Reference
Detaily a cena
Dodavatel
Zadání poptávky zákazníkem:
Potřebuji provést výměnu kotle Junkers Eurostar ZWE 24-3 MFK (do provozu uveden asi 1999) za nový (výběr značky a typu nového kotle po domluvě). Kotel je umístěn v bytě (v komoře-kotelně - půdorys 120 x 80cm). Odvod spalin je z kotle veden přes vedlejší místnost (WC - půdorys 140 x 80 cm) do komínového tělesa situovaného nad WC. Vodorovná částroury pro odvod spalin je dlouhá 2 metry. Vlastní komín je dlouhý (vysoký) max. asi 5 metrů. V prostoru WC bude nutné v rámci zakázky realizovat odvod kondenzátu - tedy související instalatérské či zednické práce.
Foto 01-07: situace v kotelně
Foto 08-09: situace na WC
Foto 01-07: situace v kotelně
Foto 08-09: situace na WC
Hodnocení práce zákazníkem:
S “první” částí realizace zakázky, tou důležitější, tedy s výměnou kotle a jeho uvedením do provozu, jsem byl spokojen. Vše proběhlo podle domluvy. Úvodní i následná komunikace neměla vadu, pan Šikula ochotně zodpověděl všechny mé otázky. Potvrdilo se tak to, co o jeho firmě referují obvykle zákazníci na tomto webu. Slušnost, vstřícnost, ochota, komunikativnost.
Počáteční technické problémy v podobě nefunkčníhouzávěru vody v bytě pánové vyřešili tak, aby nic nebránilo realizaci zakázky. Příslušný kohout vyměnili. I to beru jako další plus do celkového výborného hodnocení.
Průběh domlouvání i realizace zakázky byl hladký - tak abych jako zákazník nemusel “nic řešit”. Pan Šikula se po třech dnech od prvního telefonátu přijel podívat na místo realizace. Domluvili jsme podrobnosti. V dalších dnech mi telefonicky zodpověděl doplňující otázky týkající se zakázky, také formy úhrady a rovněž vyřízení dotace, která je důležitou součástí celé zakázky, jelikož by měla ušetřit nemalou částku. Mailem jsem obdržel smlouvu a následně uhradil zálohu ve výši asi 80 procent celkové částky. Nato jsme si potvrdili již dříve domluvený termín realizace zakázky. K mému potěšení byl velmi brzký. Ten tedy nakonec nemohl být dodržen z technických důvodů (výměna kohoutu uzávěru vody - viz zmínka výše). Domluvili jsme tedy nový termín o 10 dní později.
To už vše klaplo. Během několika hodin pánové provedli demontáž starého a instalaci nového kotle Immergass včetně odkouření v délce asi 8 metrů. Dostal jsem instrukce pro jeho obsluhu, která je velmi intuitivní a pro laika srozumitelná a v hotovosti doplatil zbývající část ceny stanovené ve smlouvě.
Dále jsme domluvili termín revize kotle a nakonec i průběh toho, jak se bude vyřizovat žádost o dotaci, kterou pan Šikula podává za zákazníka jako bonus k nabízeným službám.
Proces podání žádosti a jejího vyřízení je zdlouhavý a do finále se dostane údajně na podzim příštího roku. To, zda budu i s touto druhou částí realizace zakázky spokojen, a získám zpět příslušný obnos z dotačního programu, se tedy teprve ukáže. Vzhledem k letitým zkušenostem pana Šikuly s vyřizováním dotací předpokládám, že i toto proběhne úspěšně.
Zakázka byla realizována za cenu cca 60 tisíc Kč, čímž byly s mírnou rezervou splněny smluvní podmínky.Více...
Počáteční technické problémy v podobě nefunkčníhouzávěru vody v bytě pánové vyřešili tak, aby nic nebránilo realizaci zakázky. Příslušný kohout vyměnili. I to beru jako další plus do celkového výborného hodnocení.
Průběh domlouvání i realizace zakázky byl hladký - tak abych jako zákazník nemusel “nic řešit”. Pan Šikula se po třech dnech od prvního telefonátu přijel podívat na místo realizace. Domluvili jsme podrobnosti. V dalších dnech mi telefonicky zodpověděl doplňující otázky týkající se zakázky, také formy úhrady a rovněž vyřízení dotace, která je důležitou součástí celé zakázky, jelikož by měla ušetřit nemalou částku. Mailem jsem obdržel smlouvu a následně uhradil zálohu ve výši asi 80 procent celkové částky. Nato jsme si potvrdili již dříve domluvený termín realizace zakázky. K mému potěšení byl velmi brzký. Ten tedy nakonec nemohl být dodržen z technických důvodů (výměna kohoutu uzávěru vody - viz zmínka výše). Domluvili jsme tedy nový termín o 10 dní později.
To už vše klaplo. Během několika hodin pánové provedli demontáž starého a instalaci nového kotle Immergass včetně odkouření v délce asi 8 metrů. Dostal jsem instrukce pro jeho obsluhu, která je velmi intuitivní a pro laika srozumitelná a v hotovosti doplatil zbývající část ceny stanovené ve smlouvě.
Dále jsme domluvili termín revize kotle a nakonec i průběh toho, jak se bude vyřizovat žádost o dotaci, kterou pan Šikula podává za zákazníka jako bonus k nabízeným službám.
Proces podání žádosti a jejího vyřízení je zdlouhavý a do finále se dostane údajně na podzim příštího roku. To, zda budu i s touto druhou částí realizace zakázky spokojen, a získám zpět příslušný obnos z dotačního programu, se tedy teprve ukáže. Vzhledem k letitým zkušenostem pana Šikuly s vyřizováním dotací předpokládám, že i toto proběhne úspěšně.
Zakázka byla realizována za cenu cca 60 tisíc Kč, čímž byly s mírnou rezervou splněny smluvní podmínky.Více...
Ověřené hodnocení
ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.