- vertikální látkové žaluzie na lodžii o délce cca 4,6 m a výšce 1,8 m a změnit směr jejího odtahování (původní lištu bych rád ponechal, jen upravit systém provázků);
- vertikální látkové žaluzie na balkonu o délce cca 1,05 m a výšce 1,8 m;
- výroba a instalace horizontální, vnitřní, hliníkové žaluzie na plastové, panelákové okno o šířce cca1,31 m a výšce cca 1,24m.
Práci je možné provést jen po 16. hodině ve všední den a o víkendu podle domluvy.
Nabídněte, prosím, cenu za provedení zakázky v Praze Stodůlkách.Více...
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Jsem velice rád, že zákazník je spokojen s dodáním horizontální žaluzie. Dále úplně přesně nerozumím pokračujícímu hodnocení, týkající se Vertikální žaluzie, ve kterém se píše: „Zpočátku jsem, kromě horizontální žaluzie, požadoval výměnu dvou vertikálních žaluzií a změnu směru odsouvání té větší“. --- Zákazníkovi jsem vysvětlil, že by se jednalo o kompletní demontáž prvku, výměnu vnitřních komponent ovládání a opětovné složení. Tudíž by se cena velice přiblížila výrobku novému. „Nakonec jsem dostal obě nové konzole“. --- Zákazník obdržel dva výrobky které poptával a požadoval, na kterých jsme se domluvili na místě a v neposlední řadě, které odsouhlasil v objednávce. „Závaží je nyní v takové poloze, pro kterou jsem dával otočit odsouvání žaluzií, takže bouchání do skla, nyní závaží a ne už žaluzie, pokračuje“. --- Zákazník obdržel žaluzii, která se odsouvá vpravo a má ovládací prvky (tzn. i závaží) přesně tam kde je zákazník požadoval a kde bylo i původně – vlevo. Ovládání vpravo jsem nabízel, ale o toto řešení nebyl zájem. Mrzí mne, nespokojenost zákazníka, ale činil jsem vše pro maximální úspěšnost realizace a oboustrannou spokojenost.