Cs calc sep 2016 4bc761a0b6b691fbcfea054d7e324d6974a858edb7491fc05c05737ffc52ddac
Cs calc sep 2016 rolldown 28a5066a8bcb82a1b93e3959472646e46300bc99cf25944009cf01692330c300

Reference Oprava dveří

Popis zadání
Reference vznikla z poptávky.

demontáž nefunkčního přídavného zámku dveří + montáž nového,
zbroušení dřevotřískové hrany dveří pro lepší dovírání,
dotažení šroubů na hlavním zámku dveří

Dodavatel (řemeslník)
Kvalita výsledku
Silná nespokojenost
Poměr cena výkon
Silná nespokojenost
Úroveň jednání
Silná nespokojenost
Celkové hodnocení

S AZ Konstrukt jsem byl domluven na 18.30 hod, pán mi volal a omluvil se, že přijde o půl hodiny později. Do 19.30 hod nepřišel (!!!) tak jsem napsal sms, že o práci od něj nemám zájem. Info nebo omluva žádná.

Důrazně nedoporučuji! Nespolehlivý!

PS jinak zde uvěřejním reakci pana Augustina Zelenky, spol AZ Konstrukt, Praha 6 na mé negativní hodnocení, které mi poslal mailem:

Občas potká řemeslník zákazníka kokota, ty jsi ale korunovaný.
Měsíc si dáš čas a myslíš že někdo si sedne na prdel kvůli zakázce za 300 kč a bude se celý čas pro ni blokovat, neřkuli že ti vyhoví i večer.
A ještě si pospíšiš s negativním hodnocením. Přečti si kreténe všechna ta pozitivní hodnocení a běž se .....

Udělejte si obrázek sami o tomto "řemeslníkovi"

Cena
neuvedena
Související témata:
hlasy
0
Špatně napsaná reference
Bude uveden v komentářích reference
Dejte hlas autorovi za užitečnou referenci
Reference vložena dne 13.08.2012 uživatelem Uživatel_32906

Komentář dodavatele
Dovolím si komentář k uvedené příhodě. Dodělávál jsem ten den třídenní zakázku a není vůbec neobvyklé, že se práce protáhne. Každý trochu soudný člověk to pochopí. My nejsme roboti načasovaní na přesný čas. Posuďte sami naléhavost objednané práce, kterou objednatel nechal čekat ca.1 měsíc. Nestačilo mu sdělení, že se cca. o půl hodiny zpozdím. Povšimněte si těch vykřičníků, že jsem nedorazil do další půl hodiny .Když mě zastihla jeho sms, stál jsem již před jeho domem. Než jsem stačil dojet domů( 20min.), vyselo toto hodnocení již na stránkách, aniž bych mohl cokoliv vysvětlit. Vjela do mě taková zlost, že jsem měl kruhy před očima a v tom návalu napsal zmíněnou zprávu. Ta neúcta k řemeslníkovi je do nebe volající a věřím, že spousta spokojených zákazníků které v drtivé většině potkávám a obsluhuji najde pochopení pro můj úlet. Jelikož se mi to stalo poprvé, vyletěla ze mně i ostrá slova, která už příště nezopakuji. Jinak varuji kolegy před podobnými zákazníky, jako je pan Andy Hlavatý ze Strašnic. Do dnes mi ten člověk při vzpomínce na tuto událost hýbe žlučí.
Diskuze
Dobrý den,
škoda že firmě dáváte ihned takovéto hodnocení, stává se nám to častěji že nemůžeme uspokujit zákazníka, jelikož někdy nastanou takové situace které se musí řešit na místě a s původně myšlených 30 minut je to hodina a půl stresované situace uspokojit dalšího zákazníka a čím více spěcháme, tím se nám nedaří .) je pravda že Vám měla firma dát vědět aspoň že akci nestíhá, ovšem pokud zákazník rozhodne či napíše že již o naší práci nemá zájem... tady je již omluva asi stejně marná jelikož kolikrát uklidnit zákazníka a bývá horší než odvedená práce:)
Neberte to osobně!
Přeji hezký zbytek dne
Jak to dopadlo mě mrzí také, ale nechápu, že když už mám takový problém a nestíhám, tak přece zavolám/napíšu, a omluvím se. Pán se v telefonátu vzmohl jen na konstatování, že bude mít zpoždění půl hodiny, že by se třeba omluvil, to ho nenapadlo. Čekal jsem jej tedy okolo 19. hod, v 19.30 jsem mu napsal, ať už nejezdí, omluvy nebo vysvětlení se mi nenastalo...
 
Naši partneři DŮM & ZAHRADA.CZ CZECHDESIGN.CZ ČeskýKutil.cz ČMSS - Získejte u Lišky Baumit - Fasády, omítky, potěry
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace