dnes jsme dostaly přidělený byt v Líšni. Hned na začátku máme první problém, a to, že při zapnutí studené vody začala voda proudit i přes zavřený kohoutek, který minulým nájemníkům zřejmě sloužil k myčce (nemáme a neplánujeme mít myčku). Potřebujeme pustit studenou vodu, abychom mohly začít s úklidem a malováním, ale bohužel, není nám přáno. S tímto také souvisíWC. Při spuštění studené vody se sice nádržka naplnila, ale nespláchla. Dále jsme nemohly zkoumat, jelikož jsme opět musely zastavit vodu. Pravděpodobně budeme mít více věcí (výměna baterie v koupelně a u vany, přezkoumání kohoutu na pračku – zatím nemáme), ale tohle jsou zatím základní, které jsme byly schopné zjistit. Potřebujeme to vyřešit co nejdříve, ideálně tento týden, přesnější datum je o domluvě v případě Vašeho zájmu.
Pouze upozorňujeme, že výbava v bytě zatím moc není, proto nemůžeme poskytnout ani jeden šroubovák.
Více...
S panem Zezulou jsme velmi spokojené, vyřešil vše, co jsme potřebovaly.
Termín byl dodržen ideálně a cena byla odpovídající, vyřešil i vady, na které jsme přišli během samotné opravy. Rády se na něj obrátíme znovu.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.