Dobrý den,
skrz kuchyňskou digestoř se nám do bytu dostává zápach z domovního odtahu. Potřebuji buď opravit digestoř/zpětnou klapku, popř. namontovat zpětnou klapku pokud bude třeba.
Děkuji.
Naprosto tragický a neprofesionální přístup. Naprostá neznalost problematiky a neochotné jednání. Vzali si peníze za pět minut práce, s tím, že se ozvou, až budou mít materiál. Nikdy se neozvali a nezvedali telefon. Problém jsem nakonec vyřešil svépomocí.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den, dnes jsme spolu mluvili a znovu se omlouvám za kolegy, kteří to řešili, pracují s námi již nějakou dobu a moc mne mrzí, že se takto zachovali, argumenty k jejich omluvě jsem žádné neshledal, snad jen to, že podle jejich vyjádření nebylo záměrně když nezvedli telefon, když jste volal, byly vytíženi a poté tuto záležitost zapomněli vyřídit, to ale samozřejmě není omluva. Nicméně i tak jsem rád za takovou zpětnou vazbu, vím, že jste problém již vyřešil, ale rád bych vaši oprávněnou nespokojenost změnil. V naší komunitě se já se starám o to, abychom disponovali kvalitními řemeslníky (tady se to nezdařilo), nejen aby kvalitně pracovali, ale aby také uměli jednat, byly spolehliví a měli příjemné vystupování, opravdu mě není lhostejné jak byla vaše poptávka vyřešena a rád bych našel způsob, jak to napravit. Prosím zašlete nám na email vaše číslo účtu abychom mohli vrátit zaplacenou částku. Chtěl bych také nabídnout, pokud budete znovu potřebovat vyřešit nějakou záležitost, zkuste to s námi ještě, postarám se o to, aby vše proběhlo perfektně (samozřejmě by to nebyly tito kolegové) jak po stránce kvality, komunikace i ceny. S pozdravem Marek Liba (FERDA).