Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Rekonstrukce bytu

Popis zadání

Rekonstrukce koupelny, WC, nový rozvod elektřiny v kuchyni, její vyštukování a výmalba, výmalba chodby.
Koupelna a WC: odstranění původních obkladů a dlažby včetně sanity, nové rozvody vody a přemístění světel a zásuvek. Položení nové dlažby a obkladů, instalace sanity, světel a zásuvek. Výmalba.
Kuchyně: odstranění původní kuchyňské linky vč. spotřebičů, štuk, výmalba a příprava rozvodů na instalaci nové kuchyně, kterou mi dělala jiná firma.
Požadavky: provést dílo přesně dle grafických návrhů firmy Bint Praha , s.r.o. - kuchyně a firmy SIKO Koupelny, a.s. – koupelna a WC, dále požadavek, aby horní hrana toaletní mísy byla od podlahy ve výši 43 cm.
Mým cílem bylo zhodnocení a zkvalitnění rekonstruované části bytu (zbytek bytu jsem již měla hotový).

Dodavatel (řemeslník)
REKOMAL servis s.r.o. (Praha 8 - Karlín)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

Očekávala jsem profesionalitu, dodržení mých pokynů a funkční komunikaci během rekonstrukce vzhledem k výši částky, kterou jsem za rekonstrukci firmě REKOMAL servis s.r.o. zaplatila. První zálohu 57.000 Kč jsem na základě SOD firmě uhradila ještě před započetím prací, další 2 faktury jsem uhradila okamžitě po obdržení.

S realizací rekonstrukce jsem celkově nespokojená, nejen že v několika případech nebyly dodrženy moje požadavky zakotvené v SOD (toaletní mísa byla usazena ve výši 36 cm, příprava elektrických rozvodů v kuchyni pro instalaci linky a spotřebičů neodpovídala normám a grafickým návrhům kuchyňské firmy Bint Praha s.r.o.), ale některé práce byly provedeny velmi nekvalitně (štuk volné stěny v kuchyni je varhánkovitý namísto rovný, výmalba se musela opravovat stejně jako spárování obkladů a tmelení). Dále firma REKOMAL servis s.r.o. usadila vaničku sprchového koutu v rozporu s montážním návodem, což způsobilo špatné dovírání dveří sprchového koutu a riziko zatékání vody pod vaničku (viz Servisní protokol technika SIKO koupelny Praha).

Rovněž komunikaci s dodavatelem jsem si představovala lepší a naprosto jsem postrádala vzájemnou informovanost jednotlivých pracovníků dodavatele mezi sebou, toto jsem většinou musela zařizovat na své náklady já.

Co je však zásadní chybou v provedené rekonstrukci - odpad WC byl proveden naprosto proti normám a instalatérským předpisům, odpad DN110 byl napojen na litinovou odbočku DN70 (viz přiložený posudek odborné firmy). To zapříčinilo, že půl roku po ukončení rekonstrukce, za kterou jsem zaplatila téměř 150.000 Kč (bez zařízení jako je vybavení koupelny a WC, obklady, dlažba atd.), se mi začala po spláchnutí vracet voda a fekálie zpět mísou do bytu. Pochopitelně jsem si nechala vypracovat posudek odbornou firmou, která je registrovaná v Cechu Instalatérů a na jeho základě jsem 22. ledna 2013 uplatnila písemnou reklamaci odpadu WC a osazení vaničky sprchového koutu.

Po mnohých peripetiích a cca 3 týdnech mi jednatel firmy REKOMAL servis s.r.o., pan Miroslav Kerbl, uznal reklamaci mailem, ale odmítl mi vyhotovit harmonogram s uvedením způsobu opravných prací. Ač věděl, že platím stavební dozor, nedodržel ani zahájení opravy s odůvodněním, že se mu zhroutil instalatér a oprava se tak zdržela o další den. Podotýkám, že jsem nemohla celou dobu používat toaletu a tím pádem ani byt. V dalších 2 dnech firma odstranila nesprávný odpad v šachtě domu a ve WC odpojila mísu a odstranila část obkladů. Vzhledem k tomu, že si netroufli na úpravu litinové stoupačky v šachtě domu (můj původní návrh na připojení mísy na původní odpad zamítli z finančních důvodů), souhlasili s pomocí odborníka a sami jen provedli dokončení v bytě (přizdění otvoru odpadu, nalepení 4 nových obkladaček, které jsem naštěstí měla v zásobě a zavěšení mísy).

Jednatel firmy pan Miroslav Kerbl mi při předání opravy 28.2.2013 odmítl jakoukoliv kompenzaci za: stavební dozor, posudky, způsobenou škodu a újmu, kdy jsem si musela zařídit náhradní bydlení, čas a náklady za telefonické hovory, úklid bytu vč. energií, 4 zmíněné obkladačky a cenu, kterou budu muset zaplatit za opravu špatně usazené vaničky sprchového koutu. Odešel z mého bytu s tím, že mi nic nedá a je mu úplně jedno, jestli na něho budu dávat špatné reference nebo ho dám k soudu.

Pokud bych ještě někdy v budoucnu řešila úpravy, stavební práce apod., v každém případě bych si zajistila nezávislý stavební dozor už od počátku, porovnala si také smlouvy o dílo od různých firem a především bych se snažila sehnat reference na firmu, která mi bude práce provádět.
Už nikdy firmu REKOMAL servis s.r.o.

Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
+7
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 28.02.2013 uživatelem Uživatel_47410

posudek_odpad_WC
Reklamace_priloha_c._5
Reklamace_priloha_c._6
odpad_wc_REKOMAL
dokonce_husi_krk
sklon_odpadu
Diskuze
Palec dolů s odůvodněním: Nemluví celou pravdu
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace