Nechci žádné folie nebo něco podobného, jsou dobře zachovalé. Požaduji odstranění nátěrů, vyčištění příp. výměnu kování a místo dvou vnitřních desek skleněnou vitráž s jednoduchým motivem (celkem 4x), nátěr pouze jednoduchý ve stylu francouzského venkova, aby byla patrná struktura dřeva. Prácevčetně demontáže a opětovného usazení dvěří.Více...
Původní dohodnutá doba opravy dveří, měla být 3týdny. Po !!!5ti měsících!!! byla zakázka ukončena, jako nedodělaná s těžkými nedostatky, jak v kvalitě práce, tak v nedodělcích prací, které byly požadovány již v prvotním zadání. Po všech zpožděních a chybách mi údajně nafakturoval jen materiál,ovšem jelikož i přesto, že jsem chtěl fakturu rozepsanou, vycházela na rovných 8000, tak si pan Hrůza čísla evidentně prostě vycucal z prstu.
O komunikaci nemá cenu ani mluvit. Dovolat se panu Hrůzovi je téměř nadlidský úkol. Na SMS reaguje se spožděním 2dny až 1týden a odpovědi většinou nepřesahují 3slova. Za měsíc se mi podařilo jej kontaktovat většinou max. 3x. Na několik dohodnutých termínů bez jakékoli omluvy nedorazil a frekvence práce na částech v bytě byla v průměru 2-5h/měsíc.
Závady v realizaci jsou zjevné na první pohled. Dveře mají o několik ostínů jinou barvu nežli futra, o tom že se jedná obecně o jinou barvu, než byla dohodnuta ani nemluvím. Dveře jsou hrubé, flekaté, nedokonale zbavené barvy. Kování jsou zrezlá, většinou neočištěná, u některých částí dveří chybí šrouby, nezačištěný tmel, křivě usazané dveře do kuchyně. Vše je ukázáno na přiložených fotografiích.
Předpokládal jsem, že firma s kladnými recenzemi bude seriózní a práce kvalitní. Bohužel konkrétně v tomto případě, jsem se hrubě zmýlil. Zakázka trvala bez odůvodnění neskutečně dlouho, musel jsem kvůli ní zrušit několik dohodnutých termínů, kvůli pokládání podlah. malování, atd. Jediné malé plus, které můžu říci je, že dvoukřídlé dveře jsou v použitelném stavu a docela se povedly (to buhužel zdaleka neznamená, že jsou dokončené či bezchybné), jejich celkový dojem je hezký především díky krásným vitrážím od pana Legáta, jehož práce byla naprosto bezchybná a včas zhotovená.
Co bych příště udělal jinak? Kdybych věděl při zadávání zakázky, že bude trvat bezmála půl roku, tak bych ji vůbec nezadával a dveře bych si opravil sám. Už takhle jsem si 3/4 futer musel sám opálit od barvy, a nemohu rozhodně potvrdit, že by bylo dřevo ze kterého jsou dveře či futra zhotoveny nekvalitní, nebo nějakým způsobem nevratně poškozené, všech chyb, které nyní na dveřích jsou by se dokázal vyvarovat i úplný laik.
Na závěr, všem kteří zvažují spolupráci, bych doporučil se nejprve poptat známých, nebo zvážit svépomocnou opravu s pomocí návodů, kterých je dnes na internetu plno. Nervy a peníze, které mě práce pana Hrůzy stála a ještě stát bude, za to rozhodně nestojí. Již jen jako třešničku na dortu jsem bral aroganci s jakou pan Hrůza přišel s fakturou. Poté, co nedodržel termín o více než 4měsíce, požadoval zaplacení faktury do 1týdne! Po tom co jsem oponoval, že se jedná o dost nefér požadavek mi oznámil, že mi tedy vystaví klidně fakturu o měsíc odloženou, ale to již bude na dvojnásobnou částku.
výčet chyb -
-nedokonalé očištění od starých barev
-hrubě přebroušený povrch se škrábanci
-nedodané lišty a prahy
-nezhotovená dvířka pro kočku
-špinavá, neočištěná, rezatá nebo při opětovném nátěru umazaná kování
-rozdílné barvy, jak v rámci jedněch dveří, tak v rámci různých dveří v bytě
-extrémě dlouhá doba dodání, která mnohonásobně presahovala dohodnutou dobu
-špatné usazení pantů
-nezačištění tmelených plochVíce...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
S názory pana Pečenky nesouhlasim. Práce byla domluvena na opálení a nátěr dveří, ne na práce restaurátorské. Barvu si zákazník vybíral sám v Hornbachu kam sem ho odvezl ( platil sem jí já). Veškeré mat. sem platil ze svého, nevzal sem ani korunu zálohy. Fakturu sem vypsal na položky, které sem nemusel cucat z prstu - naopak sem je ještě ponížil. Upozornil sem zákazníka na barvu a povrch který vytvoří (doporučoval sem je ještě přelakovat). Různý odstín mezi futry a křídlem je daný opakováním nátěru. Barva na křídlech nereagovala na louhování. Dveře sem tedy opaloval a poté brousil, a přesto na obrošeném dřevě zustaly fleky ( nějaký základ, který je hluboko ve dřevě). Co se týká arogance - po vypsání faktury my zákazní povyprávěl o svích několika známích právnících. Splatnost faktury za mat. je podle mého v pořadku ( zákazníkovi se to nelíbilo, přesto ji vlastnoručně podepsal), cenu za práci sem nefakturoval jako kompenzaci za mé časové prodlení. M. Hrůza