Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Interiéry RD

Popis zadání

Realizace kuchyňské linky, vnitřních dveří, schodiště a dalšího drobného nábytku.

Dodavatel (řemeslník)
NOVÝ INTERIER TRADE s.r.o. (Ostrava - Polanka nad Odrou)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

My jsme přes Nový Interiér Trade s.r.o. realizovali téměř celý interiér: kuchyň, koupelnový nábytek, schody, dveře, obývací pokoj... Zkušenosti jsou katastrofální! Pan Nový vše naslibuje a zpočátku působí dojmem "vše je možné, vše zařídíme"... Když však dojde k realizaci a potížím, už nám ani nezvedne telefon.
Například realizace kuchyně trvala tři měsíce namísto slibovaných dvou dnů, a to například pro špatné rozměry pracovní desky, polepy korpusu špatným dezénem (místo ořechu dali bílé), špatnou velikost zástavby skříní do sádrokartonu. Dále v zástavbě vytvořili otvor na mikrovlnou troubu, kterou jsme nechtěli a neměli v plánu do zástavby zabudovat nebo dovezli špatnou velikost digestoře. Nekvalitně provedli detail ukončení a utěsnění pracovní desky a v podstatě celou skleněnou zástěnu za kuchyňskou linkou, díky čemuž jsme museli linku nechat opravovat na vlastní náklady.
Polovina schodnic se musela demontovat a nově osazovat (přilepeno pěnou po expiraci), některé dveře Solodoor nejdou zavírat.
V současné době jsme se mimosoudně díky právní pomoci dohodli na finanční kompenzaci za to, že jsme si museli dodělat část kuchyňské linky na vlastní náklady a připravujeme v právním zastoupení reklamaci dveří.
Musím znovu podotknout, že pan T. Nový nám slíbil, že realizace kuchyně proběhne během dvou pracovních dnů! Když však přijeli kuchyň namontovat, zjistili jsme, že spousta věcí není zhotovena správně (rozměry, dezén...atd. - vizte výše), takže si téměř celou kuchyň odvezli zpět! A výsledná realizace tak nakonec trvala tři měsíce. Asi ani nemusím psát, kolikrát jsme si kvůli tomu museli brát dovolenou. I jedny křivé interiérové dveře si odvezli ještě před montáží...
Bez právní pomoci bohužel v jednání s panem Novým nebylo možno dosáhnout nápravy. Nechával se zapírat, nezvedal telefon. Pokud jsme se přece jen dovolali, dostalo se nám "uchlácholení" a pak se opět týdny neozýval, nereagoval a nic se nedělo.
Stavěli jsme dům a zkušenosti s firmami máme různé, bohužel Nový Interier Trade s.r.o. v nás zanechal jen ty nejhorší dojmy. Na závěr pouze dodám, že hodnota naší zakázky dosahovala téměř půl milionu korun, a přesto jsme obdrželi nekvalitně provedenou práci a ani po roce a půl nejsou všechny problémy dořešeny...

Aktualizace 9.2. 2013 Nezbývá než dodat, že pan Nový opět již několik měsíců neřeší naši další reklamaci dveří... Jediné co za tuto dobu udělal bylo, že po telefonu slíbil provést opravu, pokud smažeme negativní hodnocení jeho firmy.

Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
+5
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 01.11.2012 uživatelem Uživatel_40906

Diskuze
Dobrý den
nezbývá mi než se připojit se svou negativní zkušeností s panem Novým.Mám od něj kuchyňskou linku na míru, vše proběhlo hladce a k naší spokojenosti.Problém nastal při reklamaci židlí,které byly součástí smlouvy. Na základě jedné fotografie byla reklamace zamítnuta. Po roce užívání mám rozpárané 4židle z celkem 6kusůMá zkušenost s neřešením problému je zcela stejná.Pokud pan Nový zvedne telefon, odsouvá problém na neurčito a nechce nic řešit.
Je mi líto, že přibývá dalších zklamaných zákazníků pana Nového. Doporučuji Vám Vaši zkušenost zde vložit jako referenci, která se promítne do celkového hodnocení této firmy a snad tak upozorní budoucí zákazníky...
Dobrý den,
i já se připojuji s negativní zkušeností s firmou NOVÝ INTERIER Company s.r.o. Tato "firma" nám prováděla rekonstrukci celého bytu. Zpočátku probíhalo vše dobře až do doby, kdy začala samotná realizace. Z bytu jsme se museli na 2 měsíce odstěhovat a složitě dojíždět do zaměstnání. Od předání bytu uplynulo 14 dní a s realizací stále nezačali. Až po telefonické urgenci vybourali bytové jádro a opět dlouhá pauza, poté nevědli, co dělat dřív, samozřejmě nestíhali, neustále jsme je museli urgovat. Byt jsme nakonec převzali v termínu, ovšem nedodělků bylo tolik, že se řešily ještě téměř třičtvrtě roku. Dodnes nebyla vyřešena reklamace, kterou jsme uplatnili v řádném termínu. Pan Nový telefony nezvedá, na emaily neodpovídá, v sídle jeho firmy pouze "vyřídí vzkaz". I samotné doručení reklamace bylo velice obtížné. Proto jsme se rozhodli podat podnět na ČOI. Je nám jasné, že na základě tohoto podnětu s námi nebude z firmy nikdo komunikovat, ale tak tomu bylo už několik měsíců předtím. Opravy se stejně nedočkáme, ale můžeme to panu Novému alespoň trochu znepříjemnit. Jak on jedná s námi, tak my budeme jednat s ním. ČOI s firmou zahájila správní řízení. Alespoň nějaké zadostiučinění. Návrh i samotná realizace je pěkná a dle našich představ, ale i přesto tuto firmu rozhodně nikomu nedoporučuji, dlouhé řešení reklamací, pokud se jich vůbec dočkáte a při sebemenším problému s Vámi přestanou okamžitě komunikovat, čili záruka jak na nábytek, tak na stavební práce je Vám stejně k ničemu, všechny opravy si budete hradit z vlastní kapsy. Firmu vystihuje pouze jediné slovo "KATASTROFA"!!!!!!
Je mi líto, že přibývá dalších zklamaných zákazníků pana Nového. Doporučuji Vám Vaši zkušenost zde vložit jako referenci, která se promítne do celkového hodnocení této firmy a snad tak upozorní budoucí zákazníky...
Dobrý den,
i já se připojuji s negativní zkušeností s firmou NOVÝ INTERIER Company s.r.o.. Zaplatili jsme zálohu na kuchyňskou linku. Komunikace s p. Novým katastrofa. Kdybych zde měla popisovat co všechno jsme s p. Novým zažili, bylo by to román, spíše drama. Rozhodli jsme se s ním ukončit spolupráci, a to tím že jsme mu poslali odstoupení od smlouvy. A teď to začlo, veškerou vinu svádí na nás, že my s ním nejsme součinní, že mu nechceme zpřístupnit dům, aby on mohl linku namontovat, i když ji nemá ani vyrobenou!!! V původní zaměření se zmílil o cca půl metru na jedné i druhé straně a svedl to nás, že my jsme změnili dispozici prostoru. V našem případě se jednalo o obvodovou zeď a nosnou stěnu....
Samé výmluvy a lži, prostě katastrofa.
Vše budeme řešit s právníkem. Zvažuji také kontaktovat televizi, aby o firmě natočila reportáž o jeho tzv. podnikání a okrádání zákazníků.
Jak se zde zmiňujete, prostě KATASTROFA která nezná mezí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napište svou referenci zvlášť, jinak se to neprojeví na hodnocení firmy. Je mi líto, že stále přibývá zklamaných zákazníků. Já popravdě již třetím rokem spokojeně bydlím v našem domě, ale vždycky když čtu řádky, jako ty Vaše, vzpomenu si na události kolem naší spolupráce s panem Novým a rozbolí mne z toho žaludek. Jsem ráda, že tyto problémy už máme za sebou a nechápu, jak se panu Novému daří stále podnikat, když s lidmi takto jedná...
To je bohužel velmi jednoduché. Masivní reklama a kolik rekonstrukcí každý z nás za život dělá? Stačí, když takto zklamou každého zákazníka jednou.
Pokud to myslíte s tou televizí vážně, to se rád připojím:). Není přece možné, aby firma měla 100 nebo 0 % hodnocení, pokud si to nepíšou sami. Taky jste si všimli, že kladná reference se objeví vždy chvíli po nějakém maléru? :)
Mimochodem, Nový interiér nám stále dluží peníze po šesti měsících a již písemné upomínce. Jsem zvědavý, jestli to dotáhneme až na soud :).
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace