Věstavěné skříně v panelovém bytě
Pracovní proces mi připadal chaotický. Cca po půl roce od ukončení zakázky posuvné dveře od skříní nedoléhají, drhnou.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Vážený Zákazníku, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Jednou z informací při předání díla bylo upozornění na materiál, který se může v čase chovat různě. Vzhledem k tomu, že předání díla a následný původní komentář byl v pořádku a pozitivní usuzuji, že po zatížení skříní a následné manipulaci došlo k tomu, že materiál prošel určitou změnou na kterou jsem Vás upozornili (zmínka viz. výše). V takovém případě je na místě kontaktovat výrobce (nás) pro záruční servis. Servis bude spočívat v tom, že Vám dveře seřídíme tak, aby nedocházelo k drhnutí a případnému nedolehnutí dveří k dorazům. Rádi u Vás tento servis provedeme (samozřejmě bezplatně). Předpokládám, že kontakt na nás stále máte, avšak v případě že ne, zde je mailová adresa a telefonní číslo: 773 603 489, info@erzodesign.cz. Těšíme se, že brzy dojde k odstranění této záležitosti a Vy budete opět spokojeni! Děkujeme a přejme příjemný zbytek dne. Tým Erzo design.