Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Dokončení základové desky RD a realizace hrubé stavby RD

Popis zadání

Smlouvou o dílo se pan Brinzík Tomáš a jeho společníci Braun František a Braun Radek zavázali dokončit základovou desku RD a následně dle druhé SOD realizovat kompletní hrubou stavbu RD. Ve zkratce pánové převzali hotovost 610.000,- Kč prostavěli cca 320.000,- Kč, do základové desky dodali o 3 třídy nižší kvalitu betonu než bylo uvedeno ve smlouvě a ještě menší množství než bylo potřeba (viz. foto 3, 4), zničili studnu a odpadní roury (viz. foto 5) a hrubá stavba byla ukončena v 1.NP ještě před uložením překladů, (viz. foto 6, 7, 8, 9), kdy dle smlouvy o dílo mělo být postaveno 1.NP, 2.NP a 3.NP obvodové a vnitřní nosné zdivo, překlady, stropy, schody, komín, jak je vidět na foto 10 (to jsme museli dodělat svépomocí za dvojnásobné finance).

Dodavatel (řemeslník)
Brinzík Tomáš (Znojmo)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Jedním slovem katastrofa - nikdy bych již nedala dopředu finance!!
Termín nedodržen, doposud nedokončené dílo, smlouva končila v červnu 2009. Díky těmto pánům jsme nuceni vzít 2 další půjčky, dle zjištění nejsme jediní v republice, kdo byli podvedeni. Pohledávka za touto firmou byla postoupena k vymáhání a je uvedena v registru dlužníků a registru pohledávek.

Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
+13
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 13.04.2010 uživatelem symtsa

sn_mek_122
sn_mek_005
sn_mek_019
sn_mek_066
sn_mek_004
sn_mek_019
sn_mek_071
sn_mek_173
Diskuze
prostě humus co se tady děje!!!
navas jsme taky ted podali trestni oznameni takze vas bude brzo kontaktovat policije
navas jsme taky podali trestni oznameni takze ocekavejte kazdym dnem policiji
To je nám líto.

Jen malá poznámka, upravili jsme nadpis, aby popisoval obsah zakázky.
dokončení základové desky RD a realizace hrubé stavby RD
Omlouvám se za chybu. Opraveno.
A vy pani haničaková užste se musela omluvit jak sem viděl na internetu tak už ty borce nechte bejt protože pro nas dělali zakásku a byloto vnaprostým pořadku spozdravem Michal
Proč se paní Haničáková musela omluvit je popsáno v článku zde: http://bit.ly/Brinzik Důvodem omluvy nebyla dobře odvedená práce dodavatele. Paní Haničáková má právo se vyjádřit ke kauze, ve které přišla o stovky tisíc Kč.
Tuto stavbu a ješte další 2 jsem prováděl pro p. Brinzíka , a bratry Brauny. Za tuto stavbu mi dodnes dluží cca 10.000, dílo bylo p. Brinzíkovi předáno ve stádiu rozpracovanosti a byly vyfakturovány pouze skutečně provedené práce. Za další 2 díla, které josu dokončeny mi p. Brinzík a bratři Brauni dluží dalších cca 250.000
více o p. Brinzíkovi zde http://st.zboril.sweb.cz/neplatici.htm
zbořile ty nejseš normalní tys to stavěl to jsou tvoje reference a Brinzík ti to zadal takže toje tvoje dílo ta zakladova deska ty nerovnosti spozdravem Michal
Palec dolů s odůvodněním: toco jse tam odvedlo bylo dobře postaveno
Pokud nejste objednatelem ani dodavatelem zakázky ani nezávislou kontrolou, Váš názor nemá žádnou váhu. Můžete říci, jakými fakty můžete Váš názor podepřít a v jakém vztahu jste s dodavatelem?
Tím si pane Brinzík moc nepomůžete, že si píšete lichotky jménem nějakého pana Michala.
Přečtěte si o sobě http://www.nejremeslnici.cz/blog/strasti-a-utrapy-se-stavbou-domu-s-oklikami-pres-soud/#more-726
Je to dodavatel sám a potřebuje si napravit reputaci :)
Michale, nejprve, možná než o mě řekneš že nejsem normální by ses měl naučít pořádně číst. P. Haničáková zde uvádím pouze to, že nebyla odvedena práce podle SOD kterou s Ní měl Brinzík a ne já. Já jsem měl SOD s Brinzíkem a že na stavbu nedodal materiál není můj problém. Já jsem odvedl dobrou práci a co se týče té desky, je to opět vina Brinzíka, že nebyl materiál a že nezajistil kvalitní podklad pod betonáž - viz můj stavební deník. Já jsem odvedl práci dle jejich pořadavků a dle dostupnosti materiálu. Jinak bych rád věděl a pokud možno viděl fotky, kde byli s Brinzíkem spokojeni
Přesně tak pane Zbořil, taky bych ráda viděla kladné reference na "mistra" Brinzíka, pokud je pan Michal s jejich prací spokojen, může to jistě doložit kvalitní fotodokumentací, včetně kompletní reference :)
Ještě doplním: Michale díky za dobré reference, na jednu stranu mi nadáváš že nejsem normální a na druhou stranu chválíš to, co tam bylo provedeno... Tak si ujasni, co vlastně chceš říci a pak pojď diskutovat o tom co bylo a nebylo. Ale nejprve řekni Brinzíkovi. ať uhradí ty faktury co mi dluží, jinak se řítí do dost velkého průseru, který neustojí a bude ho to stát daleko víc než mi dluží...
dobrý den,na ty dvě dila jsem viděl znaleckej posudek a stačil mě myslím si že smlouvu a ten posudek který má mu u soudu bude stačit a myslím si že vam nedluží 250 000,- ale slabě přes 70 000,-a nato se odvolal a udělal dobře kdybych měl takovej znaleckej posudek taky bych se odvolal a to jestli tu stavbu tady u autorky nechal u překladu a nebo jí postavil po věnec je těšké ted řešit když barák stojí a nemyslím si že jak tu furt píšete bratři braunoví ale o nich jsem nic nečetl ve smlouvě tak jsem jim poradil ad vas dají k soudu ti vam ani jednomu nic nedlužej nikde jsem onich ve smlouvách nečet tak zase někdy spozdravem michal
a myslím si že pan brinzík nerozbyl ani studnu a ani odpad nemyslím si že tam dojel svím BMV a přerazil trubku nevím teda com měl tenkrát za auto
Ale v době realizace zodpovídá dodavatel díla za veškeré dění okolo, tj. za staveniště, úklid stavbu, dovoz materiálu a v neposlední řadě za poškození či zničení majetku investora. Haničáková
Michale, nevím, co tady plácáte o BMW ( není to BMV ), rozbité studni a odpadu, to jsou jen detaily, navíc tuto skodu způsobil Brinzíkův subdodavatel - řidič nakladače převážejícího cihly. Co se týče znaleckého posudku,necháme to na posouzení soudu. Co se týče Braunů, prokazatelně v tom jeli od začátku, protože Brinzík by sám nic takového nevymyslel. Jestli mě dají k soudu toho se nebojím, mají na to právo, ale vím, ničeho nedosáhnou. Možná by jste Michale mohl říct Braunům a Brinzíkovi aby se taky vyjádřili a neposílali za sebe spojku, která navíc píše lámanou češtinou s gramatickými chybami - že by nějaký Ukrajinec???
To je výborný nápad: On asi pan Brinzík má strach, že nadělá ještě více chyb, tak raději nechá za sebe psát spojku pana Michala :)....v každém případě i administrátor Vás žádal pane Michale, abyste doložil jakými fakty můžete Váš názor podepřít a v jakém vztahu jste s dodavatelem?
A ještě jedna věc Michale. Když už znáte Brauny a Brinzíka tak dokonale a ještě dokonaleji znáte všechny jejich smlouvy, možná by jste mohl objasnit, jak to bylo s tím betonem nižší třídy než bylo ve smlouvě s p. Haničákovou a než bylo fakturováno. Fakturováno bylo podle SOD, ale dodáno jinak... Není to tak trochu podvod ze strany Brinzíka dodat beton C12/15 a účtovat C20/25!!!??? Nehazarduje Brinzík s životy rodiny Haničákových??? Co když ta deska praskne a celý dům díky tomu spadne a někoho to zavalí???
otom kdo co pokazil a co kdokomu dluží ad rozhodne soud tam ty dukazi budou a nevím co brauni ted dělají ale vím že brinzík dělá sám a vždi dělal sám a jestli ten beton je špatnej tak pani haničakova neměla pokračovat ve stavbě ale měla ho nechat odstranit
A kdo by to odstranění financoval, už tak došlo k tříměsíční časové prodlevě...a vždi se píše takhle vždy - to je fakt mazec
důkazy - hrady skloňujeme důkaz bez důkazu jako hrad bez hradu....nikdo není dokonalý a neomylný, ale tady to vypadá, že ten člověk nemá za sebou ještě ani základní školu!
Co slovo to perla :)
Vidim, že se Michalovi moc nechce obhajovat Brinzíkovy a Braunovy podvody, ale to se dalo cekat, nicméně když se vrátím k té desce, tak to, že nedodali konstrukční beton se zjistilo až už bylo postaveno skoro celé 1.NP a paní Haničáková byla bez peněz. Jen mi Michale řekněte, co udělal Brinzík s mými penězy co dostal od paní Růžičkové za mnou vyzděné dvě hrubé stavby a za peníze paní Haničákové???
Tak to vypadá, že Michalovi došly argumenty.... Nebo prohlédl a musel by nám dát za pravdu!?
Kdyby šlo o věcnou a obecně přínosnou diskusi, pak říkam ano, ale aby v tomto prostoru plkali pánové od lopaty (- už dle "češtiny ), na to je snad hospoda ...
Presto2009
Jenže za tímto plkáním stojí nekolika set tisícové podvody, několik lidí ma zkažený život, díky svým dluhů na úkor 3 socek co neumí vydělat poctivě mají rozvrácené rodiny a vztahy. Tohle teda do hospody nepatří, to patří jako hlavní zpráva to televizních novim. Bohužel žijeme v Česku a tady je, co se dá dělat, ta demokracie, a tu si každý představuje jinak, proto tyto problémy ostatních nikoho nezajímají. Soudy a policii, které jsou placeny z našich peněz už teprv ne, p. Haničáková by mohla vyprávět.
Přesně tak, jelikož naše instituce (kterým jdou měsíčně až 4.000,- mého platu) se odvrací k takovým případům a situacím zády, je bezpodmínečně nutné, abychom plkali o svých problémech zde!!! Snad to k něčemu bude a pomůžeme tak dalším potencionálním investorům, kteří by si chtěli najmout tuto firmu aniž by věděli, jak dopadnou.
Dovolil jsem si přidat odkaz na tuto stránku na své stránky http://st.zboril.sweb.cz/neplatici.htm
To je samozřejmost, díky....
parada mamuti do toho zednicinu uz dela kazdy,ale pozitivum pro me:opravime udelame a kasparum ČEST
Zdravim vas vsechny koukam e tu mate krasnou konverzaci a chybi vam hlavni ucastnik tohoto rozhovoru tak se ptejte budu vam odpovidat.Koukam pane zboril ze tady mate silne slova socky......toto bych zvazil a omluvil se pani hanicakova to uz udelala tak ad se nemusite strapnovat take.Tak muzete mi davat otasky.
otá"s"ky ....ocáskovi :)

včera jste měl být na jedné ze svých uváděných adres mohl jste dostávat otázky
od Občanského Juda
Děkuji, je dobré vědět, co by jste udělal Vy, pane Brinzíku. Čekáme tedy na ty Vaše omluvy. Ale teď vážně, co třeba místo nesmyslného tlachání plného gramatických chyb připustit svoji vinu a vyrovnat účty a uhradit nám pohledávky přiznané soudy!?
Děkuji, je dobré vědět, co by jste udělal Vy, pane Brinzíku. Čekáme tedy na ty Vaše omluvy. Ale teď vážně, co třeba místo nesmyslného tlachání plného gramatických chyb připustit svoji vinu a vyrovnat účty a uhradit nám pohledávky přiznané soudy!?
jo a kdepak
Tedy, čtu diskuzi a je to beznadějné! Sama mám po velmi špatně odvedené rekonstrukci a tak jako zde, můj dodavatel se dodnes chová arogantně a dál podvádí své zákazníky.. Přesně jak píší ostatní, raději již nic nestavět - na Moravě snad není jediná kvalitní firma!! Hlavně přeji investorům pevné nervy a věřím že pánové Brinzikove a jim podobní na své jednání DOPLATÍ. Díky stránkám jako jsou tyto už u nich snad nebude nikdo objednávat.. Objednatele jen žádám ať jako já a investor zde - to nevzdávají, soudí se a uplatňují své nároky, aby takové dodavatelské firmy pochopili, že jim jejich fušérství neprojde..
Díky za uznání a podporu, soudy jsou bohužel moc drahé a i v případě, že je člověk může zaplatit a vyhraje soud, tak bohužel stejně nic nezíská zpět. Ty "socky" totiž mají veškerý majetek již v exekuci, trvalý pobyt na obecním nebo městském úřadě, a pokud nabudou nový majetek, tak je psaný na jiné osoby. Tudíž soudy k ničemu, nejlepší je zveřejnit špatné reference na co nejvíce webových stránkách a snad už jim pšenka nepokvete.
Tak to je opravdu sila. Nevim, jak nekdo, kdo neumi ani psat, muze planovat stavbu rodinneho domu.
Preji hodne stesti u soudu jak pani Hanicakove, tak panu Zborilovi...


Lukas
Přečetl jsem si tuto Diskuzi ,prohlédl fotky a musím přiznat že kdybych takto jednal a stavěl já asi bych byl bez práce.Takto připravit základovou desku pod systém Heluz by bylo hodně špatný.A šidit materiál ve stavebnictví se nevyplatí,páč se to vždy projeví,někdy hned,někdy za pár let.A ze svých zkušeností vím že stavět a proplácet je nejlepší po částech.Já mám jistotu že za provedenou práci dostanu zaplaceno a majitel po kontrole provedené praci(KVALITNÍ)platí jen to, co má provedeno.Neříkám tímto že člověk při práci nic nezkazí,jsou i firmy co za odvedenou práci nezaplatí nebo to oddalují a oddalují.Jen lituji zákazníka co si to nechal postavit.zadal práci a má jen starosti.S pozdravem Slavík f.
Tak takhlen stavi stavebni firma Stanislav Zboril a jeste se divi zejsme mu nezaplatili a chceme aby domluvil na nake nahrade jo jo a tojste navidel dalsi stavbu co pronas delal otocene zamky zdiva a podobne
Souhlasím!!! Martin
s čím jako? :)
Omlouvám se. Držím palce!
Blbě jsem dal reagovat! Omlouvám se! Souhlasím s panem Františkem Slavíkem, taky bych byl bez práce.
p. Brinzík nebo p. Braun ( hrdinové radši vystupují pod nickem "uživatel 2051" ) se snazi tuto diskusi a své pochybení přenést trošku jiným směrem viz zde http://www.nejremeslnici.cz/reference/1212-realizace-zakladove-desky-katastrofa
Těžko říct, jestli se do svých polopravd, kterým věří snad jen oni sami, ještě více nezamotají
neni do ceho se zamotavat kdyby jste priznal svou spatne odvedenou praci na jinych stavbach a domluvil se na nakem reseni tak to bylo uzavrene ale ted uz to nechame na soudech protoze ya ynalecky posudek se zaplatili nemale penize a tady u pani hanicakove budeme chtit odebrat vzorky betonu a nebudeme vjerit co ve sterkovnach napsali do papiru a odted uz neodpovim na zadny dotas a nechame to na soudy naschledanou
"tady u pani hanicakove budeme chtit odebrat vzorky betonu a nebudeme vjerit co ve sterkovnach napsali do papiru" - tak toto je vtip letošního roku. To jste se vyznamenal pane Brinzíku, ale máte pravdu. Vy a Vaši společníci bratři Braunovi jste se jistě stali obětí podvodu nepoctivého výrobce betonové směsi a i přes to, že jste si objednali beton požadovaný PD, byl Vám dodám beton o 2 třídy nižší, ale vy jste to na dodacích listech neviděli, beton jste nechali uložit do desky a teď po téměř 2 letech jste na to přišli. Doporučuji žalovat výrobce betonu...
Celou kauzu uvidíte v sobotu 19.3.2011 na TV Nova v pořadu Občanské Judo
http://voyo.nova.cz/multimedia/obcanske-judo-19-3-2011.html
Doufám, že se budete dívat pane Brinzíku, prý Vaše verze stojí za shlédnutí. A když už jste si dal tu práci a jel do Novy, mohl jste vzít s sebou i znalecký posudek a ukázat ho na kameru.... Jo vy vlastně žádný nemáte...
http://udeska.soudni-exekutor.cz/chn/chpl/147/
Ono se to špatně podniká, když má člověk na sobě tolik exekucí jak Tomáš Brinzík, ale kdo chce kam... To má z toho, že neplatí své závazky, a bude hůř. Ono podnikat způsobem Tomáše Brinzíka umí každý, ale je třeba si nést potom ty následky
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace