V cihlovém domě poblíž Pankráce, rekonstrukce elektrika, vymalování, rekon. koupelny.
Termín nebyl dodržen, místo 13 dní 20 dní. Sankce za prodlení ( 200,- Kč za den) odpuštěny.Telefony nezvedá, občas napíše, že je v autě. Pouze mail, i to už ustává.Některé dny se nepracovalo. Klíče vráceny až po několika urgencích, dohodnutá částka 1000,- Kč za rozbitý nábytek nezaplacena, rám poklopu pro schody nakřivo viz obrázek, špatně vymalováno vizobrázek, záruční list na bojler nepotvrzen nevrácen, nedodán paragon za schody.
Nová zeď je mokrá obr. 2 a 3, - proteklá voda viz obr. 1 a 2 u souseda- reklamace - bez odpovědi po 7 dnech ( 16.9.) Díry v sádrokartonovém stropě. Všechny fotky jsou pořízeny po dokončení.
Byl jsem požádán, abych napsal kladnou referenci a podstatně snížil, nebo neuvedl částku, jenž jsem zaplatil. Proto jsem si raději natřel dveře sám a zrušil jsem poptávku na lakýrníka na tomto serveru abych měl jistotu, že nebudu poslouchat výmluvy k prodloužení termínu dokončení.
Havárie - mokrý strop u souseda (voda v elektrice) nahlášeno 2.10.2012 s neurčitým příslibem po několika urgencích a vyjádřením, že do konce týdne – konec týdne "je prý v neděli! "
Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Zakázka byla předána na základě převáccího protokolu!!!!klíče jsem odelsl hned druhý den,mám podací lístek a nemůžu za to že jste si je na poště nepřevzal!!!!vymalováno bylo dobře v místech kde jste chtěl,sankce odpuštěná nebyla,byla stržená s více prací které jsme nedoůčtovavali a vyrovnali tak zpoždění,za řemeslníka jsem se omluvil a hned vyhodil hned jak jste mi zdělil jeho chování.....