Dohodnutý termín realizace 14.4.2014 nedodržel. Sepsání smlouvy omítl. Dílo více jak po čtyřech měsících odmítl dokončit. Celý tento čas byl proložen neustálými výmluvami.
Omluvy (výmluvy) pana Hrůzy:
„Bohužel to musím přesunout na příští týden. Rodinné důvody“
„Došlo o navýšení ceny o 15 000kč“
„Ve středu jsem měl nehodu na kole. Slabší otřes mozku. Pro odsavač se zastavímv příštím týdnu…Omlouvám se, ale teď potřebuju pár dní klid“
„Moc vás prosím o odklad montáže. Sype se na mě v poslední době moc problémů. Včera jsem odvezl přítelkyni do nemocnice. Momentálně nemám nikoho, kdo by my pohlídal mimčo. Budu vše řešit v tomto týdnu.“
„Dnes ráno zemřela moje přítelkyně. Věřím, že pochopíte moji situaci.“
„Chcíplo my auto za Rokycanama. Odtáhli my do dílny a dokážou to opravit až v
pondělí. Nevolejte my. Telefon sem ve vzteku rosekal.
Už opravdu nevim co se může ještě posr.... V uterý vam linku přivezu. Nemam
zájem to nijak zdržovat, mam vtom spoustu peněz a zatim jen nervy.“
„Dodavatel mi dodal nefunkční panty. Nemohu za to.“
„Nefunkční osvětlení mi takto prodal dodavatel. Nemohu za to.“
„Nepřijedu týden už od úterka ležím v nemocnici. Dovolená v Alpách pro mne skončila tragicky. Sem po první operaci a zatím my doktoři neřekli nic povzbudiviho. Necítím nohy. Jediné řešení je že vam to dodělá jiný truhlář a já se s váma vyrovnám jakmile my to zdraví umožní. Je my to vše velice líto.“
Je zcela běžné, že pan Hrůza telefony nebere, na sms a maily neodpovídá. V dohodnutý termín bez omluvy nepřijede. Dvakrát přijel bez jakéhokoli předchozího vyrozumění. Jen náhodou jsem byl zrovna doma a potkali jsme se před domem. Považuje to za samozřejmé.
Pana Hrůzu neseženete ani v místě údajného bydliště – adresa je vymyšlená. Adresu truhlárny nikde neudává. Zjistil jsem, že dílnu má ve stodole na adrese Plzeň, Božkovské náměstí 17/19. Na tuto adresu jsem se vypravil po jeho sms, že leží ochrnutý v nemocnici. Zastihl jsem ho na dvoře, jak natírá okna a běhá jako zajíc. Zjistil jsem také, že přítelkyně a matka jeho pětiměsíční dcery, kterou Pan Hrůza ve svých výmluvách pohřbil, se těší pevnému zdraví a nic se jí nestalo!
Dověděl jsem se, že toto jednání je pro pana Hrůzu běžným standardem.
Při posledním setkání s panem Hrůzou jsem se setkal s jeho neskutečnou arogancí. Opět mi také oznámil, že hrubé nedodělky, čítající jednostránkový seznam mi neopraví a sdělil ať si najdu někoho jiného.
Závěr:
Po více jak čtyřech měsících od sjednaného dokončení kuchyňské linky a potravinové skříně je dílo nedokončené s hrubými nedodělky a těžkými nedostatky v kvalitě práce. Ani plánek s přesnými rozměry pan Hrůza nerespektuje a zhotovení provede podle svých představ. Domlouvám jiného truhláře, který dílo dokončí. Dohodnutou cenu za dílo jsem bohužel v lítosti nad těžkým údělem pana Hrůzy zaplatil. Musím zaplatit i za dodělání a opravné práce novému truhláři.
Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
S tímto zákazníkem je problém se solidně domlouvat. Smlouvu sem sepsat neodmít, naopak mělo být zapsáno vše co před realizací i během ní povídal. Vše vždy obrátil s tvrzenim, že to tak neřekl. Měl sem sebou i pomocníka, který u některých domluv byl a divil se stejně jako já, když to pán poté změnil a převrátil. K navýšení ceny došlo po chybném nacenění výrobcem PD z umělého kamene. Přesto tato cena nebila vyplácena. Zdržení zakázky nepadá jen na moji hlavu, ale také na rychlost ( nebo spíše neuvěřitelnou pomalost zákazníkovo rozhodování). Bez ověření píše bludy. I já můžu napsat pozor na takové zákazníky. M. H.