Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Záruční oprava telefonu

Popis zadání

Koupil jsem nový telefon Samsung g810. Po pár dnech používání přestal fungovat blesk, a zároveň telefon přestal nabíjet. Sice signalizoval nabíjení, ale fyzicky nenabíjel. Zažádal jsem tedy o záruční opravu.

Na předávacím protokolu bylo uvedeno: nenabíjí, nefunguje blesk

Dodavatel (řemeslník)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Po 30 dnech, což je časový limit ze zákona, jsem se šel optat na osud mého telefonu a byl jsem upozorněn, že zároveň s předávacím protokolem jsem podepsal i malou větičkou připsanou poznámku, že v případě nedostatku náhradních dílů se termín opravy prodlužuje o 30 dní. MOJE CHYBA. Po uplynutí i této lhůty a žádné reakce ze strany servisu jsem se šel opět informovat na prodejnu. Telefon stále nebyl opraven, zažádal jsem tedy o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. To mi nebylo umožněno s odůvodněním, že na prodejně není kompetentní prodejce. Následující den, již 65-tý od zadání opravy, byl telefon na prodejne připraven k převzetí. Trval jsem na odstoupení od smlouvy na které jsem měl právo podle zákona , to mi ale neumožnili, tentokrát s odůvodněním že prodlení způsobil dopravce a ne oni. Tato anabáze mne stála již tolik nervů, že jsem nakonec telefon převzal. Ihned před prodejnou jsem si ovšem všiml, že technik provádějící opravu, mi zanechal otisk prstu přes celou optiku fotoaparátu. Návrat do prodejny, re-reklamace, půlhodina čekání, odchod. Pokud někdo uplatňoval reklamaci v prodejně se spotřební elektronikou, dokáže si představit o čem mluvím.
A co je na celé anabázi to nejlepší? po celonočním nabíjení jsem zjistil že telefon stále nenabíjí, na což mi v prodejně řekli, že mohu jedině zažádat o další opravu, protože telefon očividně nabíjí, to že v konečném důsledku baterie zůstane vybita, je jiný problém ;o)

Jakýkoli kontaktakt s uvedenou prodejnou / servisem rozhodně nemohu doporučit. Arogantní nepříjemná obsluha, ktera využívá neznalosti zákona zákazníků.

A co bych příště udělal jinak? Krom toho, že s touto prodejnou již nikdy nechci mít nic společného (telefon jsem dal do placené opravy do jiného servisu a stálo mne to 300Kč), rozhodne všem doporučuji před reklamací nastudovat pár vět Občanského zákoníku § 616 Shoda s kupní smlouvou a Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele § 19. Je to pár vět které by mě ušetřili spoustu nervů, času a peněz

Cena
neuvedena
Kategorie
hlasy
+3
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 24.02.2010 uživatelem Yourhandyman

Diskuze
S tímto článkem nemůžu nic jiného než souhlasit podobný problém ovšem úplně stejné jednání od strany mobilky.cz nikdy nic od nich nekupovat, protože těch pár korun co ušetříte určitě nestojí za problémy vzniklé eventuální reklamací.
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace