka, poškozený nábytek i podlaha, nevrátili odvezené díly...

V období od 14. 6. do 11. 7. 2011 mne z této společnosti navštívili dva pánové, kteří se vydávají za jednatele i řemeslníky.

Do dnešního dne nevisí zrcadlo a nábytek je jen z části smontovaný. Navíc si tito dva pánové (Petr Pešek, tel. 602 708 517 a Jan Kebrt, tel. 773 622 991) odvezli k úpravě soklovou desku v ceně 1.787.- Kč a díly skříňky v hodnotě 20.941.- Kč, která je nyní de facto nesestavitelná. Pan Kebrt při své třetí "montážní" návštěvě poškodil a zavěsil skříň, která stála 4.280.- Kč a poškodil padající příklepovou vrtačkou novou, rok a půl starou, dřevěnou plovoucí podlahu. Cenu poškození nedovedu odhadnout. U dvou částečně smontovaných zavěšených skříní nelze šrouby zakrýt krytkami, protože je skoba oproti díře v nábytku posunutá.

Pánové nikdy nepřišli ve sjednaný čas a dokonce ani v domluvený den (výmluvy typu. "rozbil se mi telefon u zákaznice, to mi nebudete věřit" nebo "volal jsem jiné paní" nebo "nejde Vám zvonek a já stojím u domu" nebo "domlouvali jsem se ale na jiný den" apod., mi už po měsíci planých řečí a domluv nepřipadly ani originální...).

Z častých osobních telefonátů s klienty i bývalými zaměstanaci firmy během "montáže" bylo zřejmé, že tato společnost má problémy nejen s komunikací. Evidenci zakázek provádí na papírky a papíry formátu A4, čímž vznikají častá nedorozumění, protože si je občas mezi sebou zapomenou "předat" nebo zaktualizovat. Vyžadujte od nich zakázkový list a jakékoliv domluvy a změny si nechávejte potvrdit a mějte je v písemné formě.

Ve snaze o smír jsem se opakovaně pokoušela domluvit na dalších termínech realizací, ke kterým nikdy nedošlo, a žádala jsem je alespoň o navrácení odvezeného nábytku a dílů k truhlářské úpravě. Za uvedenou společnost se mnou už nikdo žádným způsobem nekomunikuje, neodpovídají na e-maily ani nezvedají telefony.

Absolutně neprofesionální jednání, které by si nedovolil ani začátečník-amatér. Každý, kdo uvidí jejich webovou stránku s usměvavými hochy, je uváděn už základními informacemi o jejich druhu podnikání a cenách v OMYL. Domluvený předmět jejich služeb ani ceny neplatí. Jsou to podvodnící par excellence.

Pokud mne firma nekontaktuje a nedomluví se mnou, podám předžalobní výzvu.

13. 7. 2011 mne pan Pešek esemeskou informoval, že se mne pokusil zastihnout doma (byla jsem se synem u lékaře). Napsal, že to k nám nemá daleko a materiál může znovu dovézt odpoledne. Když nedorazil, odpověděl mi na esemesku, že "cinkne ráno, pracujeme na opačném konci Prahy". Následující dva dny mi nikdo nebral telefon a ani neodpovídal na esemesky. Večer pak telefonoval, že prý odvezené díly nábytku předá v pondělí 18. 7. - k předání nedošlo. Opět jsem telefonovala - další termín předání si se mnou pan Pešek domluvil na úterý 19. 7. mezi 10-11 hodinou. Dorazil bez omluvy odpoledne a vyslechla jsem si další dlouhé story o problémech u truhláře, které skončilo slovy: "A to odýhování hrany stálo 800.- Kč, které mi asi nedáte, že?" Zaplatila bych, kdyby udělal, na čem jsme se dohodli (byly odýhovány pouze hrany přeřízlé soklové desky...), nechal mi přebrousit podlahu a objednal díly složeného nábytku, který byl poškrábaný... Chybějící části mi pan Pešek vrátil po prkýnkách, bez originální krabice, ale konečně ten nekonečný příběh s firmou Houseman skončil. Zbytek nábytku mi z lítosti a zadarmo složil manžel sousedky za 1,5 hodiny.


Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
+10
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 11.07.2011 uživatelem Uživatel_11197

Priblizny_navrh_realizace
Vysledek_realizace
Skrabance_uvnitr_skrinky
Odreniny_a_skrabance_uvnitr_skrinky
Nelze_nasadit_krytky
Poskozena_podlaha_na_nekolika_mistech
Komentář dodavatele
Naše nespokojená klientka zde uvádí pouze jednu část pravdy.
O té druhé se již samozřejmě zapomněla zmínit.
Takže vyjádření k této záležitosti jsme nuceni publikovat proto, že si nemůžeme jako firma dovolit aby někdo špinil naše dobré jméno.
Proto zde zrekapituluji celou událost od začátku.
1) Paní Michaela (příjmení ze slušnosti nebudu uvádět) asi zapomněla na fakt že nábytek sice koupila v ASKU ale je pouze na objednání u německé společnosti Arte-M a tedy se do České republiky normálně vůbec nedováží a tím pádem nelze na našem (velkoobchodním ani maloobchodním) trhu koupit ani objednat podle vzorníků nažehlovací hrany ke korpusům skříněk, což jsme na začátku, jak je patrné i ze zadání , které sama, uvádí nemohli tušit .
(sám jsem to paní Michaele vysvětloval a několikrát nabízel, že jí zdarma odvezu do velkoprodejny, kde mají asi dvacet velmi podobných hran a vybere si sama tu nejpodobnější. Paní Michaela souhlasila , ale druhý den cestu zrušila ).
Hrany z ABS k zafrézování na masivní části kompletu v barvě zebrano nebo wenge (nepamatuji se už přesně) se nám podařilo koupit a nechat zafrézovat.
Tak mi nějak uniká na čí straně je tedy problém ???
Je asi jen ten že, paní Michaela se trefila se svou objednávkou do termínu dovolených a tak nějaké posuny opravdu proběhly, to je pravda.
Za to se Vám paní Michaelo opravdu tímto velice omlouvám .

2) Dále pak se zde uvádí, že se můj kolega pan Kebrt nepřezul. Na to je jednoduchá odpověď . Pokaždé se přezouváme. Nikdy jsem pana Kebrta neviděl ,že by se u klienta nepřezul, naopak vždy to svým spolupracovníkům připomíná a zakládá si na tom.
Myslím ,že v tomto bodě došlo k nedorozumění proto, že pan Kebrt nosí na přezutí ze zdravotních důvodů značkovou obuv MERRELL, která vypadá jako venkovní ….

3) Také zde paní Michaela tvrdí, že jsme po sobě neuklidili kartony a nepořádek po 4 (průměr deset mm ) dírách .
To je sice pravda, ale jen protože jsme už byli vyhozeni dosti nevybíravým způsobem a neměli jsme proto možnost práci dodělat.
Za to se ale opravdu omlouvat nemusím .

4) Nůžky a izolepu osobně paní Michaele posílám jako pozornost podniku.
Tak to bychom také měli.
5) Rovněž zde paní Michaela píše o zrcadle které, jsme nepověsili .
Ono se to zrcadlo mělo pověsit přesně do místa kde je ve slabé příčce kapsa na posuvné dveře a nikdo neví jak kvalitně si stavební firma poradila a co na pletivo „natáhla“. Rovněž zrcadlo je trošku těžší než uvádíte váží totiž 15,6kg.
Pamatujete si paní Michaelo doufám, že Vám pan Kebrt doporučil uznávám nevzhledná lanka ukotvená nad kapsou dveří , kde je stěna pevná na klasické hmoždinky nebo lepší řešení a to dveře vyndat, použít šroubovici s podložkami a zajistit maticemi s „brzdou“ , protože jinak hrozí vylomení obyčejné hmoždinky z tenké vrstvy bůhví čeho.
Na zrcadlo rovněž nestihlo dojít, protože jste spolupráci ukončila.
Omlouvat se tedy také není třeba.

6) Uvádíte zde paní Michaelo, že pan Kebrt poškodil uprostřed pokoje příklepovou vrtačkou podlahu. Je velmi podivné, že by šel s vrtačkou do prostřed pokoje a tam jí nechal puštěnou, některé popisy jsou při zvýšené pozornosti k textu dost podivné.

7) Rovněž Váš postřeh paní Michaelo z obsahu telefonátů pana Kebrta je fascinující obzvlášť vydedukovaném bodě o problémech společnosti .
Rodiče mne učili že cizí rozhovory se neposlouchají a když už není vyhnutí a nějaké to slovo člověk zaslechne tak by mněl tedy ovšem slušně vychovaný člověk dělat, že nic neslyšel a už vůbec o tom nepsat na internetu a ještě k tomu publikovat svoje postřehy z cizího rozhovoru a scestné domněnky.
Každému tedy musí být jasné, že jste z nějakého útržku hovoru, který vám nepříslušel a nebyl vám určen něco usoudila a tímto nevybíravým způsobem špiníte pověst firmy.

8) Paní Michaela píše mimo jiné, že jsme jí uvedli v omyl a že jsme podvodníci par excellence.
Jistě ne vše se vždy povede, ale zde došlo spíše k uvedení v omyl nás, když počáteční informace pro řádné provedení práce nebyly správné. Zákaznice měla sama časové problémy .
Dopis paní Michaely vnímáme jako polopravdivou subjektivně upravenou verzi, proti níž je obtížné se bránit, neboť je veřejně přístupná a těžko si někdo bude věci ověřovat a případ zkoumat. Přestože nás uvádí zákaznice plnými jmény i se soukromými telefony, které jsme jí v dobré víře pro rychlejší možnost jednání dali, nečiníme totéž a její soukromí nechceme narušit.
Celá záležitost nás mrzí, a bohužel je pravdou, že na webových stránkách si může každý svůj příběh převyprávět , jak chce a obrana je malá. Negativní zpráva uškodí velmi a více, než pozitivní pomůže.
Navíc spokojení zákazníci nemají většinou potřebu nic psát.
Z a firmu Houseman Petr Pešek
Diskuze
čunici
Mě by byla podezřelá už ta nízká cena.
Dobrý den Pešku,

jsem ráda, že jste mi vše tak objektivně vysvětlil a ozřejmil. Zřejmě jste měl na své dovolené na jachtě lepší informace o stavu zakázky, než jsem měla já.

Nemá smysl vyvracet Vaše lži, ale jestli si zákazníci nechají líbit takovou práci a takové jednání, jako jste oba předvedli u nás, tak je to asi v pořádku, a moje hodnocení Vám jistě "dobrou" pověst nijak nepokazí.

Zkušenost je nepřenositelná, takže se každý může svobodně rozhodnout, jestli si vybere pro svoji zakázku právě Vás. Mimochodem - práci, kterou jste nedoděli ne z důvodu, že bych Vás vyhazovala z bytu, ale proto, že jste museli nutně odjíždět k dalším nasmlouvaným zakázkám, dokončil jeden šikovný truhlář, který má firmu 300-400 metrů od našeho domu. Jeden den přijel, vyměřil, odvezl a za týden přivezl ohraněné a odýhované. Žádný problém se sháněním materiálu neměl. Další týden přijel jeho kolega a zavěsil na lanka zrcadlo a domluvili jsme se i na tom, že nám kromě úložných prostorů nad zrcadlem vyrobí i nábytek na míru do předsíně.

Vás i Vašeho kolegu jsem několikrát zvala, abyste se na zakázku raději přijeli podívat, než ji začnete realizovat. Se sebevědomím sobě vlastním jste mne ubezpečil, že to není třeba...

Opravdu nebudu ztrácet čas zvěřejňováním esemesek od Vás nebo nahrávkou našich posledních rozhovorů. Ať si každý s Vámi projde svojí vlastní zkušeností. Možná, že Vás to bude motivovat k tomu, aby se již nic podobného nestalo.

S pozdravem Vaše bývalá nespokojená zákaznice.
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace