Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak jste na tom s časem v nejbližší době? Potřeboval bych vyměnit spodní příčku chladiče u Mazdy MPV + zadní posuvné dveře a zadní blatník jsou na vyklepání před stříkáním...Foto mohu zaslat,nebo se nejlépe zastavit..
S pozdravem Karvai
Dobrý den,
bohužel moje zkušenost je velice negativní, nejprve jsem pana Steinera kontaktoval po e-mailu a po odpovědi na e-mail i telefonicky. Dojel jsem k němu ve čtvrtek 6.9.2012, po shlédnutí automobilu mi řekl za přítomnosti svědka cenu 5500 Kč včetně DPH za všechny úkony. Vypadal seriozně a jednal přátelsky, domluvili jsme se tedy na pondělí následujícího týdne.
V pondělí pomém příjezdu bylo vše jinak, zakázkový list vypsal na 9000 Kč bez DPH, což je poslední dobou osvědčená praktika! No a po mé argumentaci, že tak dohoda nezněla, jen řekl že si to nepamatuje a já mu pracně připomínal ceny jednotlivých oprav, které on sám určil při prohlídce vozu ! Po 20 minutách rozhovoru jsme dospěli ke kompromisu, že to opraví za 7000 Kč bez DPH. (Cena jen za práci, bez kitování, vosku,výztuh) Sepsal tedy nový zakázkový list, ale nedopsal do něj některé věci, na kterých jsme byli domluveni ústně a které možná byly v listě prvním..Toho jsem si všiml bohužel až doma.
Panu Steinerovi jsem předával své auto, které bylo po motorické a elektronické stránce naprosto v pořádku. Při výjezdu z garáže,bohužel až po zaplacení, jsem zjistil, že mi svítí kontrolka ABS a chybí pět plechových příchytek držících plastový kryt motoru k přednímu nárazníku. U tohoto předání po předchozích špatných zkušenostech ze servisů byl také svědek. Příchytky jsem dosud nedostal, přestože mi bylo přislíbeno, že je dodá. Co se čidla ABS týče tak se mě snažil pan Steiner ubezpečit, že tato závada nemá nic společného s jeho opravou a pravděpodobně odešlo stářím..! A nebo že jsem mu už auto se závadou předal a bude to muset příště kontrolovat... Po nějakém rozmlouvání a měření mi pan Steiner navrhl, že to vyřešíme tak, že si koupím čidlo a on mi ho zdarma vymění.. Já nejistý si tím, zda čidlo odešlo stářím či jejich vinou, jsem nakonec souhlasil.
V úterý 18.09.2012 jsem se dostavil na domluvenou výměnu s originálním čidlem z Mazdy v ceně 3000 Kč. Po vyndání čidla ABS mi ho jeho mechanik předal s tím, že zřejmě našel závadu.. Čidlo bylo přeseknuté nějakým ostrým předmětem, konstatoval, že to je staré několik měsíců( i když na to rozhodně drát nevypadá) a že jen uhnily drátky...! Mezitím jsem si všiml na autě několika dalších problémů.. Spára mezi světlem a kapotou byla zmenšena, ale na úkor toho bylo rozhozeno několik dalších věcí, jako nedotažené šrouby kapoty a špatně dovírající se kapota (předtím bez problémů), zužující se a rozdílné spáry na přední části vozu. Tyto detaily ukazují na to, že původní problém s křivým nosníkem a jeho vyrovnáním pan Steiner nebo jeho mechanik pravděpodobně vyřešil tím, že povolil šrouby kapoty a spustil ji niže ke světlometu, čím srovnal spáru, na kterou jsem poukazoval v začátku, ovšem rozhodil všechny spáry na přední části vozu.Toto tvrzení odmítá s tím, že blatníky jsou křivé, že to nejsou originální díly a že na spasování jsme se nedomluvili..Na blatníky mám fakturu z Mazdy, takže mohu v případě potřeby ukázat.
Zadní posuvné dveře, které byly rovnané taktéž nejsou zcela v pořádku.Lem jejich zadní části, který byl rovnán přesahuje přes okraj karoserie cca o 2-3mm a rovnaný blatník také není 100% jak mi potvrdil technik z Mazdy, kde jsem vyzvedával čidlo..Dnes jsem podruhé kontaktoval pana Steinera a zkoušel se domluvit rozumně na opravě, ale bez úspěchu. Po argumentu, že pokud tedy vše neopraví, tak kladného komentáře na NejŘemeslnících se ode mě nedočká, mi začal vyhrožovat soudní cestou za poškozování dobrého jména jeho servisu.. Tak toto je má zkušenost, bohužel však špatná i přesto, že šlo o řemeslníka z tohoto serveru.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
VAROVÁNÍ PRO VŠECHNY AUTOSERVISY A DALŠÍ POSKYTOVATELE SLUŽEB! Pokud budete mít to "štěstí" jako my, a dostaví se k Vám pan Ladislav Karvai, vyvěste ceduli inventura a ušetříte si finance i nervy! Pak Karvai je totiž "odborník" na všechno a vyhovět se mu prostě nedá. Následné reklamace, i věcí, které jste neopravovali, Vás neminou, s vyhrožováním, že vše je nafoceno. Pokud však budete trvat na doložení fotografií, nikdy se jich nedočkáte. Konkrétní reklamace posuvných dveří, kterou jsme byli ochotni respektovat, byla podmíněna celkovou opravou přední části vozu, kterou jsme už zadarmo opravovat samozřejmě nechtěli, jelikož vozidlo bylo po havárii, s neodborně spasovanými blatníky, kapotou a rozbitým předním nárazníkem. Co se týče čidla ABS, byl proříznutý kabel o originál kovový úchyt tohoto kabelu. Přesto, že vše co bylo uvedeno na zakázkovém listě a zákazníkem odsouhlaseno a podepsáno, bylo opraveno, jsme ve finále obviněni, že si zákazník nevšiml, co podepsal. S přáním lepších zákazníků Milan Steiner