• Vyklizení prostoru našeho sklepa o rozloze přibližně 12 m2, nejsou tam žádné objemné věci jako velký nábytek, ale hlavně starý stavební materiál
• Seškrábání nánosu hlínya spadané omítky na zemi, kde by měla být cihlová dlažba, kterou bychom chtěli odkrýt
• Očištění cihlových zdí a klenby od zbytků staré omítky a vybílení, výška zdí přibližně 1,9 metru, výška klenby přibližně 2,2 metru
• Očištění od pavučinVíce...
Pak na práci pro jednoho člověka přijeli tři lidi a ještě si práci rozložili na dva dny. Ve chvíli, kdy se ukázalo, že práce jde rychleod ruky a to hlavní je rychle hotovo (3 hodiny), tak zpomalili práci asi o 90%.
Práce byly korunovány návrhem nabílení podhlady. Jeden z pánů totiž před tím tu podhladu zacákal barvou a teď to další z pánů musel uklízet, z čehož byl rudý vzteky. A uklidil to tak geniálně, že u toho stačil rozmést zbytky uhlí ze spár, takže abychom hned volali další úklidou firmu. Bravo.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den, rádi bychom reagovali na zmíněné hodnocení. Předem nám je velice líto, že paní nebyla zcela spokojena s odvedenými službami, což je pro nás vždy prioritou. Ad cena: cena byla stanovena po telefonické domluvě s určitým rozmezím - vzhledem k objemu prací relevantním a též vzhledem k tomu, že jsme vycházeli pouze s poskytnutých fotek a bez prohlídky, při těchto zakázkách je rozmezí seriozní a není nikterak předimenzované, po telefonickém stanovení ceny nebylo vůbec závazné práce objednávat, pokud paní s cenou nebyla spokojena (resp. s rozmezím), lze klasicky objednávku odřeknout bez sebemenší penalizace klidně i den předem před realizací Ad 2 cena: cena byla stanovena jako konečná, zakázky vždy realizujeme v celkových cenách nikoliv v hodinových sazbách; z tohoto důvodu neměli pracovníci důvod tzv. "tahat hodiny", jelikož i oni jsou placeni za celý den práce, ať dokončí práce dříve či později; právě proto, aby byly práce dříve dokončeny jsme poskytli více pracovníků, což je náklad pro nás nikoliv pro objednatele, jelikož jemu byla stanovena celková cena bez ohledu na množství pracovníků Ad délka prací: objem prací bohužel vyžadoval dokončení díla v rámci dvou dnů, což pro nás nebylo výhodné, jelikož nám posunulo realizaci dalších projektů a zkomplikovalo plánování; opět nebyl důvod k průtahům Ad barva: ano, může se stát cokoli, proto jsme pojištění proti škodám a byla navržena náprava Nicméně stále platí, že nás nespokojenost velmi mrzí, ale vede nás vždy motivačně ke zlepšení ve všem směrech i co se komunikace se zákazníkem týče, tzn. příště již v potvrzenou objednávkou v listinné podobě. S úctou J. Altera