Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Podhled s osvětlením, rozvod elektriky a internetu

Popis zadání

Požadovali jsme výrobu sádrokartonového podledu s LED osvětlením.
Další prací měl být rozvod internetu v bytě + rozvody elektřiny.

Dodavatel (řemeslník)
Jonák Jaroslav (Praha)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
S nedostatky
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

S realizací a hlavně s jednáním a přístupem pana Jonáka jsme nebyli spokojeni. Pan Jonák je velmi pomalý, vše mu hrozně dlouho trvá (na rozdíl od jeho spolupracovníka, který je naopak se vším raz-dva hotov, takže polovinu času tráví kouřením, ale spoustu věcí pak musí předělávat znovu, protože jsou špatně).

Podtrženo a sečteno - práce nekvalitní, spousta věcí se musela předělávat. Podhled dobrušovali a začišťovali až malíři, protože nebyl dodělaný. Internet rozvedený tak, že ŽÁDNÁ ze zásuvek nefungovala!!! Vše jsme museli znovu předělávat. Jediné, co udělali dobře byl rozvod elektriky - i když i tam není vše tak, jak jsme požadovali - např. pořadí zásuvek.

Vrcholem všeho je fakt, že si pan Jonák nechal zaplatit a pak už se neozval, aby práci dokončil. Nebral telefony, nechal se zapírat manželkou, která nám oznámila, že má virózu. Zřejmě ji má dodnes, neboť uplynul již měsíc od chvíle, kdy měl práci dokončit a neučinil tak. Toto jednání považuji nejen za neprofesionální, ale téměř za podvodné!

Firmu pana Jonáka rozhodně NEDOPORUČUJI !!!

Cena
neuvedena
Kategorie
Související témata:
hlasy
0
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 25.08.2013 uživatelem Uživatel_61180

Komentář dodavatele
Reference zákazníka mě samozřejmě nepotěšila, ba rozpálila mě doběla a dodávám k zakázce svůj komentář.

Tento zákazník byl od začátku nesmírně obtížný - vše měřil doslova na milimetr. Například když při pobíhání s metrem objevil flíček-doslova flíček!! nad zásuvkou (měla před ní stejně stát sedačka), tak nás obvinil, že jsme to udělali my a požadoval vymalovat celou místnost, protože mu byla učiněna škoda!

Neustále měnil dispozice a rozšiřoval požadavky. Pracovali jsme u něj s kolegou vždy odpoledne a následně samozřejmě i dlouho do noci, protože u všeho chtěl být a jindy se mu to časově nehodilo. První zálohu na materiál zaplatil , ale další platba byla až po upomínání.

Nakonec rozšířil požadavky o položení 41 m2 plovoucí podlahy a v ten den naštěstí pro nás i zaplatil za část práce, která byla hotova. Když jsme chtěli doplatit i za nově dodaný materiál, tak u sebe neměl dostatek hotovosti a opět, jako již několikrát předtím řekl "srovnáme to až se položí podlaha". Zbytek práce - poměrně malý - nebyl dodělán vzhledem k neustálým změnám z jeho strany. Tento zbytek práce ale nebyl ani zaplacen, takže zákazníkovi finanční škoda nevznikla!!!!

Druhý den po zadání položení podlahy jsem jel s manželkou zákazníka po 18 hodině (opět jsem se časově přizpůsobil zákazníkovi) pro podlahu, následně podlahu vynosil až do bytu zákazníka a v ten okamžik mi bylo oznámeno, že vše přijdou udělat jiní řemeslníci. Nezaplatil mi za cestu, kdy se jelo pro podlahu a doposud ani nezaplatil 1.600,- za materiál.

Je pravda, že jsem se ani nesnažil zákazníka upomínat o oněch 1.600,- za materiál. Považoval jsem to za předem ztracené, přestože jsem měl na všechno paragony a mohl tak i dokázat, že k nakoupení materiálu opravdu došlo. Navíc měl materiál samozřejmě i fyzicky nanosený a složený v bytě.

Manželka si ale na žádný telefonát zákazníka nevzpomíná, při kterém by mě zapírala. Navíc byla celá zakázka v tu dobu ze strany zákazníka již ukončena jak zmiňuji výše - bylo mi řečeno, že už má jiné řemeslníky. Je pravda, že v té době po skončení zakázky u tohoto zákazníka brala několik hovorů za mě, protože jsem měl nikoliv virózu, ale několikadenní střevní problémy. Pokud se zákazník nepředstavil, tak nemohla vědět, že jde o něj a podala mu jako každému jinému zákazníkovi v té době informaci, že jsem nemocen.

K stížnosti zákazníka, že jsem pomalý a kolega hned se vším hotov a pak stále kouří:
Velkou část doby realizace jsem se zabýval elektrikou, předělával jsem neustále pořadí zásuvek, protože každý den to bylo jinak. Možná si zákazník nezapamatoval správně, jaká byla poslední verze jeho požadavků ohledně pořadí zapojení zásuvek......
Protože elektřina je "dobrý pomocník ale špatný pán", je při této práci třeba pečlivost a preciznost, nikoliv rychlost. A navíc jak jsem již psal, zákazník to stále měnil, měnil.. a já jsem přepojoval a přepojoval.....
A to ani nemluvím o tom, že chtěl druh zásuvek, které nejsou běžně v každém hobby marketu, takže jsem pro ně jel až do Platformy v Praze 9. Za tuto cestu navíc také nebylo nic zaplaceno.

Dále jsem zákazníkovi vysvětloval, proč nejde zapojení datových zásuvek tak jak to on chce, kreslil schéma, vysvětloval a vysvětloval... a zapojil tak jak jsme se nakonec DOHODLI, že to je funkční a on s tím souhlasil.
Zapojil jsem to zcela určitě správně - původním povoláním jsem totiž montér sítí u O2, denně jsem lidem zaváděl a zapojoval v domácnostech internet, DENNĚ !!!! a to nejméně 15 let. Takže že bych zapojil špatně datové zásuvky je téměř nemožné.

Kolega v té době, kdy jsem se zabýval elektrikou nemohl pokračovat se sádrokartonářskými pracemi, protože na to bylo potřeba "4 ruce".

K stížnosti zákazníka, že malíři museli dobrušovat a začišťovat sádrokartony:
K tomu mám jedinou poznámku - stačí si přečíst moje reference z ověřených zakázek na tomto portále.

P.S. A ten flíček nad zásuvkou tam již byl, jen si ho zákazník všiml, až když byla nějakou dobu odsunutá sedačka :-) :-).

Jonák Jaroslav








Diskuze
Vážený pane Jonáku,

nechci si s vámi "vyřizovat účty" přes tyto stránky. Bohužel jsem to nemohla udělat s vámi osobně, když jste neustále nebral telefony.
Chci dodat jen jednu jedinou věc: celá vaše reakce na moji referenci je lež. Snažíte se očernit nás, abyste obhájil sám sebe a to je ubohé.
Teď už jen velmi lituji, že jsem vás kdy se se zakázkou oslovila. Je to pro mě ponaučením do budoucna.
Burešová
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace